Gå til innhold

Jeg er så betatt av dyrlegen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i slutten av 20 årene og er sykt betatt av en av dyrlegene i småbyen jeg bor i. Han er utrolig kjekk og vi kjenner hverandre litt via jobb og dyrlegebesøk. Det hele stopper litt da han er rundt 40 ish,og kjenner begge foreldrene mine (han kjenner faren min igjennom diverse idrettslag,golfklubben og slik)Jeg prøver å flørte men jeg tror at han ser på meg som en ung jente som bare vil at dyrene skal være friske og ikke ser at jeg er sykt betatt. Sånn har jeg aldri følt det før og jeg føler mest skamfull for å være intr i en nyskilt mann som er dobbelt så gammel som meg og som i tillegg kjenner faren min litt. Det er feil på så mange måter! Kontoret mitt er ganske nært klinikken han jobber i,så kan ikke bare ungå han heller da vi sees flere ganger i uka. Urk,råd mottas med takk,og ikke le av meg er du snill.

Anonymkode: 4beed...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han er en moden, ansvarlig mann så ligger det nok langt inne å flørte med så unge jenter. Du er fortsatt i en alder der du ikke er helt voksen, selv om det kan kjennes slik. Man utvikler seg ganske mye i 20-årene. 

Har egentlig ikke så mye råd, umulig å vite om han liker deg, og selv om han gjør det kan det være han ikke liker tanken på å date noen så mye yngre. Noen mennesker ville ikke vært komfortabel med det, rett og slett. Det kan også være du har rett i at han ser på deg som ei ung jente, som du kanskje har merket så ser jeg selv på menn og kvinner i tidlig 20-årene som ganske unge enda

Anonymkode: 432ee...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han er en moden, ansvarlig mann så ligger det nok langt inne å flørte med så unge jenter. Du er fortsatt i en alder der du ikke er helt voksen, selv om det kan kjennes slik. Man utvikler seg ganske mye i 20-årene. 

Har egentlig ikke så mye råd, umulig å vite om han liker deg, og selv om han gjør det kan det være han ikke liker tanken på å date noen så mye yngre. Noen mennesker ville ikke vært komfortabel med det, rett og slett. Det kan også være du har rett i at han ser på deg som ei ung jente, som du kanskje har merket så ser jeg selv på menn og kvinner i tidlig 20-årene som ganske unge enda

Anonymkode: 432ee...4e8

Er man ikke helt voksen i slutten av 20 årene? Når er det man blir "helt" voksen da? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, *Luftbobla* skrev:

Er man ikke helt voksen i slutten av 20 årene? Når er det man blir "helt" voksen da? 

Kommer selvsagt an på individet, noen modnes senere. Det finnes nok også flere grader av "voksne", sånn sett, men på et punkt handler det å bli voksen om endringer som skjer mentalt mer enn de fysiske. Når man er 25 eller nærmer seg 30 er man som regel mer satt i sine veier og mer bevisst på hva man mener og tror på. Men, som sagt, det kommer veldig an på individet. 

Mange 20-åringer er gjerne midt i studier eller sin første jobb, ikke alle har langvarige forhold under beltet, og mye av hvordan mennesker og verden fungerer er fortsatt nytt og uoppdaget. Dersom man har god innsikt i global politikk, maktintriger, diverse psykologiske teorimodeller, har lest litt filosofi her og der, vitenskaplige modeller osv så er man nok en sjeldent voksen 20-åring. Dette er for øvrig tilfelle hos en 22-åring jeg kjenner som er sammen med ei dame dobbelt så gammel som også studerer innenfor naturvitenskap

Ikke alle blir voksne heller, men de finner gjerne likesinnede ;) 

Anonymkode: 432ee...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså du er i slutten av 20 årene og han 40ish.....hvordan kan det bli dobbelt så gammel? Hvor stor er egentlig aldersforskjellen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mente ikke dobbelt så gammel som meg. Men at det er noen år i mellom oss :)

Anonymkode: 4beed...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mente ikke dobbelt så gammel som meg. Men at det er noen år i mellom oss :)

Anonymkode: 4beed...431

Jeg blingset og leste begynnelsen av 20-årene. Siden du er i slutten vil jeg si det er ganske annerledes, da burde du være "voksen nok". Men mulig han er redd for å tolke deg feil siden han kjenner foreldrene dine

Anonymkode: 432ee...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han er en moden, ansvarlig mann så ligger det nok langt inne å flørte med så unge jenter. Du er fortsatt i en alder der du ikke er helt voksen, selv om det kan kjennes slik. Man utvikler seg ganske mye i 20-årene. 

