Gå til innhold

Skjønner ikke kvinner som liker maskuline menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker menn som er snille, omsorgsfulle, følsomme og faktisk bryr seg om utseende. Missliker sterkt menn som bare lar håret henge rett ned totalt ufiksa, i tillegg er det grusom med slakke joggebukse menn. Er viktig at menn også kan bruke klær, da særlig litt stramme bukser som fremhever fasongen.

Anonymkode: 4693b...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tjoppa

Så hvis jeg forstår deg rett ts, så er din definisjon av en maskulin mann en mann som ikke bryr seg om utseende, ikke fikser håret og går i slakke joggebukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da være maskulin uten å bruke joggebukser (utenom når man er hjemme, da bør man kunne bruke det) og uten å ha ufiksa hår. Men det er liksom et ganske stort sprang mellom det og metroseksuelle menn. Det er så rart med kvinneguiden: folk ser jo alt i svart/hvitt. 

Anonymkode: 1ed86...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker menn som er snille, omsorgsfulle, følsomme og faktisk bryr seg om utseende. Missliker sterkt menn som bare lar håret henge rett ned totalt ufiksa, i tillegg er det grusom med slakke joggebukse menn. Er viktig at menn også kan bruke klær, da særlig litt stramme bukser som fremhever fasongen.

Anonymkode: 4693b...4a1

 Det er IKKE hvordan man kler seg som viser hvor maskulin man er. Det du beskriver er en slask, ikke en maskulin mann!

Mannen min jobber i et veldig maskulint miljø (forsvaret), og han ER maskulin som person. Jeg kjenner også mange andre menn som han, gjennom både hans venner og hans kolleger. Jeg kjenner også damene til disse, og de har heller ikke noen problemer med å leve sammen med eller like sin maskuline mann.

Min mann interesser seg for biler, skyting og fotball, og har en generell maskulin måte å tenke på. Jeg innrømmer glatt at det har innvirkning på livet vårt, ettersom jeg ikke deler de interessene, og det krever mer av meg å forstå han. Men vi funker godt sammen, fordi vi begge klarer å forstå hverandre. Vi har vært sammen i 16 år nå, og har det fortsatt veldig godt sammen.

Jeg forbinder altså maskulinitet mer med hvordan man ER, og ikke hvordan man kler seg. 

I tillegg til dette, er han både følsom, omsorgsfull og snill. Og han har vett på klesstil, både når det gjelder han selv og meg. Når jeg skal kjøpe en fin kjole, tar jeg med meg han, for han har øye for hva som er fint på meg og ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er maskulinitet det samme som slække joggebukser??? Dette kom som et sjokk! :dry:

Og her har jeg gått rundt i flere år med helt andre preferanser på hva jeg anser som maskulint. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...