Gå til innhold

Har du fortsatt følelser for din første kjærlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den første, store kjærligheten. Har du fortsatt følelser for denne personen, selv om det er mange år siden? 

Anonymkode: 22d89...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha nei, selvfølgelig har jeg ikke det.  Jeg ble forelsket i andre etter han, på et enda høyere nivå. Og forelsker jeg meg hardt i noen er den gamle glemt for leeengst.  Husker knapt hva han heter ✌

Anonymkode: 55d33...1a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke på noe som helst måte. Er himla glad det ikke ble meg og han. 

Anonymkode: cb7a7...830

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg merker vi har en spesiell kjemi når vi en sjelden gang treffes og jeg skjønner veldig godt nå hvorfor jeg falt for han den gangen. Han er blitt narkoman så det er selvsagt helt utelukket at det skjer noe mellom oss noen gang igjen.

Anonymkode: c9dec...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Den første store kjærligheten og jeg var ikke kompatible. Ble verre med den andre store kjærligheten... den sitter søren meg fast som lim.

Anonymkode: 31e02...f05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Vi sa aldri annet enn at vi var elskere. Han var mannen i mitt liv, og jeg var qvinnen i hans. Hadde vi fungert som par så hadde vi kanskje hatt en sjanse den gang:P

Anonymkode: dd8bd...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg glemmer aldri min første store kjærlighet. Vi fungerte ikke som par, og jeg er glad for at det ikke ble oss, men det kommer alltid til å være "noe" der, og jeg blir varm hver gang jeg møter han igjen nå, 15 år etter at vi var sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han er blitt totalt vrak og en kriminell. Er overhode ikke lenger den jeg var forelsket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :)

Hun var 19, jeg var 14. Min første store kjærlighet og seksuelle opplevelse.

Vil aldri glemme henne!  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den klassiske ideen der er nok produsert av de mest sentimentale. 

Anonymkode: 8a677...0f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke følelser..men jeg tenker "ofte" på han. På hvordan det går med han og slikt. Har ikke truffet han på sikkert 10 år nå,men vi sender bursdags hilsen hvert år. :) er 18 år siden det ble slutt mellom oss. Vi hadde ett fint forhold. Hva som gikk galt,vet jeg egentlig ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første, store kjærligheten føler jeg er den personen jeg er sammen med nå. Så med andre ord: ja, jeg elsker fortsatt ham.

Men den aller første seriøse kjærligheten har jeg absolutt ingen følelser for mer. Føler det bare var en stor tabbe. Jeg var desperat etter noen å elske, og noen som elsket meg. Jeg lurte meg selv trill rundt og overbeviste meg selv om at dette var noen jeg kunne tilbringe resten av livet mitt med. Jeg ga alt jeg kunne til denne personen uten å se hvor lite jeg fikk tilbake. Vi hadde nesten ingenting tilfelles, og det hele var bare en gedigen tabbe fra min side. Så nei. Angrer bare på at jeg kastet bort tid på den personen, når min virkelige store kjærlighet satt rett foran nesa mi hele tiden.

Anonymkode: fd150...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har det. Men vet ikke om det er jeg som har rosemalt situasjonen på grunn av følelser.. håper nesten det, slik at jeg kan møte "den rette"

Anonymkode: 9b79c...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men min første ordentlige kjørlighet er han jeg er med nå. Etter jeg traff han innså jeg at de jeg har hatt før ikke har vært den store kjærligheten

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har fortsatt følelser for hverandre. Vi fungerte ikke som par, men sexen var helt fantastisk. Derfor har vi møttes innimellom etter at det ble slutt, selv om vi nå er gift på hver vår kant. 

Anonymkode: bfa0b...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg fortsatt har følelser for min første kjærlighet? Det har jeg så absolutt. Vi innledet
aldri et forhold, men jeg var (og er fortsatt litt) forelsket i henne. Hun likte meg ikke på den
måten da. Kanskje ikke så rart når jeg dopet meg og var dritings hver helg. Det endte ikke så bra, så
antageligvis er jeg fortsatt betatt av henne fordi jeg føler vi har noe uoppgjort.

Anonymkode: 8eac2...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...