Gå til innhold

2XU tights på gutter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Celestia skrev:

Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Om du er mann og går i 2xu eller noen annen form for tights eller trange bukser, gjør det for meg vondt i øynene å se på. Det er så usexy og lite maskulint at jeg faktisk ikke finner ord :)

you go girl. helt enig....LITE maskulint . er derfor mange menn ser ned på det. menn liker ikke hetero menn som oppfører seg feminint, homofil eller mindre maskulin. de får som oftest mindre respekt hos gutta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det med sykling og spinning, greit at putene sitter der de skal være for å unngå gnagsår fra sykkelsete.

Når det gjelder øvrig trening foretrekker jeg litt "frihet", jeg fikser ikke sånne fotball-bukser som er trange ved anklene en gang. "Hypet" sier at tights stimulerer venene slik at blodet kommer lettere (?) tilbake til lunger/hjertet i utholdenhetstrening, så jeg skjønner ikke helt hvorfor hverken kvinner eller menn bruker dem i styrkesalen, med mindre motivet er at de ønsker å vise seg frem.

Som heterofil mann ser jeg jo sjarmen med veltrente kvinner i tights/topper, og synes at menn i tights grenser til motbydelig. De aller fleste menn jeg ser med tights har shorts over, og selv om jeg ikke skjønner greia, har jeg ingen problemer med det. 

Endret av Lurium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Tights er helt innafor på trening. Som fritidstøy syns jeg det er greit for gåtur og lignende. Begge kjønn altså. Til hverdags er tights bare ok som del av et antrekk feks tunika osv, selv om jeg da syns skjørt og strømper er bedre. For kvinner, menn kler skjørt dårlig. Men kjør på, jeg tåler det og. Poenget er vel at folk får gjøre som dem vil, så kan umodne halvtyrkere passe sine egne saker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, brownbrown skrev:

Nei jeg trener på både sats og et litt mer seriøst treni gssenter hvor styrke er fokus. Tights på menn blir sett ned på fordi dette er en typisk ting kvinner går med. Akkurat som menn ser ned på andre menn som er veldig feminin eller går med veske

Så nei. Tull og tøys er det ikke. Mange menn ser ned på det og synes det er rart at menn går med tights. Er ingen menn som vil se mannerumper i kondomtrange tights heller.

Det betyr ikke at det ikke er riktig. Folk går med det de vil akkurat samme som at noen menn bruker sminke. Men det blir uansett sett ned på

Nå tenker jo vi tightsløpene menn vårt vi også da om disse løftefolka med kalk på fingra...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
2 timer siden, Coolaid skrev:

Da har du fordommer og er snever i tankegangen din. Og hvorfor skriver du at "hvor styrke er i fokus"? Som om din kommentar blir mer riktig av den grunn?  Det er ingen grunn til å se ned på menn som trener i tights. Tights er suverent å trene i når man snakker om funksjon. Det handler ikke om mannerumper. Jeg bruker sykkelbukse når jeg sykler til jobben. Jeg tenker ikke at jeg er på utstilling med min mannerumpe kl 0700 om morgenen. 

Dere som ser ned på andre som velger funksjonelt treningstøy - på trening - står vel selv i fare for å bli sett ned på. Du aner ikke hvor dum de holdningen er. 

Helt enig godt skrevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lurium skrev:

Skjønner det med sykling og spinning, greit at putene sitter der de skal være for å unngå gnagsår fra sykkelsete.

Når det gjelder øvrig trening foretrekker jeg litt "frihet", jeg fikser ikke sånne fotball-bukser som er trange ved anklene en gang. "Hypet" sier at tights stimulerer venene slik at blodet kommer lettere (?) tilbake til lunger/hjertet i utholdenhetstrening, så jeg skjønner ikke helt hvorfor hverken kvinner eller menn bruker dem i styrkesalen, med mindre motivet er at de ønsker å vise seg frem.

Som heterofil mann ser jeg jo sjarmen med veltrente kvinner i tights/topper, og synes at menn i tights grenser til motbydelig. De aller fleste menn jeg ser med tights har shorts over, og selv om jeg ikke skjønner greia, har jeg ingen problemer med det. 

Jeg takler ikke å gå rundt i en stygg joggebukse som hekter seg, vrir seg sklir både opp og ned osv. Thighs all the way 💪🏼 Men så er jeg jente da, er visst mer akseptabelt ser jeg. 

Anonymkode: 632c8...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 timer siden, brownbrown skrev:

dette er ikke mine holdninger alene, men mange andre menn. grunnen til at jeg nevnte det er styrke som var i fokus er pga det er mange menn der og vi snakker sammen. de fleste der ser ned på menn som går i tights, spesiellt de som hverken har noe særlig fysikk akkurat.

du blir verken bedre, sterkere eller raskere av å trene i tights. jeg tror ikke du skal snakke om at dere som ser ned på står i fare blablabla da vi er like stor om ikke større gruppe enn menn som ikke ser ned på det 

Dette er pølsevev.

Du har ingen god forklaring på hvorfor du skriver at "styrke er i fokus"... 

Og "spesielt de som ikke har noe særlig fysikk" ??? Hva søren mener du med det? Alle mennesker har fysikk. 

Du som skriver over blir verken bedre, sterkere eller raskere av å ikke trene i tights heller. Så nå forstår du kanskje hvor dumt det er å se ned på noen fordi de velger å trene i en type treningstøy som de føler seg behagelig i. Du blir forøvrig ikke bedre av å gå på skole eller jobb i de klærne du velger. Håper du ser hvor dumt det er det du skriver.

