Gå til innhold

BH til store pupper i kjole med bar rygg


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg har pupper i størrelse F-cup og skal i sommer være forlover i en kjole med bar rygg. Og da lurer jeg på om noen har noen lure tips til hva jeg kan gjøre med puppene for at de skal se best mulig ut? Jeg håpet kanskje at det fantes sånne selvklebende cup'er i stor størrelse, men har bare klart å finne opp til D-cup. Noen som har noen tips? Eventuelt noen som vet hvor jeg kan få kjøpe noe i litt større størrelser? Jeg er veldig takknemlig for alle svar, for nødløsning er jo en vanlig hudfarget BH, og det er jo ikke så veldig pent😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De selvklebende silikoncupene funker men de er små i str og finnes nok ikke i f-cup.  Jeg har b/c cup men har d-cup i disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Liinneee skrev:

Oi, den var ikke dum! Tusen takk for bra tips, det kan kanskje gå faktisk! 👏🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen mulighet er å teipe opp puppene så de holder seg oppe, men vet ikke hvor behagelig det er eller hvor godt det fungerer med så store pupper. Hvis du søker på ebay finner du sikkert selvklebende bher i store størrelser!

Anonymkode: 80d5c...b46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FruFiolett skrev:

Oi, den var ikke dum! Tusen takk for bra tips, det kan kanskje gå faktisk! 👏🏼

Verdt å prøve ut hvertfall! De skal ha sånn på Cubus :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mystix skrev:

De selvklebende silikoncupene funker men de er små i str og finnes nok ikke i f-cup.  Jeg har b/c cup men har d-cup i disse. 

Det er dessverre min erfaring også, så hadde et håp om at de kanskje finnes i store størrelser😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En annen mulighet er å teipe opp puppene så de holder seg oppe, men vet ikke hvor behagelig det er eller hvor godt det fungerer med så store pupper. Hvis du søker på ebay finner du sikkert selvklebende bher i store størrelser!

Anonymkode: 80d5c...b46

Takk for tips! Skal absolutt sjekke eBay - og eventuelle metoder for å teipe også! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, FruFiolett skrev:

JA!! Dette må jeg prøve! Tusen takk! 

Jeg har ikke prøvd dette selv, men har ellers god erfaring med nettbutikken Brastop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ du ha bar rygg da? Kjøp heller en kjole som dekker ryggen

Anonymkode: 73164...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha en kjole i et bryllup en gang med ganske bar rygg. Jeg har store pupper og bare ga opp. Gikk hele kvelden med et såkalt kunstferdig sjal dyttet nedi ryggen - jeg var på diverse undertøysforretninger og prøvde alt fra tape til lisser og kroker etc. Nyttesløst når man har store brød. Gå for en kjole uten bar rygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.4.2017 den 13.37, AnonymBruker skrev:

MÅ du ha bar rygg da? Kjøp heller en kjole som dekker ryggen

Anonymkode: 73164...2e4

Kan godt hende jeg ender opp med å ha en kjole uten bar rygg, men det er jo verdt et forsøk å prøve alle muligheter først tenkte jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2017 den 13.42, Måbarefåsiat... skrev:

Jeg skulle ha en kjole i et bryllup en gang med ganske bar rygg. Jeg har store pupper og bare ga opp. Gikk hele kvelden med et såkalt kunstferdig sjal dyttet nedi ryggen - jeg var på diverse undertøysforretninger og prøvde alt fra tape til lisser og kroker etc. Nyttesløst når man har store brød. Gå for en kjole uten bar rygg.

Jeg skal gi det et realt forsøk fordi jeg elsker den kjolen med bar rygg! Men hvis ingen ting funker blir det plan B; kjole med rygg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Tibbie skrev:

Klister og teip funker ikke på store pupper. Du må ha belte for å få støtte!
Jeg anbefaler denne geniale saken. De selger det i alle changebutikker.

https://change.com/no/bridal-garter-p5637897529 

Ja, det var sånn jeg fikk tips om lenger opp her også, tror det kan være en god løsning☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...