Gå til innhold

Eggløsningstest


Gjest Cocosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Cocosa skrev:

Kan den vise feil, altså negativ selv om den er positiv?

De en kan bli negativ om urinen ikke er konsentrert nok. Du burde teste på morgenen, og en til på kvelden (kveldsurinen burde være 4 timer gammel) altså at du ikke har tisset på 4 timer ca.

Anonymkode: 1385d...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det digitale? eller pinner?

Anonymkode: c12f3...3e2

Digitale fra clearblue. Ble anbefalt å teste på ettermiddagen, men hadde sikkert ikke ventet lenge nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cocosa skrev:

Digitale fra clearblue. Ble anbefalt å teste på ettermiddagen, men hadde sikkert ikke ventet lenge nok

Ok, jeg har tatt positive på ganske ukonsentrert urin på dem (2 timer) men det er lurt å bruke så konsentrert urin som mulig fordi det kan helt klart være en feilkilde. 

Jeg har også tatt negative da jeg forventet positive på konsentrert. Jeg har funnet ut at det sannsynligvis skyldes kort LH-topp hos meg, så jeg tester hver 12 time dagen før og dagen jeg forventer positiv test etter tips fra folk i forumet. Det fungerer. 

Hvis du fikk negativ nå og forventet positiv kan du se på strekstyrken også. Når jeg bommet var teststreken sterk selv om testen var negativ. Dagen etter var den nesten blank, så ved å se testene under ett kunne jeg se hvilket tidsrom den mest sannsynlig ville blitt positiv i og brukte info på neste syklus der jeg traff.

 

 

Anonymkode: c12f3...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...