Har egentlig ikke så mye råd, umulig å vite om han liker deg, og selv om han gjør det kan det være han ikke liker tanken på å date noen så mye yngre. Noen mennesker ville ikke vært komfortabel med det, rett og slett. Det kan også være du har rett i at han ser på deg som ei ung jente, som du kanskje har merket så ser jeg selv på menn og kvinner i tidlig 20-årene som ganske unge enda

Anonymkode: 432ee...4e8

Nei jeg aner ikke, jeg har ikke noe håp om forhold. Er bare så flau over følelsene mine at jeg prøver å glemme det hele. Jeg vet at han mest sansynlig ser på meg som den trivelige datteren til ******** og ikke en han drømmer om å ta med seg hjem og dele livet med. Vi snakker ofte sammen når vi møtes enten ved kontoret eller når vi treffes på matbutikken.

Anonymkode: 4beed...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det @Stiigen som er dyrlegen?😂 Han har ihvertfall sykt kjekk og digg;) Bor i Larvik eller borti der om jeg ikke husker feil?😂

Anonymkode: 98d3d...f69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i slutten av 20-årene og han rundt 40 er det da ingen grunn til at du ikke skal flørte, kjør på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det @Stiigen som er dyrlegen?😂 Han har ihvertfall sykt kjekk og digg;) Bor i Larvik eller borti der om jeg ikke husker feil?😂

Anonymkode: 98d3d...f69

Det vet jeg ikke men håper ikke han jeg skriver om sitter å leser på forumet og kjenner seg igjen for da er jeg fucked😳

Anonymkode: 4beed...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, palamina skrev:

Hvis du er i slutten av 20-årene og han rundt 40 er det da ingen grunn til at du ikke skal flørte, kjør på.

Jeg prøver men tror ikke at han tar meg så seriøst,noen tips? 

Anonymkode: 4beed...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det @Stiigen som er dyrlegen?😂 Han har ihvertfall sykt kjekk og digg;) Bor i Larvik eller borti der om jeg ikke husker feil?😂

Anonymkode: 98d3d...f69

Haha,tror ikke jeg har noen unge jenter som svermer etter meg på klinikken for tiden...vel...det var ei som kom innom ganske ofte uten at dyret var noe særlig sykt,så der hadde jeg en mistanke...men bor ikke I Larvik, og er bare 33 :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stiigen skrev:

Haha,tror ikke jeg har noen unge jenter som svermer etter meg på klinikken for tiden...vel...det var ei som kom innom ganske ofte uten at dyret var noe særlig sykt,så der hadde jeg en mistanke...men bor ikke I Larvik, og er bare 33 :)

:fnise: Men hvor bor du igjen? Så kan vi se om det er de TS tenker på:) Men du kan passere for å være 40 ish, du er veldig mandig og barsk:lillesky2:

Anonymkode: 98d3d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hun som ville sjekke opp legen din?

Anonymkode: 82804...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom dyrlegen behandler dyret ditt så er det forbudt for ham å inngå et forhold med deg. Noe av det samme som lærer-elev relasjon.

Anonymkode: d908d...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du hun som ville sjekke opp legen din?

Anonymkode: 82804...056

Nei det er nok ikke meg,leger skjønner jeg ikke kan inngå et forhold med en pasient av etiske grunner. Men dyrlegen jeg snakker om kjenner jeg fra flere arenaer enn bare at han behandler dyrene mine.

Anonymkode: 4beed...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom dyrlegen behandler dyret ditt så er det forbudt for ham å inngå et forhold med deg. Noe av det samme som lærer-elev relasjon.

Anonymkode: d908d...119

Nei er det det? 

Anonymkode: 4beed...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei er det det? 

Anonymkode: 4beed...431

selvfølgelig ikke..kan jo ikke sammenlignes med lærer-elev, bare tull :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...