Gå til innhold

Takler ikke at folk tar på han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en venn som blir sånn skvetten viss du kommer litt uti han, i tillegg viss du er for nær han prøver han å komme seg unna. Hvorfor?

Anonymkode: c1321...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kansje han har opplevd noe som gjør at han ikke takler nærhet?

Anonymkode: 57b3c...1d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som liker å bli tatt på. Han er vel ikke typen som liker at hvem som helst skal ta på han osv. Det er ikke sikkert at han har opplevd noe før, men jeg synes selv det er unaturlig og kleint om noen skal ta på meg bare for å ta på meg liksom. Hvis den forklaringa ga noen mening :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vokter vel intimsonen sin da. Har du et problem med å ikke få være inntil han? Eller komme "uti" han? Hva er det for slags ord? 

Anonymkode: daff2...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være at han ha en større intimsone enn vanlige folk.

Jeg har det som han. Jeg klarer ikke at folk tar på meg (unntatt min ektemann da) og hater klemmer. Jeg rygger alltid unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt mishandlet av min far og onkel gjennom hele barndommen og takler heller ikke at noen tar på meg. 

Sier mer om deg enn om ham at du må stille et slikt spørsmål på nettet. 

Anonymkode: eb61a...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest farfalla
9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kan være at han ha en større intimsone enn vanlige folk.

Jeg har det som han. Jeg klarer ikke at folk tar på meg (unntatt min ektemann da) og hater klemmer. Jeg rygger alltid unna

Jeg og, intimsonen min er lang! Ingen får klemme meg eller dulle med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han bare er sånn, kan hende han har opplevd noe, uansett er størrelsen på hans intimsone opp til han å bestemme.

Anonymkode: 61366...e5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som ikke liker å bli tatt på, uansett hvor. Når vi ble kjent skjønte jeg ikke hvorfor, prøvde bare å være hyggelig. Hun ville være i fred sa hun. Men i dag vet jeg det, så tar ikke på ho. Men det kan hende at hun legger seg inntil meg når hun overnatter. Det er bare koselig. Ingen sex i bildet, kun venner. Ikke alle som liker det, ikke alltid jeg heller liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Hva er så rart med det? Er ikke glad i at folk er fysiske jeg heller. Tror vi er ganske mange,-det er ikke alle som liker klemmer og å "bli tatt på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en venn som blir sånn skvetten viss du kommer litt uti han, i tillegg viss du er for nær han prøver han å komme seg unna. Hvorfor?

Anonymkode: c1321...f2f

Han er vel bare sånn da... Det må du jo spørre han om. :P 

Anonymkode: 18563...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...