Gå til innhold

En fyr skrev dette til meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Hadde blitt helt gal om du hadde hatt en markert mage og litt muskler 😝"

En jeg flørter litt med. Vi snakket litt om trening å han syns jeg var deilig selv om jeg ikke brukte mye tid på å trene.

For meg så hørtest det ut som: hadde du trent litt tjukka så hadde du vært deiligere... 

Jeg som er hårsår eller..?

Anonymkode: 0b105...6ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overflatisk type. 

Han sier vel enkelt og greit at du hadde vært finere for hans del om du hadde vært litt mer trent. 

Anonymkode: e0cce...ddc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ham her hadde jeg skygget unna. Når han kommer med skjult kritikk i form av et kompliment så er det et sykt dårlig tegn. 

Anonymkode: 838ca...389

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot, han hadde ikke fått noen melding tilbake fra meg. Han hadde måttet finne seg en dame med sixpack istedet.

Anonymkode: 41662...c53

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der ville jeg nok ikke brukt mer tid på.

Anonymkode: 608b6...e03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde skygget banen her og vært tydelig på hva som var grunnen.

Anonymkode: d4bb4...bdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg trodde først at han ikke ville du skulle trene for mye, og at han "hadde blitt gal" som i at det var negativt...:fnise:  skjønte jo fort at jeg misforsto,og hadde også tolket det på samme måte som deg om noen hadde skrevet det til meg! 

Helt ærlig burde du komme deg unna. Holdt på med en fyr som ikke var redd for å fortelle meg at jeg var chubby, (165 cm, veide 62kg) og det er ikke noe koselig for å si det sånn :P særlig ikke rett etter jul når man føler seg som den dundra..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Suppetuppe skrev:

Haha jeg trodde først at han ikke ville du skulle trene for mye, og at han "hadde blitt gal" som i at det var negativt...:fnise:  skjønte jo fort at jeg misforsto,og hadde også tolket det på samme måte som deg om noen hadde skrevet det til meg! 

Helt ærlig burde du komme deg unna. Holdt på med en fyr som ikke var redd for å fortelle meg at jeg var chubby, (165 cm, veide 62kg) og det er ikke noe koselig for å si det sånn :P særlig ikke rett etter jul når man føler seg som den dundra..

Du kan faktisk ha rett!

Det finnes en mulighet for at det var dette han mente, ts. Mange setter jo på smilefjes som ikke passer i det hele tatt og hvem ønsker en kvinne med muskler og markert mage? Langt fra alle!

Anonymkode: d4bb4...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart "hadde blitt gal om du hadde hatt sosiale antenner" og etter det hadde han ikke hørt mer fra meg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blanding av å dele hva som tenner han og at han mangler sosiale antenner :P

Hallo, selvfølgelig skulle han holdt det for seg selv. Jeg hadde følt meg skikkelig kjip om noen hadde sagt noe sånt til meg. Om du får flere slike "stikk" fra han, så ville jeg kanskje ikke innledet i noe forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hadde blitt helt gal om du hadde hatt en markert mage og litt muskler 😝"

En jeg flørter litt med. Vi snakket litt om trening å han syns jeg var deilig selv om jeg ikke brukte mye tid på å trene.

For meg så hørtest det ut som: hadde du trent litt tjukka så hadde du vært deiligere... 

Jeg som er hårsår eller..?

Anonymkode: 0b105...6ba

Jeg hadde IKKE likt den kommentarer den. Hvis han ønsker seg en dame med magemuskler, så må han finne seg det, ikke flørte med damer som ikke passer preferansene hans og indirekte kritisere dem for det. ÆSJ.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hadde blitt helt gal om du hadde hatt en markert mage og litt muskler 😝"

En jeg flørter litt med. Vi snakket litt om trening å han syns jeg var deilig selv om jeg ikke brukte mye tid på å trene.

For meg så hørtest det ut som: hadde du trent litt tjukka så hadde du vært deiligere... 

Jeg som er hårsår eller..?

Anonymkode: 0b105...6ba

Herrwgud for noen kommentarerer her.

Dere kvinner skal jo tolke absolutt alt som personangrep, kvinnehat, dissing, mobbing og ta dere nær av alt.

Ja ts jeg syns du var hårsår. Du har vell helt normal kropp regner jeg med. Hadde du vært tjukk eller way out of shape så hadde jeg vell reagert litt selv, men dette her må du tåle

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En jeg var sammen med kom ofte med kommentarer som "du har ikke vondt av å løpe litt" osv. Jeg var langt fra overvektig med 60 kg fordelt på 168 cm. Fant ut at han foretrakk undervektige kropper, som feks Keira Knightley. Han var ikke noe for meg. 

Anonymkode: 88853...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig kommentar fra noen du flørter med, men jeg hadde ikke blitt sur om kjæresten min sa noe lignende til meg. Vet jo for øvrig at han syns jeg er litt mer sexy som veltrent, men det betyr ikke at han klager over at jeg ikke trener mer. Det syns jeg er ok. Det er når ene partner begynner å straffe den andre for utseende, eller legger på mye press at det blir feil. 

Anonymkode: 2ab23...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om brownbrown. Han har ikke tatt pilla si idag..

Anonymkode: 3c11e...5a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, brownbrown skrev:

Herrwgud for noen kommentarerer her.

Dere kvinner skal jo tolke absolutt alt som personangrep, kvinnehat, dissing, mobbing og ta dere nær av alt.

Ja ts jeg syns du var hårsår. Du har vell helt normal kropp regner jeg med. Hadde du vært tjukk eller way out of shape så hadde jeg vell reagert litt selv, men dette her må du tåle

Hovedproblemet slik jeg ser det er holdningene og eventuelt mangel på forståelse for sosiale nyanser. Man må ha en viss type personlighet for å si noe om daten sin kropp når man ikke kjenner hverandre noe særlig, og i de aller fleste tilfeller henger dette sammen med andre negative personlighetstrekk. 

Anonymkode: 2ab23...bb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...