Gå til innhold

Hvordan fungerer 2 good 2 go?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får opp en rekke restauranter i min by, med pris, og de fleste har rødt merke ved seg. Hva betyr det?

Og når en restaurant som serverer middagsretter har sånt til kr 45, kan man forvente en hel middag?

Anonymkode: 9b70e...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rødt merke betyr at det er utsolgt. 

Jeg har aldri kjøpt middag, men indisk lunsj. Da fikk jeg en sånn takeaway skål med to rom. En med ris og den andre med kylling. Mer enn nok til middag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på hver enkelt sted står det hva man får. Alt fra poser fra bakeri til poser med matvarer. 

 

Anbefales. Har brukt appen mange ganger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Når blir neste dags tilbud lagt ut?

Anonymkode: 9b70e...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midnatt. I alle fall for de fleste. Vet ikke om det gjelder alle.

Anonymkode: 7ca4f...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er to personer som skal ha hvert sitt måltid, må man bestille fra hver sin app? Eller kan man bestille to av porsjonene spisestedene har beregnet?

Anonymkode: 9b70e...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er to personer som skal ha hvert sitt måltid, må man bestille fra hver sin app? Eller kan man bestille to av porsjonene spisestedene har beregnet?

Anonymkode: 9b70e...736

Du får bare forsøke. Men vær obs på at kafeer og bakerier typisk gir deg nok mat til flere personer (i alle fall heromkring). Det de rent praktisk gjør er å ta dagens rester (som ikke kan omsettes neste dag) ved stengetid og dele på antall som har kjøpt - så du kan utover en minimumsporsjon ende opp med ulik mengde mat fra gang til gang.

Anonymkode: 7ca4f...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...