Gå til innhold

Erfaringer med bekkenbelte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bekkenløsning og fikk anbefalt å kjøpe bekkenbelte av fysiorn min, men merker jeg er skeptisk. Nå hat jeg brstilt meg et, bare for å ha 'prøvd alt', men er det noen som har erfaringer med slike? Funket det for deg? 

Anonymkode: b0baa...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det fungerer for meg. Har mindre smerter når jeg bruker det. Bruker det når jeg vet jeg må stå/gå litt. Som i butikken, eller mens jeg lager middag. 

Kjøpte det vel også litt for å ha "prøvd alt". 

Anonymkode: f593c...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det også for å ha prøvd alt. Har prøvd å bruke det, men synes ting blir verre🤔 Med beltet på blir jeg liksom litt øm under magen, også kjennes det litt ut som jeg mister litt blodtilførselen til yttersiden av hoften om du skjønner hva jeg mener? Nei, bortkastede penger for min del, håper du får mer nytte av det enn jeg har hatt🙂

Anonymkode: b48ce...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt. Legen sa at det kunne hjelpe å dempe smerter mens man bruker det, men samtidig gjør det at man ikke får trent opp støttemusklene rundt bekkenet, så han ville ikke anbefale meg å bruke et hele tiden/svært ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk låne et da jeg var gravid og hadde bekkenløsning. Syntes ikke det hjalp stort. 

Anonymkode: 8c3fa...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...