Gå til innhold

Jeg er så betatt av dyrlegen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i slutten av 20 årene og er sykt betatt av en av dyrlegene i småbyen jeg bor i. Han er utrolig kjekk og vi kjenner hverandre litt via jobb og dyrlegebesøk. Det hele stopper litt da han er rundt 40 ish,og kjenner begge foreldrene mine (han kjenner faren min igjennom diverse idrettslag,golfklubben og slik)Jeg prøver å flørte men jeg tror at han ser på meg som en ung jente som bare vil at dyrene skal være friske og ikke ser at jeg er sykt betatt. Sånn har jeg aldri følt det før og jeg føler mest skamfull for å være intr i en nyskilt mann som er dobbelt så gammel som meg og som i tillegg kjenner faren min litt. Det er feil på så mange måter! Kontoret mitt er ganske nært klinikken han jobber i,så kan ikke bare ungå han heller da vi sees flere ganger i uka. Urk,råd mottas med takk,og ikke le av meg er du snill.

Anonymkode: 4beed...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han er en moden, ansvarlig mann så ligger det nok langt inne å flørte med så unge jenter. Du er fortsatt i en alder der du ikke er helt voksen, selv om det kan kjennes slik. Man utvikler seg ganske mye i 20-årene. 

Har egentlig ikke så mye råd, umulig å vite om han liker deg, og selv om han gjør det kan det være han ikke liker tanken på å date noen så mye yngre. Noen mennesker ville ikke vært komfortabel med det, rett og slett. Det kan også være du har rett i at han ser på deg som ei ung jente, som du kanskje har merket så ser jeg selv på menn og kvinner i tidlig 20-årene som ganske unge enda

Anonymkode: 432ee...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han er en moden, ansvarlig mann så ligger det nok langt inne å flørte med så unge jenter. Du er fortsatt i en alder der du ikke er helt voksen, selv om det kan kjennes slik. Man utvikler seg ganske mye i 20-årene.