Du kan ikke nekte for at tights er behagelig og funksjonibelt å trene i.  

Vis gjerne til kilder som forteller noe om gutter og menns valg av treningstøy og tilsvarende fordommer mot dette.

Måten du uttrykker deg på gjør meg sikker på at du er en ung fyr og ikke en voksen mann. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, lipgloss skrev:

fatter ikke hvor du får dette fra,tror mer det er din personlige oppfattning og ikke det som er gjengs blandt den vanlige mann.

Mann her , jeg er enig Brown brown.

Det er halvfemi og ser kleint ut. Litt homofakter...og det er greit hvis det er de de vil bli oppfattet som. De bikker fra han til hen, kanskje ikke helt hun. men det nærmer seg. Går med håndveske og kjører Golf i tillegg. 99% sannsynlighet for homo....:fnise:

Anonymkode: 7d4b0...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her , jeg er enig Brown brown.

Det er halvfemi og ser kleint ut. Litt homofakter...og det er greit hvis det er de de vil bli oppfattet som. De bikker fra han til hen, kanskje ikke helt hun. men det nærmer seg. Går med håndveske og kjører Golf i tillegg. 99% sannsynlighet for homo....:fnise:

Anonymkode: 7d4b0...638

for noe tull,tror dere bor i skogen eller bygda jeg,det der er noe som var tilfelle for 10 år siden

En annen ting er at jeg diskuterer aldri med ab brukere,visst du ikke kan stå for det du sier så er din mening null verdt og ikke av betydning

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie
5 timer siden, brownbrown skrev:

you go girl. helt enig....LITE maskulint . er derfor mange menn ser ned på det. menn liker ikke hetero menn som oppfører seg feminint, homofil eller mindre maskulin. de får som oftest mindre respekt hos gutta

I alle dager, skal gutter og menn bli sett på som homofile fordi at dem kler seg i tights spes når dem trener. Mener du at tights og feminin klessnutt er ensbetydende med om at dem er hetro eller homofile?? Dessuten blåser jeg i hva folk går kledd i og bryr meg katta hva andre sier om jeg går i tights til vanlig eller trener. Har stor vennekrets og omgås mange, men aldri sett eller oppfattet noe negativt på grunn av tights eller stramme jeans. Det har faktisk vært motsatt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her , jeg er enig Brown brown.

Det er halvfemi og ser kleint ut. Litt homofakter...og det er greit hvis det er de de vil bli oppfattet som. De bikker fra han til hen, kanskje ikke helt hun. men det nærmer seg. Går med håndveske og kjører Golf i tillegg. 99% sannsynlighet for homo....:fnise:

Anonymkode: 7d4b0...638

Jeg kan jo bare prate for meg selv, men jeg løper for å bli svett ikke for å bli sett og ihvertfall ikke av andre menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i tights er hot shit i homsemiljøet, og en svært vanlig fetish blant homser. Liker å kikke på menn i spesielt 2XU og adidas tights.

Anonymkode: 00fb0...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tights på menn er kommet for å bli. Det ser like ille ut på menn som på kvinner. Men det er digg å bruke. Så da får utseende komme på andreplass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28/04/2017 den 17.07, lipgloss skrev:

tull og tøys hvor har du dette fra.

Er da ingen som blir sett ned på eller ledd av uannsett hva de går i på mitt senter ihverfall

Høres ut som du trener i barnehagen

Vi ler inni oss og 

 

TS; vær så snill, bare nei. Du kan like godt ta på deg BH og stringtruse med det samme

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
På 29.4.2017 den 13.49, Underdanie skrev:

I alle dager, skal gutter og menn bli sett på som homofile fordi at dem kler seg i tights spes når dem trener. Mener du at tights og feminin klessnutt er ensbetydende med om at dem er hetro eller homofile?? Dessuten blåser jeg i hva folk går kledd i og bryr meg katta hva andre sier om jeg går i tights til vanlig eller trener. Har stor vennekrets og omgås mange, men aldri sett eller oppfattet noe negativt på grunn av tights eller stramme jeans. Det har faktisk vært motsatt😊

Helt enig det er min oppfattning også

I min vennekrets så er blir menn som går med høystrømper og løse jeans flirt litt av :) ikke på en vondt måte men de får høre det.

De fleste menn i min vennekrests bruker slimfit og skinny jeans samt ankelsokker.

Tar du en tur på de mest populære turområdene finner du 1 av 100 som ikke springer tights.

Jeg bor i en storby da kanskje disse som er så negative til dette er fra bygda😂😂😂

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Vi ler inni oss og 

 

TS; vær så snill, bare nei. Du kan like godt ta på deg BH og stringtruse med det samme

 

tenker mer det er du som ler inni deg,visst du og andre er så opptatt av dette som dere gir utrykk for fatter jeg ikke at dere får trent 😂😂😂😂

høres ut som senteret er fullt av umodne menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lipgloss skrev:

tenker mer det er du som ler inni deg,visst du og andre er så opptatt av dette som dere gir utrykk for fatter jeg ikke at dere får trent 😂😂😂😂

høres ut som senteret er fullt av umodne menn

Trener ikke på homsebarer så det går fint

Jenter i tights er bare bra for testosteronnivået

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Trener ikke på homsebarer så det går fint

Jenter i tights er bare bra for testosteronnivået

omg visste ikke at det var neandertalere her inne 😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lipgloss skrev:

omg visste ikke at det var neandertalere her inne 😂😂😂😂😂

Jeg tror denne er ødelagt, kan jeg få tilbake pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...