Gå til innhold

10/11-åring på konsert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe billetter til Ariana Grande-konsert til 11-åringen og en venninne + meg selv, som en påskjønnelse til henne for en spesiell ting.

Hun kan i utgangspunktet ta med seg hvem hun vil, men jeg skal ha et ord med i spillet, siden jeg har ansvaret, og det må derfor være en av dem jeg stoler på gjør som de får beskjed om. 

Jeg kommer selvsagt til å spørre foreldrene om lov, før jenta blir involvert, og alle kostnader dekkes av meg. Konserten er på en skoledag, og det vil bli senere enn normal leggetid.

Spørsmålet mitt er: ville du latt din 10/11-åring reise på en slik konsert?

Anonymkode: b971a...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge dere ikke står midt nedi mølja, men har sitteplasser, så er dette absolutt ikke noe problem :) Kos dere! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det greit! Er ikke hver dag Ariana Grande er i Norge. Tror det kommer til å bli en fantastisk opplevelse for jentene, selv om leggetiden blir litt senere. Av og til er det ikke regler angående leggetid som gjelder, men at man må ha det litt morsomt :) Fint bidrag av deg!

Anonymkode: 4f782...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar!

For å presisere en ting: det er altså om dere vil sendt eget barn med en annen voksen på en slik konsert, som er spørsmålet. Jeg har ingen betenkeligheter med at mitt eget barn skal, og jeg hadde ikke hatt problem med å sende henne med noen andre, men opplever vel at jeg ofte er mindre hønemor enn gjennomsnittet🙂

Anonymkode: b971a...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar!

For å presisere en ting: det er altså om dere vil sendt eget barn med en annen voksen på en slik konsert, som er spørsmålet. Jeg har ingen betenkeligheter med at mitt eget barn skal, og jeg hadde ikke hatt problem med å sende henne med noen andre, men opplever vel at jeg ofte er mindre hønemor enn gjennomsnittet🙂

Anonymkode: b971a...6e7

Jeg hadde ikke stussa i det engang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11-åringen min hadde glatt fått være med dere, om du var mamma'n til ei venninne av henne! Ville selv valgt å kjøpe sitteplasser og ikke ståplasser for å slippe å holde oversikten over noen såpass lave i en trengsel, men bortsett fra det hadde jeg brydd meg null og niks om leggetid akkurat den kvelden!

11-åringen min hadde forøvrig dødd for å få være med tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var sitteplasser så hadde jeg helt klart sendt henne avgårde om moren var en jeg kjente godt og visste var en ansvarlig mamma.

Anonymkode: e1698...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar igjen!

Jeg hadde ikke tenkt på ståplasser vs sitteplasser enda, men kommer helt klart til å kjøpe sitteplasser. Takk for tips.

Anonymkode: b971a...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å kjøpe billetter til Ariana Grande-konsert til 11-åringen og en venninne + meg selv, som en påskjønnelse til henne for en spesiell ting.

Hun kan i utgangspunktet ta med seg hvem hun vil, men jeg skal ha et ord med i spillet, siden jeg har ansvaret, og det må derfor være en av dem jeg stoler på gjør som de får beskjed om. 

Jeg kommer selvsagt til å spørre foreldrene om lov, før jenta blir involvert, og alle kostnader dekkes av meg. Konserten er på en skoledag, og det vil bli senere enn normal leggetid.

Spørsmålet mitt er: ville du latt din 10/11-åring reise på en slik konsert?

Anonymkode: b971a...6e7

Ja selvsagt! Det er jo kjempestas! Så fin tanke- en opplevelse for livet for begge to, alle 3!

Anonymkode: d89af...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt! Jeg hadde meg min 11 åring på Drake konsert og hun hadde absolutt fått lov til å dra med enn venn og forelderen. Sitteplasser var ett must da!

Anonymkode: ce809...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...