Gå til innhold

Facebookgruppen Ebay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor finner jeg ingen tråder om denne gruppen (Ebay for jenter / kvinner)? Ser det er egne (laaange) tråder for feks "Hønehjørnet" og "Mat fra bunnen". Denne gruppen er jo minst like artig!

Utrolig mye rart folk deler, og alt for mye fake merkevare. Men så dukker det opp noen smarte saker med jevne mellomrom.

Andre som er medlem av gruppen?

Anonymkode: b1b0a...e6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er medlem! :) Kjempe fornøyd og finner mye spennende linker, og mye man må styre unna, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Jeg er medlem! :) Kjempe fornøyd og finner mye spennende linker, og mye man må styre unna, hehe.

Det er mye morsomme og "nyttige" ting man får tips opp ja! Så selv om det er irriterende mye falsk merkevare, klarer jeg liksom ikke melde meg ut :nori:

Anonymkode: b1b0a...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mye morsomme og "nyttige" ting man får tips opp ja! Så selv om det er irriterende mye falsk merkevare, klarer jeg liksom ikke melde meg ut :nori:

Anonymkode: b1b0a...e6a

Ja, samme her. Syns det har blitt vel mye av det i det siste, så jeg har gjort sånn at gruppemeldingene ikke dukker opp på veggen min lenger, men jeg må gå inn på gruppa selv hvis jeg ønsker å lese hva som blir skrevet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Ja, samme her. Syns det har blitt vel mye av det i det siste, så jeg har gjort sånn at gruppemeldingene ikke dukker opp på veggen min lenger, men jeg må gå inn på gruppa selv hvis jeg ønsker å lese hva som blir skrevet :P

Sikkert lurt!

Det blir litt mye noen ganger :fnise: Folk skal kjøpe billig ræl fra Kina, men når skoene de kjøpte for 100,- ikke er prikk lik slik de så får seg, så skal de lage spetakkel så det holder :alice:

Anonymkode: b1b0a...e6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert lurt!

Det blir litt mye noen ganger :fnise: Folk skal kjøpe billig ræl fra Kina, men når skoene de kjøpte for 100,- ikke er prikk lik slik de så får seg, så skal de lage spetakkel så det holder :alice:

Anonymkode: b1b0a...e6a

Åjada! Jeg tenker at hvis man først skal bestille fra ebay så må man nesten være forberedt på det verste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Syns det er utrolig synd med det store forbruket av falske merkevarer som blir "frontet" av gruppen. Bryr folk seg virkelig ikke om at de støtter organisert kriminalitet og terror eller vet de det faktisk ikke? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Synes det verste er alt som blir kjøpt til baby..,ting fra kina inneholder kjemikalier som er livsfarlige. Kjøper du dette dirkete fra Kina, er det ingen kontroll. Er dirkete farlig for høygravide eller for småbarn.... 

jeg kjøpte selv noen klesplagg som stinket så ekstremt at jeg ble dårlig, plus fikk utslett... jeg tenkte at dette lan umulig være bra og gjorde en omfattende reaserch. Jeg ville aldri brukt produkter fra Kina som ikke er kontrolert (spesielt det som lukter) på meg selv, og hvertfal ikke på små barn 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av de damene der inne har en skrue løs føler jeg...

"Jeg har lyst til å kjøpe noe men vet ikke hva! Hva skal jeg kjøpe??" .... Hvorfor kjøpe noe bare for å kjøpe noe? Evt de som "har fått låne kortet til mannen så nå må folk fortelle hva hun skal kjøpe, fort!! før han angrer!!"... Og i tillegg skal du kaste bort penger som ikke er dine? skal du først handle dritt bør det i allefall være dine egne penger, og at du har råd til det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem og kjenner at jeg får lyst til å dundre ned noen irriterte ord hver gang noen ber om linker til billige fake Toms. Hva med å gidde å ta seg bryet med å kjøpe ekte og støtte en god sak? Neida, man skal ha billig rælsko der man heller støtter fabrikker med overarbeidede og lavtlønnede ansatte. Skulle noen nevne det blir de sevsagt sure og drar ofte frem offerkortet om at de har dårlig råd, og dessuten bestemmer de selv. Så det så! :roll:

Og så de som klager på alt mulig og gir dårlig feedback tvert, uten å la selgeren få sjansen til å rydde opp. Altså, når du bestiller et klesplagg til 40-50 kr så sier det seg selv at sjansen er stor for at du får noe skjevsydd i middels til dårlig kvalitet. Det er heller ikke selgerens feil at man blingser på størrelsene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på denne også: "Jeg har bare 10 kroner, hva burde jeg kjøpe??"

