Gå til innhold

Stress å dusje


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når samboer har jobbet, skrudd bil etc. Og jeg spør om han kan dusje når han kommer hjem sier han det er stress og at han skal dusje i morgen istedenfor.

Dette reagerer jeg på.. Hva mener dere?

Anonymkode: dde95...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kan jo være stress.. men må jo gjøre det likevel! Hvis noen hadde bedt meg ta en dusj, hadde jeg løpt på badet med en gang.. flaut at jeg ikke tenkte det selv først 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Noen ganger kan det være tiltak hvis man er trøtt og slapp, men hallo. Det må jo gjøres. Er jo et lite helvete å gå rundt svett og klam. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde fått beskjed av meg, skal du sove i samme seng som meg, så dusjer du før du legger deg. :)
Vi bruker å dusje hver kveld.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bestemmer han da sjøl! Herregud...

Anonymkode: e566b...474

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Det en ikke vasker av seg drar en jo med seg inn i senga da... Så jo, om han kommer hjem skitten eller svett så tar jeg det i grunn for gitt at han vasker seg før han hopper i køya. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når samboer har jobbet, skrudd bil etc. Og jeg spør om han kan dusje når han kommer hjem sier han det er stress og at han skal dusje i morgen istedenfor.

Dette reagerer jeg på.. Hva mener dere?

Anonymkode: dde95...823

Nå gjelder dette kanskje bare meg, men jeg har en mental sperre når det kommer til at sengen, den skal være ren! Hvis jeg har misstanke om at jeg har noe støv fra jobb eller noe i håret må jeg dusje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv det kan være stress å dusje, men er jeg skitten eller lukter dusjer jeg så klart. Dusj sammen, koselig <3

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, har man jobbet og holdt på er det da selvsagt at man tar en dusj etterpå. Det er virkelig ikke noe kos å sitte skitten i sofaen eller legge seg skitten? Hverken for en selv eller andre. Og dette er da ikke noe enten/eller? Dusjer alltid på morgenen, selv og jeg dusjet kvelden før også. Blir oftere 2 ganger pr. dag enn 1. Stress? Om man er litt effektiv og ikke bare står og daffer tar det maks 3-4 minutter å gjennomføre en grundig vask (litt lengre om håret også må tas). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

Da er han iallefall ikke utro. Men pass på hvis han plutselig begynner å gå rett i dusjen.

Men seriøst, må man dusje hver dag? Hvor skitten kan man bli på bare èn dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Den Lille Heksa skrev:

Da er han iallefall ikke utro. Men pass på hvis han plutselig begynner å gå rett i dusjen.

Men seriøst, må man dusje hver dag? Hvor skitten kan man bli på bare èn dag?

Når du har jobbet og så skrudd på bil blir man vel litt svett?

Anonymkode: 0b771...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært svett så dusjer jeg uansett. Om det er to ganger på en dag, annenhver dag, hver dag. Går ikke lengre enn hver 2. dag. Jeg synes ikke du er urimelig.

Anonymkode: 0b771...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du har jobbet og så skrudd på bil blir man vel litt svett?

Anonymkode: 0b771...846

Svette er en ting. Det som er verre er all den skitten (som han har fått på seg under bilmekkingen: rust, rustløser, olje, gearolje, veistøv, sand, e.l. osv...) som han tar med seg i senga om han ikke dusjer først.

Anonymkode: 02ea0...914

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når samboer har jobbet, skrudd bil etc. Og jeg spør om han kan dusje når han kommer hjem sier han det er stress og at han skal dusje i morgen istedenfor.

Dette reagerer jeg på.. Hva mener dere?

Anonymkode: dde95...823

Hehe, jeg forstår ham litt. Jeg hater å bli våt. På en sånn måte at jeg ikke vil bade i sjøen i syden. Og dette kommer fra en eks-konkurransesvømmer. Men jeg dusjer da for å vaske meg! Jeg liker ikke å være skitten heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dusje er det minst stressende jeg har gjort i livet. Er bare deilig.

Anonymkode: 5677c...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NotNaomi

Herregud da,er det så viktig? Det fins konemishandlere,utro menn og de som ikke bryr seg. Hvor viktig er den ene dusjen i forhold spør nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, NotNaomi skrev:

Herregud da,er det så viktig? Det fins konemishandlere,utro menn og de som ikke bryr seg. Hvor viktig er den ene dusjen i forhold spør nå jeg.

Really? Ta sak for sak. Kan ikke sammenligne alt til enhver pris heller. 

Anonymkode: 9722e...93d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Really? Ta sak for sak. Kan ikke sammenligne alt til enhver pris heller. 

Anonymkode: 9722e...93d

Nei,men alvorlig. Hva skal en henge seg opp i og lage problem ut av liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NotNaomi skrev:

Nei,men alvorlig. Hva skal en henge seg opp i og lage problem ut av liksom??

Alt som ikke er et problem for deg kan jo være det for andre. Det er ikke opp til deg å bestemme. Du har ytret din mening. Ha en fin dag. 

Anonymkode: 9722e...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...