Gå til innhold

Mannens rolle i planleggingen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye engasjerer deres kommende mann i bryllups planleggingen ? 

Jeg føler jeg må mase om alt ! Jeg blir gal... Han fridde og han sier han vil gifte seg , men er bare lat.. Vi har valgt å gifte oss der han kommer fra , av ulike grunner men jeg kjenner jeg blir veldig stresset ! 

Han har ikke fikser klær til seg selv, skrevet tale eller noe og bryllupet er om 2 mnd... 

Hjelpes... Føler dette legger en demper , for min del..:/ 

Anonymkode: cb482...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han synes du stresser for mye.

Anonymkode: 7356b...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel en fyr som gjør ting i siste lita da? Du kan like gjerne venne deg til det, for han endrer seg neppe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mye med. 

Vi har laget invitasjoner, gifter oss neste sommer. Han var med på alt, han liker å være med og være med å bestemme, og vi planlegger alt sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Byjenta! skrev:

Han er mye med. 

Vi har laget invitasjoner, gifter oss neste sommer. Han var med på alt, han liker å være med og være med å bestemme, og vi planlegger alt sammen. :)

Aldri før har en font vært mer provoserende :fnise:

Anonymkode: 71b4d...dbe

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han ønsker å gifte seg trenger ikke det å bety at selve festen er så viktig for han :)

Anonymkode: c3782...64f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi planla sammen men vi hadde et lite og intimt bryllup, ikke noe sirkus med masse folk vi knapt har møtt. Har inntrykk av at de fleste her inne legger opp til et bryllup de egentlig ikke vil ha men de gjør det fordi de tror det forventes. Og altfor mange har lest for mye blogger og skal ha eget momogram etc. Og hvorfor? Der handler jo bare om dårlig selvtillitt fra brudens side. Mannen gir jo totalt faen.

Har sett min del av bleke utilpassede brudgommer og en spraytanna hysterisk brud. 

TS, når det er 2 mnd igjen må han fikse klær, hvis noe må bestilles er han allerede sent ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var mer aktiv enn meg, men vi hadde også et mindre bryllup enn det som er normalt i dag. Vi bestemte oss for å gifte oss 2 mnd før vi gjorde det, og det var et hav av tid for å planlegge.

Anonymkode: 58d17...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss neste sommer, og skal ha et ganske lite bryllup (under 30 gjester). Så langt er det egentlig forloveren min som er mest engasjert med planleggingen, haha. Jeg og kjæresten tar det ganske rolig og føler vi har kjempegod tid. Uansett, vi ser på alt sammen, og han er like mye med på avgjørelser som meg. Det ser jeg på som en selvfølge. Feks var det han som gjorde research på hvor vi kunne lage invitasjoner ol online. Nå er det primært han som ville ha fest da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest førstedamen

Her er det 50/50 og godt samarbeid.  Det er jeg glad for. Han tar telefonene ordner papirene og alt til seg, samt lager programmer og booker lokale. Jeg koser meg med å velge ut ringer og bordpynt og slikt😊☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...