Gå til innhold

Slettet


gladsoe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du svarer jo på spørsmålet ditt selv. Den eneste muligheten er å måle deg i en undertøysbutikk der de har peiling. Men det har du ikke lyst til. Nei vel. Da får du gå med BH-er som ikke passer da vet du :P

Anonymkode: 6c283...664

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer jo på spørsmålet ditt selv. Den eneste muligheten er å måle deg i en undertøysbutikk der de har peiling. Men det har du ikke lyst til. Nei vel. Da får du gå med BH-er som ikke passer da vet du :P

Anonymkode: 6c283...664

Hva hun sier!

Det finnes hjelp og fagfolk som kan finne noe som passer til deg. Men vil du ikke, så vil du ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så grusomt å måle seg i butikken som du kanskje ser for deg. Dersom du synes det er ubehagelig kan du be dem måle utenpå genseren/t-skjorten din. For min del var resultatet mer enn verdt det. Lykke til!

Anonymkode: bde42...235

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo måle deg selv. Finnes sikkert mange tips til hvordan man gjør det på nettet. Men når du sier du har prøvd alle størrelser, så er det jo kanskje ikke så mye poeng i det.

Anonymkode: 78eb8...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at at har alle mulige størrelser liggende i skuffen, men hvor har du kjøpt BHene? Er det bare fra kjedebutikker, eller har du også vært i undertøysbutikker. Kjedene holder seg for det meste innenfor størrelsene 70-85, A-D. Kanskje du trenger smalere omkrets og/eller større cup en dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13

Jeg tror kanskje 65E eller 70DD kan være greia for deg. Typisk for spedbygde damer med ammepupper. Men jeg anbefaler deg å få en ordentlig måling på feks Triumph. Da kan du senere bare bestille på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet høres litt kjent ut.  Jeg er også liten bruker xs i klær.  Da jeg fikk barn nummer en slet jeg veldig med å finne en amme bh som passet da puppene plutselig ble mye større, men de varierte også mye gjennom dagen...  Type før og etter amming.  Den amme-bh'en jeg likte best er en sømløs fra merket Bravado.  Denne kjøpte jeg til slutt 3 stykk av og har også brukt med barn nummer to. Jeg forsøkte også å gå på spesialbutikk,men den BH-en jeg kjøpte der ble lite brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir for slakt rundt kroppen og puppene detter ut MÅ du opp i cup og ned i omkrins!

Anonymkode: ba66c...e35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i en ordentlig undertøysbutikk og få hjelp! Du har helt tydelig bher i feil størrelser.  Det er mer økonomisk og kjøpe 1 god kvalitets bh i riktig størrelse enn 5 bher med dårlig kvalitet OG feil størrelse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem sjæl, bruker 70D fra Kapphal akuratt nå, men det stikker meg i sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv 65E eller eventuelt 60F om 65 også blir for vidt. Jeg er smal rundt ribbeina og jeg bruker disse størrelsene. Ikke så lett å få tak i 60 da, men har funnet på undertøysbutikken på Steen og Strøm og eBay. Change har også noe. 65E derimot har mange, til og med Cubus om du ønsker noe som ikke er så dyrt. Jeg syns mange av Cubus sine bher er gode. Hender jeg kjøper 70D også om jeg finner en som er veldig fin som jeg bare må ha som ikke finnes i 65, men 70 blir vanligvis for vid selv på innerste hakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...