Gå til innhold

Hvordan se om folk du IKKE er venn med er pålogget på Facebook ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ser man dette? Takker for svar!

Anonymkode: cfecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke bruk tiden di på slikt :)

Anonymkode: 491b8...221

Jeg gjør ikke det! Men er en som påstår at han kan se når jeg er pålogget, selv om

vi ikke er venner. Er det mulig??

Anonymkode: cfecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ikke det! Men er en som påstår at han kan se når jeg er pålogget, selv om

vi ikke er venner. Er det mulig??

Anonymkode: cfecb...f37

nei. Mulig fellesvenn informerer, men min erfaring er at slik informasjon er veldig upresis.

Anonymkode: 491b8...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp to av mine ekskjærester på "Aktive" på chatten selv om vi ikke har vært venner på Facebook på forholdsvis 6mnd og 4 år. Så jo, det er mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Nuttery skrev:

Jeg får opp to av mine ekskjærester på "Aktive" på chatten selv om vi ikke har vært venner på Facebook på forholdsvis 6mnd og 4 år. Så jo, det er mulig..

Det jeg tenkte og. Jeg har og folk jeg aldri har vært venn med på den listen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Det jeg tenkte og. Jeg har og folk jeg aldri har vært venn med på den listen. 

I grunn ganske irriterende siden jeg helst ikke vil se trynet på de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får opp folk man har på telefonlisten sin når man kobler opp med tlfnr, så jo tror det er mulig. Hvis begge har koblet opp..

Anonymkode: 23d03...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Nuttery skrev:

I grunn ganske irriterende siden jeg helst ikke vil se trynet på de :fnise:

Jeg har en jeg har sendt forespørsel til, som ikke la meg til, på den lista og. Så Facebook føkker med oss alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Har dere skrevet på Messenger eller meldinger på Facebook før? 

Ja! Men uansett. Jeg får ikke opp de har jeg har skrevet med og vært venn med før ??

Anonymkode: cfecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man får opp folk man har på telefonlisten sin når man kobler opp med tlfnr, så jo tror det er mulig. Hvis begge har koblet opp..

Anonymkode: 23d03...1f3

Oki. Men hvorfor får ikke jeg opp han da? 🤔

Anonymkode: cfecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja! Men uansett. Jeg får ikke opp de har jeg har skrevet med og vært venn med før ??

Anonymkode: cfecb...f37

Som nevnt, Facebook gjør mye rart. Egentlig burde man ikke bruke appen og kun logge på i nettleser. Den kobler alle mulige ting. Frekt egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Som nevnt, Facebook gjør mye rart. Egentlig burde man ikke bruke appen og kun logge på i nettleser. Den kobler alle mulige ting. Frekt egentlig. 

Enig😏

Anonymkode: cfecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår fortsatt ikke hvordan noen av dere får opp folk dere ikke er venn med?? Hvor dukker de opp? Jeg får ikke "sånne opp" ??🤔

 

Hi

Anonymkode: cfecb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med personen i messenger TS? Da har du jo eventuelt godtatt personen der og mulig du vil kunne se om personen er aktiv der eller ikke. Messenger og Facebook er jo egentlig to forskjellige apper som samarbeider tett. Har aldri tenkt over det selv for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ingenting2
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke hvordan noen av dere får opp folk dere ikke er venn med?? Hvor dukker de opp? Jeg får ikke "sånne opp" ??🤔

 

Hi

Anonymkode: cfecb...f37

Jeg går på messenger og velger aktive, der ser jeg nederst flere personer jeg ikke er venn med (om de er pålogget og kun da tror jeg). Noen har jeg skrevet melding med, noen har jeg på kontaktlista på telefonen, og en har jeg lagt til som venn (men ikke blitt akseptert, forespørselen står der enda). 

Edit: klikker jeg på meldinger på vedkommende får jeg se når personen var sist pålogget. 

Endret av Ingenting2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får opp folk man har på telefonlisten sin når man kobler opp med tlfnr, så jo tror det er mulig. Hvis begge har koblet opp..

Anonymkode: 23d03...1f3

Jeg har flere som er aktive akkurat nå, som jeg ikke er venn med. Ei har jeg heller ikke telefonnummeret til, vi har kun snakket på messenger.

Anonymkode: bb33b...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har messenger app kan dette skje.
da må du gå inn på appen, din profil og deaktivere at telefonen henter ut info fra telefonnummer du har lagret der.

Anonymkode: 35de4...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

om du har messenger app kan dette skje.
da må du gå inn på appen, din profil og deaktivere at telefonen henter ut info fra telefonnummer du har lagret der.

Anonymkode: 35de4...0c6

Det forklarer ikke hvorfor jeg (ikke Ts btw) får opp aktive mennesker som jeg har chattet med, men ellers ikke har noen kontaktinformasjon til. Jeg har ikke nummeret til vedkommende.

Anonymkode: bb33b...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...