Gå til innhold

Iitt frekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobbet et par mnd en plass og ei som jeg jobbet der sammen med tok kontakt på Facebook og spurte om jeg ville komme på besøk til henne. Jeg sa ja og vi avtalte nærmere tidspunkt. 

Så får jeg melding av henne etterpå om det går greit om en venn kan bli med for å holde foredrag for meg og prøve å få meg med på noe forever living lignende opplegg. Så kunne vi prate litt sammen alene når han har gått..

Hun har allerede spurt meg om dette når vi jobbet sammen og jeg sa at det ikke var noe for meg. Jeg trodde ærlig talt hun hadde interesse av å treffe meg, ikke bare for å lure meg til å bli med på sånt. Hun nevnte ingenting om det før jeg hadde sagt ja til å treffes. Det er jo åpenbart at det er det som er formålet med å invitere meg på besøk.

Men vil gjerne ha mine følelser bekreftet, eventuelt  noen er uenig?

Anonymkode: 1d299...daa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg bare svart at "nei, takk, det er jeg ikke interessert i ". Ville ikke sagt noe mer. Enten kommer hun, og da er hun selvfølgelig interessert i å treffe deg. Eller så lar hun være å komme, og da er hun lite hyggelig, ja.

Kan være hun føler seg presset av han her til å prøve og skaffe ham medlemmer/kunder. Uansett frekt overfor deg når du på forhånd har sagt at det ikke er noe for deg. Men igjen, kan være hun tror at det kanskje hadde vært noe for deg hvis du bare hadde visst. 

Som sagt, hadde svart henne at det var jeg ikke interessert i.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, exictence skrev:

Da ville jeg bare svart at "nei, takk, det er jeg ikke interessert i ". Ville ikke sagt noe mer. Enten kommer hun, og da er hun selvfølgelig interessert i å treffe deg. Eller så lar hun være å komme, og da er hun lite hyggelig, ja.

Kan være hun føler seg presset av han her til å prøve og skaffe ham medlemmer/kunder. Uansett frekt overfor deg når du på forhånd har sagt at det ikke er noe for deg. Men igjen, kan være hun tror at det kanskje hadde vært noe for deg hvis du bare hadde visst. 

Som sagt, hadde svart henne at det var jeg ikke interessert i.

 

 

Okei. Ja, det må jeg jo si. Men er usikker på om jeg skal dra på besøk til henne i det hele tatt. Blir kanskje bare kleint å dra dit om hun kun hadde interesse av å ha meg der for verve flere medlemmer. 

Anonymkode: 1d299...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre tror jeg at hun har lurt deg. Hadde hun vært interessert i å bli bedre kjent med deg hadde hun ikke bedt med en venn for å selge deg noe forewer living greier. 

Jeg ville avlyst turen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Ja, det må jeg jo si. Men er usikker på om jeg skal dra på besøk til henne i det hele tatt. Blir kanskje bare kleint å dra dit om hun kun hadde interesse av å ha meg der for verve flere medlemmer. 

Anonymkode: 1d299...daa

Det forstår jeg at du tenker. Jeg hadde ikke lest grundig nok. Trodde det var hun som skulle til deg.

Da ville jeg sagt til henne ærlig at jeg nå ble usikker på om jeg egentlig skal besøke deg. Hvis din hensikt er å få fatt i folk som han kan verve, så er jeg ikke interessert. 

Så kan du høre hva hun sier til det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan bare si: "Vet du, jeg tror jeg dropper det med å besøke deg siden det virker som hensikten var å skaffe folk som han kan verve".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Sleip og utrolig dumt av henne. Jeg hadde adri gått,og du kn med god samvittighet avlyse. Hun er jo kynisk mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så tragisk de "Forever Living" folka er 🤢 Bruker vennskap på den måten... som igjen bruker kolleger. Jeg hadde ikke dradd. Har bedre ting å bruke tiden min på.

Inviter henne til deg i stedet, og si at du ikke er interessert i forever shitting. Om hun takker ja til invitasjon og vil komme alene, er hun faktisk interessert i å bli venn med deg. 

Anonymkode: 33c79...196

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...