Gå til innhold

Jarl Goli


Nor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Kjenner han kun som skuespiller, han spilte skuespill på farmen, det har han uttalt etter farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Nja,har bare lest sladder.

Vil helst bare huske ham fra Portveien 2. På med skylapper og frem med nostalgien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Jarl Goli som den hyggelige mannen i Portveien 2. Personen Jarl Goli på Farmen, var ufyselig. Han hadde tjent mye mer på å vært hyggelig og ikke fult så psyko som han fremsto der. 

Men, han er sikkert helt ok....når alt kommer til alt. Skjønner bare ikke hvorfor han på død å liv måtte spille et skuespill der inne....virker jo helt håpløst ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ricecrispies skrev:

Nja,har bare lest sladder.

Vil helst bare huske ham fra Portveien 2. På med skylapper og frem med nostalgien.

Samme. 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han spilte skuespill inne på Farmen tror jeg ingenting på. Det er nok sånn han er...

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Han har jo endret forklaring flere ganger. Først angret han ingenting, så kom påstanden om å ha spilt skuespill. I dag leste jeg offerinnlegg der han forklarer oppførselen sin med å være midt i et ekteskapsbrudd. Tydelig at han ikke har fått den responsen han trodde han skulle få, så da må han komme med bortforklaringer.

Ja, det klippes en hel del, men den måten han fremstod på da han psykoanalyserte Tore på brygga, den vitner om en mann som har liten respekt for andre mennesker og desto høyere tanker om sin egen person. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skremt jeg. Det virket som at han hadde en helt annen virkelighetsoppfatning og var med i et annet program enn alle de andre. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg møtte han som relativt liten jente, storfan av han og portveien 2, husker han smilte til meg og signerte noe jeg kjøpte.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
22 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Jeg ble skremt jeg. Det virket som at han hadde en helt annen virkelighetsoppfatning og var med i et annet program enn alle de andre. 

Litt sånn psykotisk, nærmest? Leste noen artikler nå og det virker tydelig at de andre syntes han var kjip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg ikke har sett Farmen og kan beholde mitt barndomsminne som han søte og kjekke i Portveien 2.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
4 minutter siden, Tabris skrev:

Jeg er glad jeg ikke har sett Farmen og kan beholde mitt barndomsminne som han søte og kjekke i Portveien 2.

Jeg og! Prøver å glemme andre ting jeg har lest og hørt om han.

Tror jeg skal holde meg ute av denne tråden fra nå av😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett han på TV på flere år, så ble litt overrasket over å se han så mye i blader og aviser for tiden. Det gjorde at jeg drømte om han forrige helg og han var ingen grei person i den drømmen.

For alt jeg vet er han kanskje drømmemannen, ikke veit jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Nor skrev:

Noen som kjenner han ? Ble overrasket og trist da jeg s han i Farmen. 

Jeg syntes han så skummel ut i Farmen, nesten litt "ond"... Men som han sa selv så overspilte han litt... Mulig han ønsket å bli oppdaget til en actionfilm? :) Han hadde det visst ikke bra på den tia, for ekteskapet hans skrantet og han visste ikke helt hva som skjedde når han kom ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virket det som at han gjorde alt for å vinne, målet hans var å dra seiern i land, koste hva det koste ville. Han ble overivrig og endte opp med å drite seg ut. 

Når jeg senere leste om konkursbegjæringen, så følte jeg brikkene falt på plass. Han var kanskje den som trengte seieren mest mtp økonomi? 

Men til syvende og sist, så gikk han fra Portveienkjekkas til uspiselig på to epidoder :( 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...