Gå til innhold

Misfornøyd med brynene mine!!! (BILDE) Hva bør jeg gjøre annerledens?


Elena87

Anbefalte innlegg

Føler bryna mine er veldig tynne... prøver å fylle inn etter naturlig bryna, men blir aldri fornøyd. De er også forskjellige naturlig, uheldigvis:-)

Noen tips? 

IMG_20170424_181034_041-1-1.jpg

IMG_20170424_180841_107-1-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns de ser veldig fine ut, jeg.

Anonymkode: a47e9...4c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Det ser ut som du napper litt for mye opp i brynet hvis du skjønner, la det vokse ut litt slik at høydepunktet blir mer til venstre i bildet ditt:) 

Altså må du nappe litt mindre mellom 1 og 2, du finner punktene ved å bruke en blyant eller noe annet

 

slide-1-how-to-shape-eyebrows-senna-diag 

Endret av Christina146
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tynne? Kan det være at du syns de er tynne på grunn av "trenden" som har vært de senere år, som blant annet har gjort at enkelte har tegna på seg så tjukke bryn at det har dominert ansiktet og sett, i min mening, ganske fælt ut? Vi påvirkes jo av, og måler oss mot, det vi ser rundt oss tenker jeg. For det du poster bilde av i HI er nærmere fyldige og markerte bryn enn tynne. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes "regler" om hvilke typer øyenbryn passer best til forskjellige ansiktsformer. Det er selvsagt ikke regler i den grad at man må følge de, men noe du kan ta en titt på hvis du har lyst til å prøve noe annet. :) Du kan ta en titt på denne siden og se hva du finner ut? (Det er linker til hver ansiktsform litt lengre ned på siden hvis du ønsker litt mer info om det.)

Men når det er sagt så vil jeg også si at jeg synes du har kjempefine øyenbryn!

Jeg personlig elsker litt sterkere, markerte øyenbryn. Nå snakker jeg ikke om sånne bryn som er større enn alt annet i ansiktet og som gaper imot deg som et par sorte hull... Men at det blir en ordentlig, fin ramme med en litt markert fasong... Det synes jeg er fint!

Kanskje kan du se på div. øyenbrynsvideoer på Youtube og se om du finner noen du liker og har lyst til å prøve? Finnes  mange måter å gjøre det på, noen litt mer naturlig og andre mer definerte. Synes uansett at rådet til Christina146 litt lengre opp var et godt råd. De fleste kler en sånn grunnleggende øyenbrynsstil som det på bildet.

Også finnes det jo så mange forskjellige produkter å velge imellom at man kan jo bare velge å vrake litt etter som. Også er det selvsagt viktig å finne rett farge. Ikke for mørk, ikke for lys, ikke for varm, ikke for kald. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at brynene dine er fine som de her, men etter min mening vil det se litt bedre ut med litt tykkere ender. Dette har du jo anlegg for, så det er jo bare å la det vokse ut. Dette er bare snakk om noen millimeter fortykkelse, så bare småpirk. Øyenbrynene dine ser veldig fine ut mot midtlinjen. 

Anonymkode: 68ff3...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elena87 skrev:

Føler bryna mine er veldig tynne... prøver å fylle inn etter naturlig bryna, men blir aldri fornøyd. De er også forskjellige naturlig, uheldigvis:-)

Noen tips? 

IMG_20170424_181034_041-1-1.jpg

IMG_20170424_180841_107-1-1.jpg

Det er lett å si, slutt å napp, jeg vet ikke. Syntes de var fine jeg. Du ser i alle fall ikke konstant overraska ut🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24. april 2017 den 23.20, Jolene skrev:

Ser ikke problemet med dem, annet enn at jeg hadde fylt dem inn mørkere.

Ikke nødvendigvis enig i dette. Det er altfor mange som følger dette rådet, hvor det blir for hardt mot ansiktet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Beach skrev:

Ikke nødvendigvis enig i dette. Det er altfor mange som følger dette rådet, hvor det blir for hardt mot ansiktet.

Kommer an på måten man gjør det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dess mer du roter med øyebryn, dess mer psykisk ustabil virker du. Jeg ser på alle som har tatoverte øyebryn som psykisk syke eller som har ekstreme selvtillitsproblemer

Anonymkode: 8795d...86d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er perfekte og ikke fyll de inn, styggeste jeg ser med bryn som fulle av sminke på huden under hårene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dess mer du roter med øyebryn, dess mer psykisk ustabil virker du. Jeg ser på alle som har tatoverte øyebryn som psykisk syke eller som har ekstreme selvtillitsproblemer

Anonymkode: 8795d...86d

Da er det vel heller du som har problemer. 

Anonymkode: 68ff3...ea3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel heller du som har problemer. 

Anonymkode: 68ff3...ea3

Det er som regel det som er svaret fra mennesker med øyebryn og psykiske problemer

Anonymkode: 8795d...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tegnet rundt istedenfor bare i midten. Altså så du får en "outline" rundt brynet. Formen var jo fin!

Anonymkode: 78f8e...73c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tegnet rundt istedenfor bare i midten. Altså så du får en "outline" rundt brynet. Formen var jo fin!

Anonymkode: 78f8e...73c

Høres ikke bra ut...Da tar du jo bort den naturlige linja på brynene, dvs de forskjellige lagene av bryn/hår som skal være naturlige. Sånne tegna overmarkerte bryn er det værste jeg vet. 

Anonymkode: 1b768...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...