Gå til innhold

Forlover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, min samboer var forlover i et bryllup der han måtte leie brudens forlover frem (som om de var et par). Er dette vanlig? Synes det var litt rart

Anonymkode: 42167...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig at forloverne går sammen i alle fall. Ikke noe å henge seg opp i.

Anonymkode: eabff...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, min samboer var forlover i et bryllup der han måtte leie brudens forlover frem (som om de var et par). Er dette vanlig? Synes det var litt rart

Anonymkode: 42167...509

Helt normalt det da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, min samboer var forlover i et bryllup der han måtte leie brudens forlover frem (som om de var et par). Er dette vanlig? Synes det var litt rart

Anonymkode: 42167...509

Det er temmelig normalt, har vel med gamle skikker om at om en enten brud/brudgom ikke stilte eller var forhindret så tok forloveren dems deres plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Er du sjalu eller? Redd for at noen skulle tro han var sammen med henne, og ikke deg? Sjalu fordi hun ikke valgte deg til forlover?

JA dette er ganske så vanlig at forloverne går sammen og har hverandre til bords.

Bli voksen ts.

Anonymkode: decec...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, var bare et spørsmål for å høre om det var vanlig. Ingenting om at jeg ble sjalu, bare av ren nysgjerrighet. Dette er lenge siden, kom bare til å tenke på det siden vi skal i bryllup igjen til et vennepar snart. Mer komplisert var det ikke AnonymBruker

Anonymkode: 42167...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...