Gå til innhold

Veldig rastløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slet en del i høst med mild depresjon og mye hodepine. Jobbet mye med det og gikk til psykolog, og i januar/februar følte jeg at jeg fikk en skikkelig oppsving. Traff en fin fyr jeg begynte å date, og syns plutselig at jeg hadde det mye bedre enn jeg hadde hatt det på lenge.

Denne uken avsluttet denne fyren det med meg pga manglende følelser. Jeg har opplevd dette flere ganger før, og reagert ganske dårlig tidligere. Denne gangen bestemte jeg meg for at jo, det var trist, men vi passet kanskje ikke så godt sammen, og da er det bedre at det skjer nå enn om en stund. Gråt masse første dagen, men etter det gikk det egentlig greit. Klarte å slette alle meldingene og nummeret hans etter 2 dager, så føler jeg har akseptert at det er over.

Men nå merker jeg at jeg er skikkelig rastløs og sliter veldig med å slappe av. Har nokså dårlig energi og føler det er veldig viktig å få slappet av nå i helgen. Men nå stresser jeg jo bare med det. Har noen råd til meg? Jeg har ikke helt råd til privat psykolog nå dessverre.

Anonymkode: 48e01...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...