Gå til innhold

2XU tights på gutter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går selv i 2XU tights og 2XU overdel når jeg trener å syns det er det beste antrekket ever.

Jeg går også av og til i dette antrekket til vanlig også, på byen, når jeg er på forelesning osv.

Er dette kult å inn på trente tynne gutter, eller blir det sett rart på eller tur off?

Anonymkode: d3f2c...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turn off uansett hvordan du ser ut.

Anonymkode: f3a65...9ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Turn off uansett hvordan du ser ut.

Anonymkode: f3a65...9ea

Okay også når vi gutter trener i 2XU tights?

Anonymkode: d3f2c...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et helt vanlig plagg. Som i likhet med joggebuksa har blitt det stikk motsatte av hva det er ment for. Nå er det et slakke-plagg. Så det er vel hverken turn on eller off.

Anonymkode: 7d323...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et helt vanlig plagg. Som i likhet med joggebuksa har blitt det stikk motsatte av hva det er ment for. Nå er det et slakke-plagg. Så det er vel hverken turn on eller off.

Anonymkode: 7d323...260

Ja, for meg er det et slakkeplagg å går kledd i 2XU tights både hjemme og når jeg er på forelesning også.

Anonymkode: d3f2c...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay også når vi gutter trener i 2XU tights?

Anonymkode: d3f2c...ecc

Ser ikke på gutter når jeg trener, så det vet jeg ikke

Anonymkode: f3a65...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler når jeg ser mannfolk i det, de ser latterlige ut i de der alt for stramme tightsene. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU tights er for "show-offs"! Nesten som jeg hører noen si  "Se på meg og min gjennomsiktige 2XU tights når jeg squater mens jeg tar knebøy". Man får da en veldig grafisk framstilling av hva personen har på seg enten de bruker undertøy eller ikke. Har vært en trend i flere år å blotte undertøyet eller bar rumpe på treningssentrene.

Anonymkode: f4bd4...74d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter /mannfolk bruker ikke thigts blant folk. Eneste unntak er utøvere på høyt nivå. 

På tide at dette blir forstått og akseptert på samme måte som at kun svømmere kan bruke speedo 

Anonymkode: 490fe...8b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2XU tights er for "show-offs"! Nesten som jeg hører noen si  "Se på meg og min gjennomsiktige 2XU tights når jeg squater mens jeg tar knebøy". Man får da en veldig grafisk framstilling av hva personen har på seg enten de bruker undertøy eller ikke. Har vært en trend i flere år å blotte undertøyet eller bar rumpe på treningssentrene.

Anonymkode: f4bd4...74d

Tåler man ikke å se hint av undertøy når en thighs blir strekt så får man holde seg hjemme :P evt la være å glo! 

Anonymkode: 632c8...1f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie
16 minutter siden, Severus skrev:

Jeg ler når jeg ser mannfolk i det, de ser latterlige ut i de der alt for stramme tightsene. 

Javel! Ikke det inntrykket jeg har, men smaken er vel som baken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Underdanie
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2XU tights er for "show-offs"! Nesten som jeg hører noen si  "Se på meg og min gjennomsiktige 2XU tights når jeg squater mens jeg tar knebøy". Man får da en veldig grafisk framstilling av hva personen har på seg enten de bruker undertøy eller ikke. Har vært en trend i flere år å blotte undertøyet eller bar rumpe på treningssentrene.

Anonymkode: f4bd4...74d

Gjennomsiktig? Hvor har du der fra. Er ikke mer gjennomsiktig enn andre tights. Har dessuten skjelden noe under når jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutter /mannfolk bruker ikke thigts blant folk. Eneste unntak er utøvere på høyt nivå. 

På tide at dette blir forstått og akseptert på samme måte som at kun svømmere kan bruke speedo 

Anonymkode: 490fe...8b2

Nei ærlig talt! Dette blir for dumt. Det er da ikke anderledes for vanlige gutter/ menn enn for toppidrettsutøvere. 

Tror dessverre du bare må innse at gutter/ menn i stramme tights blir mer og mer vanlig, også utenom trening😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser helt jevelig ut...menn som går med slike. Det er som oftest amatører på treningssentere som ikke vet bak frem på trening eller kosthold og er nybegynner som ofte bruker slike

De blir både sett ned på og ledd av andre menn vertfall

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er turn on hvis menn har litt store muskler. Har sett tynne menn som løper i 2xu, ser ikke bra ut. 

Anonymkode: c38ac...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er turn on hvis menn har litt store muskler. Har sett tynne menn som løper i 2xu, ser ikke bra ut. 

Anonymkode: c38ac...01b

åh? store muskler er jo fyfy på kvinneguiden. er ikke det ekkelt da ? nå tenker jeg ikke kroppsbygger muskler, men store muskler for vanelige menn som trener på treningssenter

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
2 timer siden, brownbrown skrev:

Det ser helt jevelig ut...menn som går med slike. Det er som oftest amatører på treningssentere som ikke vet bak frem på trening eller kosthold og er nybegynner som ofte bruker slike

De blir både sett ned på og ledd av andre menn vertfall

tull og tøys hvor har du dette fra.

Er da ingen som blir sett ned på eller ledd av uannsett hva de går i på mitt senter ihverfall

Høres ut som du trener i barnehagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

 

Visst det ikke skal mer til for å underholde deg og få deg til å le så er nok nok litt enkel,tenkt over det noen gang :)

Sier i grunnen mest om deg selv og ikke mannfolka rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...