Gå til innhold

2XU tights på gutter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, lipgloss skrev:

tull og tøys hvor har du dette fra.

Er da ingen som blir sett ned på eller ledd av uannsett hva de går i på mitt senter ihverfall

Høres ut som du trener i barnehagen

Nei jeg trener på både sats og et litt mer seriøst treni gssenter hvor styrke er fokus. Tights på menn blir sett ned på fordi dette er en typisk ting kvinner går med. Akkurat som menn ser ned på andre menn som er veldig feminin eller går med veske

Så nei. Tull og tøys er det ikke. Mange menn ser ned på det og synes det er rart at menn går med tights. Er ingen menn som vil se mannerumper i kondomtrange tights heller.

Det betyr ikke at det ikke er riktig. Folk går med det de vil akkurat samme som at noen menn bruker sminke. Men det blir uansett sett ned på

Endret av brownbrown
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk får gå i hva de vil, dømmer ikke men det ser jævlig ut. 

Tights ser ikke bra ut på Paul Stanley eller Gene Simmons heller...

 

 

Endret av Commander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
3 timer siden, brownbrown skrev:

Nei jeg trener på både sats og et litt mer seriøst treni gssenter hvor styrke er fokus. Tights på menn blir sett ned på fordi dette er en typisk ting kvinner går med. Akkurat som menn ser ned på andre menn som er veldig feminin eller går med veske

Så nei. Tull og tøys er det ikke. Mange menn ser ned på det og synes det er rart at menn går med tights. Er ingen menn som vil se mannerumper i kondomtrange tights heller.

Det betyr ikke at det ikke er riktig. Folk går med det de vil akkurat samme som at noen menn bruker sminke. Men det blir uansett sett ned på

fatter ikke hvor du får dette fra,tror mer det er din personlige oppfattning og ikke det som er gjengs blandt den vanlige mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hva slags type tights du har på deg; Det er stygt å se bulken i underlivet til menn, spesielt når de ikke trener

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, lipgloss skrev:

fatter ikke hvor du får dette fra,tror mer det er din personlige oppfattning og ikke det som er gjengs blandt den vanlige mann.

da jeg har trent på treningssentre i flere år, og har vært medlemm på 3-4 gym samtidig og kjenner og snakker med alle gutta på gymmet så vet jeg det :)

er selvfølgelig mange som ikke bryr seg, men jeg tror det er flere men som ser ned på det enn de som ikke bryr seg. er ikke mange menn som vil se mannerumper i kondomtrang tights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

da jeg har trent på treningssentre i flere år, og har vært medlemm på 3-4 gym samtidig og kjenner og snakker med alle gutta på gymmet så vet jeg det :)

er selvfølgelig mange som ikke bryr seg, men jeg tror det er flere men som ser ned på det enn de som ikke bryr seg. er ikke mange menn som vil se mannerumper i kondomtrang tights

Du har tydeligvis ikke sett meg i 2xu 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss
11 minutter siden, brownbrown skrev:

da jeg har trent på treningssentre i flere år, og har vært medlemm på 3-4 gym samtidig og kjenner og snakker med alle gutta på gymmet så vet jeg det :)

er selvfølgelig mange som ikke bryr seg, men jeg tror det er flere men som ser ned på det enn de som ikke bryr seg. er ikke mange menn som vil se mannerumper i kondomtrang tights

tror faktisk du menger deg med en spesiell gruppe menn,den vanlige mannen i gata tenker ikke slik.

menn som er usikkre på seg selv og sin maskulinitet og føler seg truet av feminitet har ofte den innstillingen du har.

Du sier også nå at du "tror"?????hmmm jaja spørs om du ikke lever i en liten bobble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lipgloss skrev:

tror faktisk du menger deg med en spesiell gruppe menn,den vanlige mannen i gata tenker ikke slik.

menn som er usikkre på seg selv og sin maskulinitet og føler seg truet av feminitet har ofte den innstillingen du har.

Du sier også nå at du "tror"?????hmmm jaja spørs om du ikke lever i en liten bobble

tror den vanelige mannen i gata også synest det er rart.

menn liker som oftest ikke andre menn som er hetero men oppfører seg som homofil/feminin

å gå med tights er veldig lite mandig også så mange som ser ned på det. jeg bare sier det slik det er . jeg har hørt flere har slengt kommentarer til andre menn som går med thights der jeg trener 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
1 time siden, brownbrown skrev:

tror den vanelige mannen i gata også synest det er rart.

menn liker som oftest ikke andre menn som er hetero men oppfører seg som homofil/feminin

å gå med tights er veldig lite mandig også så mange som ser ned på det. jeg bare sier det slik det er . jeg har hørt flere har slengt kommentarer til andre menn som går med thights der jeg trener 

forstår ikke hva du baserer dette på jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lipgloss skrev:

forstår ikke hva du baserer dette på jeg 

nei vet ikke jeg. jeg kjenner vell mine kompiser og menn generelt mye bedre en du som kvinne gjør. akkurat som du kjenner kvinner på en helt annen måte enn det jeg som mann gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cyrus skrev:

Du har tydeligvis ikke sett meg i 2xu 😉

Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Om du er mann og går i 2xu eller noen annen form for tights eller trange bukser, gjør det for meg vondt i øynene å se på. Det er så usexy og lite maskulint at jeg faktisk ikke finner ord :)

Endret av Celestia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Celestia skrev:

Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Om du er mann og går i 2xu eller noen annen form for tights eller trange bukser, gjør det for meg vondt i øynene å se på. Det er så usexy og lite maskulint at jeg faktisk ikke finner ord :)

Bare pga den kommentaren der vil mitt neste bidrag i bildetråden være av meg i kompresjonstøy 😄 Så får vi håpe øynene dine tåler det. Du er advart 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
30 minutter siden, Cyrus skrev:

Bare pga den kommentaren der vil mitt neste bidrag i bildetråden være av meg i kompresjonstøy 😄 Så får vi håpe øynene dine tåler det. Du er advart 😉

:klappe:

Bra svart:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Froning skrev:

:klappe:

Bra svart:fnise:

Det er jo lørdag i morra, og lørdag er bildepostedagen så jeg gleder meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
På 23.4.2017 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Jeg går selv i 2XU tights og 2XU overdel når jeg trener å syns det er det beste antrekket ever.

Jeg går også av og til i dette antrekket til vanlig også, på byen, når jeg er på forelesning osv.

Er dette kult å inn på trente tynne gutter, eller blir det sett rart på eller tur off?

Anonymkode: d3f2c...ecc

Beklager, og det gjelder både gutter og jenter. Treningstøy er treningstøy - ikke noe man bør laffe rundt i når man ikke er på trening. Det er like dumt, uasnett om mann er tynn, normalvektig eller overvektig. Jeg får ikke tenning på kvinner eller menn som lusker rundt i treningstøy til  hverdags. Det eneste jeg tenker er at folk ikke har lært å kle seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
14 timer siden, Commander skrev:

Folk får gå i hva de vil, dømmer ikke men det ser jævlig ut. 

Tights ser ikke bra ut på Paul Stanley eller Gene Simmons heller...

 

 

Hva med Ace Frehley ? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
14 timer siden, brownbrown skrev:

Nei jeg trener på både sats og et litt mer seriøst treni gssenter hvor styrke er fokus. Tights på menn blir sett ned på fordi dette er en typisk ting kvinner går med. Akkurat som menn ser ned på andre menn som er veldig feminin eller går med veske

Så nei. Tull og tøys er det ikke. Mange menn ser ned på det og synes det er rart at menn går med tights. Er ingen menn som vil se mannerumper i kondomtrange tights heller.

Det betyr ikke at det ikke er riktig. Folk går med det de vil akkurat samme som at noen menn bruker sminke. Men det blir uansett sett ned på

Da har du fordommer og er snever i tankegangen din. Og hvorfor skriver du at "hvor styrke er i fokus"? Som om din kommentar blir mer riktig av den grunn?  Det er ingen grunn til å se ned på menn som trener i tights. Tights er suverent å trene i når man snakker om funksjon. Det handler ikke om mannerumper. Jeg bruker sykkelbukse når jeg sykler til jobben. Jeg tenker ikke at jeg er på utstilling med min mannerumpe kl 0700 om morgenen. 

Dere som ser ned på andre som velger funksjonelt treningstøy - på trening - står vel selv i fare for å bli sett ned på. Du aner ikke hvor dum de holdningen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Coolaid skrev:

Da har du fordommer og er snever i tankegangen din. Og hvorfor skriver du at "hvor styrke er i fokus"? Som om din kommentar blir mer riktig av den grunn?  Det er ingen grunn til å se ned på menn som trener i tights. Tights er suverent å trene i når man snakker om funksjon. Det handler ikke om mannerumper. Jeg bruker sykkelbukse når jeg sykler til jobben. Jeg tenker ikke at jeg er på utstilling med min mannerumpe kl 0700 om morgenen. 

Dere som ser ned på andre som velger funksjonelt treningstøy - på trening - står vel selv i fare for å bli sett ned på. Du aner ikke hvor dum de holdningen er. 

dette er ikke mine holdninger alene, men mange andre menn. grunnen til at jeg nevnte det er styrke som var i fokus er pga det er mange menn der og vi snakker sammen. de fleste der ser ned på menn som går i tights, spesiellt de som hverken har noe særlig fysikk akkurat.

du blir verken bedre, sterkere eller raskere av å trene i tights. jeg tror ikke du skal snakke om at dere som ser ned på står i fare blablabla da vi er like stor om ikke større gruppe enn menn som ikke ser ned på det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...