Hvis du bare har 10 kroner burde du gå ut å plukke flasker eller muligens spørre om en høyere stillingsprosent. Muligens også gjøre andre økonomiske tiltak for å sikre at du har mer enn 10 kroner til overs.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De klager og krever refund når POSTEN I NORGE ER FORSINKET. De klager og krever refund når de bestiller kjole til 30 kr, og den er av dårlig kvalitet.... 

de klager stadig over hvor dårlig råd de har. Men å bruke hundrevis av kroner på unødvendig søppel har de råd til...

80% av det jeg har bestilt  fra eBay har vært ubrukelig søppel! Jeg blir virkelig facsinert av alt skrotet de klarer å bestille 😂😂

husker ei jente skrev på ei annar gruppe hun trengte ekstra hjelp fra nav og han om råd, noen dager senere la hun ut alle pakkene hun hadde mottat av eBay. Jeg begynner å lure om prioriteringer til folk.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg er medlem og kjenner at jeg får lyst til å dundre ned noen irriterte ord hver gang noen ber om linker til billige fake Toms. Hva med å gidde å ta seg bryet med å kjøpe ekte og støtte en god sak? Neida, man skal ha billig rælsko der man heller støtter fabrikker med overarbeidede og lavtlønnede ansatte. Skulle noen nevne det blir de sevsagt sure og drar ofte frem offerkortet om at de har dårlig råd, og dessuten bestemmer de selv. Så det så! :roll:

Og så de som klager på alt mulig og gir dårlig feedback tvert, uten å la selgeren få sjansen til å rydde opp. Altså, når du bestiller et klesplagg til 40-50 kr så sier det seg selv at sjansen er stor for at du får noe skjevsydd i middels til dårlig kvalitet. Det er heller ikke selgerens feil at man blingser på størrelsene.

Jeg kjøpte noen slike sko med blomster på. Da jeg bestilte stod det ingenting om Toms på skoene Jeg bestilte dem fordi mønsteret var så pent. Da jeg fikk dem, stod det TCMS med store bokstaver bak på hælen. Jeg ble så forbannet at jeg rett og slett kastet dem

Anonymkode: d483a...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De der forferdelig teite aprilsnarrene hun berta i gruppa prøver seg på... :roll:
Gratis ut året på Ebay og alle varer på Aliexpress gratis nå, ja særlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det morsomste var jo da en drev å så på billigringer, slike til 10-20 kr, og plutselig kommer over en hun synes er skikkelig fin for så å klikke den hjem til postkassen sin. Før hun plutselig, etter å ha gjennomfør kjøpet, ser at ringen hun kjøpte kostet over 20 000 kr :hoho: 

Anonymkode: a7a67...7ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen av disse damene først klager det er så dyrt i Norge (lever på nav), for deretter legge ut post at de  har 25-125 pakker de venter på... legger ut bilde av hva de har bestilt; masse unødvendig «søppel»...

90% av det jeg har bestilt fra eBay, har enten vært av svært dålrig kvalitet, stinket kjemikalier til de grader, eller vært fullstendig ubrukelig... Fortsår ikke at folk som har så dårlig råd, at de klager på norske priser. Kan bruke tusenvis av kroner på ubrukelig søppel fra eBay,

hun ene som er svært aktiv i eBay gruppen (og en sminken gruppe), er også svært aktiv i en nav gruppe, hvor hun stadig klager på at hun ikke har råd til mat og ber om hjelp til hvordan hun skal få mer penger av nav....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...