Gå til innhold

Hvor normalt er dette blant kvinner i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat denne konkrete saken er en fillesak, men det begynner å bli mange lignende episoder, som jeg sliter med hvordan jeg skal forholde meg til.

Jeg skulle koke egg, hun ville ha "smilende", jeg spurte hvor lenge de skulle koke (i kasserolle), hun var usikker for hun var vant med eggekoker, nevnte 8 minutter men at jeg kunne sjekke på nettet. På nettet stod det 6-8 minutter. Jeg kokte dem i 7,5 minutter, men da jeg tok dem ut og skylte dem i vann ville hun vite hvor lenge de var kokt. Jeg sa hva jeg hadde funnet på nettet og at jeg valgte 7,5 minutter. Da skjelte hun meg ut, hun hadde jo sagt 8 minutter, og det hjalp ikke at jeg sa at jeg hadde lagt meg i "øvre sjikt" ift. anbefalingen. Hun takler ikke om eggeplommen er for bløt, bedre for hardkokt enn for bløtkokt og det burde jeg visst vite. Jeg svarte bare at om eggene jeg lager ikke blir gode nok får hun koke seg noen nye, og ta ansvaret hver gang egg skal kokes senere. Krangelen døde så ut.

Hun er nok premenstruell disse dagene og mensen kommer snart, om det er en unnskydning.

Det hører med til historien at eggene ble helt fine, og hun sa ingenting men nærmest lot som ingenting hadde skjedd da vi spiste.

Anonymkode: d26d2...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: hvis min partner hadde holdt på med slik psykooppførsel så skulle han fått koke eggene sine selv i all fremtid.

Og ikke nok med det, jeg hadde nok i trass kokt egg hver dag til meg selv i 6 minutter!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt.

Forøvrig burde du vite hva disse ukontrollerte følelsesutbruddene betyr. Det betyr at det er et eller annet i forholdet eller ved deg hun ikke er fornøyd med. Hvis hun f.eks har begynt å miste sin tiltrekning til deg vil hun finne filleting ved det du gjør som hun kan klage over og bruke som årsak. Det kan f.eks ha startet med at du utviste svakhet ved et tidligere tilfelle

Du svarte bra på spørsmålet. Selv ville jeg gått enda lengre fordi jeg synes det er gøy, og gjort noe sånt som å kaste eggene eller spise dem selv

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier hun å være sånn når hun har pms da? Før jeg begynte på prevensjon som gjør at du mister mensen, så hadde jeg skikkelig kort lunte før mensen, men klikket aldri på den måten.  

Anonymkode: 3a926...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for enkelt å skylde på mensen for alt. Noen ganger er kvinnfolk bare veldig vanskelige og henger seg opp i bagateller. Hilsen kvinnfolk som ikke er sånn. 

Anonymkode: 047be...076

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene, for en oppførsel! Mensen eller ikke. Hadde kjæresten min ville laget frokost (egg) til meg, så hadde jeg syntes det hadde vært skikkelig koselig. Om eggene hadde vært for lite kokt, så hadde jeg, om noe i det hele tatt, sagt at jeg liker eggene kokt litt lenger. Samtidig som jeg hadde gitt uttrykk for at jeg syntes han var en skikkelig søt, fin og omtenksom mann som lager frokost til dama si. ❤️👍🏻

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke normalt, nei. Man kan heller ikke skylde på mensen for at man oppfører seg som en dritt

Anonymkode: 9da9a...7db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen kvinnfolk som ikke er sånn. 

Anonymkode: 047be...076

Hvor finner vi dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er ingen unnskyldning for psyko oppførsel. Spis eggene selv hvis hun klager. Ikke finn deg i den oppførselen!

Anonymkode: 361df...f53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luxor skrev:

Noen av oss er her på KG. 😜

Jepp! :) 

Anonymkode: 361df...f53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Luxor skrev:

Noen av oss er her på KG. 😜

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! :) 

Anonymkode: 361df...f53

 

Call me maybe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri oppført meg sånn, og ville skammet meg langt inn i sjela om jeg gjorde noe lignende! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kvinne i langvarig forhold og har aldri holdt på sånn - og heller aldri orket om min samboer holdt på sånn. Høres utrolig slitsomt ut.

Anonymkode: 0a8f8...266

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvor finner vi dere?

Jeg er her. :) 

Anonymkode: 047be...076

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat denne konkrete saken er en fillesak, men det begynner å bli mange lignende episoder, som jeg sliter med hvordan jeg skal forholde meg til.

Jeg skulle koke egg, hun ville ha "smilende", jeg spurte hvor lenge de skulle koke (i kasserolle), hun var usikker for hun var vant med eggekoker, nevnte 8 minutter men at jeg kunne sjekke på nettet. På nettet stod det 6-8 minutter. Jeg kokte dem i 7,5 minutter, men da jeg tok dem ut og skylte dem i vann ville hun vite hvor lenge de var kokt. Jeg sa hva jeg hadde funnet på nettet og at jeg valgte 7,5 minutter. Da skjelte hun meg ut, hun hadde jo sagt 8 minutter, og det hjalp ikke at jeg sa at jeg hadde lagt meg i "øvre sjikt" ift. anbefalingen. Hun takler ikke om eggeplommen er for bløt, bedre for hardkokt enn for bløtkokt og det burde jeg visst vite. Jeg svarte bare at om eggene jeg lager ikke blir gode nok får hun koke seg noen nye, og ta ansvaret hver gang egg skal kokes senere. Krangelen døde så ut.

Hun er nok premenstruell disse dagene og mensen kommer snart, om det er en unnskydning.

Det hører med til historien at eggene ble helt fine, og hun sa ingenting men nærmest lot som ingenting hadde skjedd da vi spiste.

Anonymkode: d26d2...a64

Dette var eggene. Da lurer jeg på andre ting som kan bli problemer. Står glassene rett i skapet?er det tellekant i truseskuffen...Ligger laken rett? Minner meg om en ekkel fim jeg så..uff og uff.

Jeg hadde tatt eggene,kastet de.  Kok egg selv!

Anonymkode: 77524...c73

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig normalt i hele uken før menstruasjon:) jeg er akkurat slik selv, bare det at jeg koker mine egne egg.. 

Viss hun er slik i startfasen på forholdet ville jeg kanskje syns det var litt merkelig oppførsel, spesielt fordi hun da sprenger grenser med å vise aggresjon på den måten  (for en filleting). Men gud bevare, ikke lett å styre de hormonene...

Anonymkode: 9f5f7...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...