Gå til innhold

Hva leder menn til utroskap når de har ei flott dame hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Men du vil jo ikke høre!

Vi er mange kvinner som svarer deg, og vi ser det samme. Ikke helt utenkelig er dette fordi vi opplever at deres menn prøver seg på oss. Og når jeg leser her inne, så forstår jeg hvorfor! Enkelte kvinner later virkelig til å tro at "flott kvinne som husker bursdager" er det ene som får en mann til å føle seg bra. Det er ikke det! Du har også en skremmende fornektende holdning til seksualitet!

 

Fra DEG. Hvor mange ganger må jeg repetere det? Kan du nå lese din egen tråd på nytt?

Anonymkode: c61cc...aa5

Legg for eksempel merke til hvordan du svarer @Maleficenta og den andre som du påstod at ikke var voksen..det er jo helt håpløst å diskutere når du avfeier folk som ubrukelige rådgivere, enda det kanskje er vi som sitter på svaret.

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke hvilken film/serie følgende sitat er fra, men føler det passer her:

'Det har ikke noe å si hvor fin jenta er, det finnes en der ute som er lei av å knulle henne.'

(Med forbehold om feil grunnet tvilsom hukommelse)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Men du vil jo ikke høre!

Vi er mange kvinner som svarer deg, og vi ser det samme. Ikke helt utenkelig er dette fordi vi opplever at deres menn prøver seg på oss. Og når jeg leser her inne, så forstår jeg hvorfor! Enkelte kvinner later virkelig til å tro at "flott kvinne som husker bursdager" er det ene som får en mann til å føle seg bra. Det er ikke det! Du har også en skremmende fornektende holdning til seksualitet!

 

Fra DEG. Hvor mange ganger må jeg repetere det? Kan du nå lese din egen tråd på nytt?

Anonymkode: c61cc...aa5

For det første: Benevnelsen "snerpete husmor" kommer ikke fra meg.

For det andre:  Ikke meg bekjent at noen dame prøver seg på min mann, det er ikke meg denne tråden handler om (som sagt inspirert av en situasjon omtalt i media i det siste). Og: jeg har ingen fornektende holdning til seksualitet. Spørsmålet mitt i HI har overhodet ingenting med meg og mitt liv å gjøre (så er det avklart).

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For det første: Benevnelsen "snerpete husmor" kommer ikke fra meg.

For det andre:  Ikke meg bekjent at noen dame prøver seg på min mann, det er ikke meg denne tråden handler om (som sagt inspirert av en situasjon omtalt i media i det siste). Og: jeg har ingen fornektende holdning til seksualitet. Spørsmålet mitt i HI har overhodet ingenting med meg og mitt liv å gjøre (så er det avklart).

Anonymkode: 144f6...cb3

Nei benevnelsen kommer fra MEG fordi jeg har lest innlegg fra DEG.

Men jeg orker ikke prøve å snakke til deg mer, du oppfører deg som en vegg. 

Har aldri sagt at kvinner prøver seg på din mann, men at det ikke er utenkelig at din mann prøver seg på andre kvinner om du fortsetter snerpe-kjøret ditt og ser ned på mennesker som liker sex (kaller de tenåringer, nekter å lytte).

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte? Og mener du at hans utroskap er hennes feil?

Anonymkode: 144f6...cb3

Egentlig ikke. Men om han forsvinner ut av forholdet fordi hun tror at det å svelge er for 16-åringer, og forlanger at han tenner på at hun husker bursdager og går på treningssenter, så kan jeg til dels forstå motivasjonen hans.

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser stadig menn bli avslørt ift utroskap mens de har DEN flotte, ressurssterke dama hjemme. Hva er det som rører seg oppe i hodet på disse mennene? Hvorfor er de ikke fornøyd med, og setter pris på, det de har? Kan noen forklare meg det? Noen av disse har oppofrende kjærester/koner som tar seg av hjem, hus og barn. Som vil det beste for hele familien. Som husker alles bursdager og holder det hele sammen. Som tar vare på seg selv og er både flotte og gode på det de driver med og i jobben sin. Som er kvinner andre menn igjen synes er flotte. Hva er det som får menn til å risikere alt dette? Kan noen fortelle meg det? Hvorfor blir noen menn idioter og setter alt de egentlig setter pris på på spill?

Anonymkode: 144f6...cb3

Mennesker er ikke skapt monogamt. Hjelper ikke hvor flott mann/dame man har hjemme. 

Det er bare samfunnet som har gjort det slik at man "skal" leve to og to. 

Anonymkode: 1abea...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det ha noe med at menn biologisk sett er mer risikosøkende ?  I dyreriket setter hannen livet på spill for å få parret seg og mennesker er jo dyr. . 

Anonymkode: 017cc...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det ha noe med at menn biologisk sett er mer risikosøkende ?  I dyreriket setter hannen livet på spill for å få parret seg og mennesker er jo dyr. . 

Anonymkode: 017cc...0ba

Haha! Du har kommet til feil tråd! I denne tråden benekter man biologi og seksualitet ;) 

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Oppsummering:

Jeg registrerer at det er mange stemmer her inne og at spørsmålet engasjerer i flere aldersgrupper. Fint!

Hvordan man forstår og forholder seg til spørsmålet avhenger nok litt av alder og livssituasjon - det er naturlig. Noen mener menn med flotte damer er utro fordi jenter ikke gir dem nok blow jobs. Noen mener menn er utro fordi kvinnene er for snerpete og husmoraktige. Fellesnevneren er, interessant nok, at dere, uansett alder, mener at menns utroskap er kvinnens feil. Det er hun som ikke har klart å gjøre seg interessant nok for mannen.

Jeg kan virkelig ikke si annet enn at jeg ber dere tenke dere om. Vi kvinner kan såvisst gjøre feil, og det gjør vi, men menns valg angående utroskap er deres eget valg alene. 

 

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn er programert til å spre frøene sine,mens damer blir stuck med graviditet i 9 mnd samt et barn i ettertid som må tas vare på,derfor er hun programert til å ikke spre beina i øst og vest

Anonymkode: e7b03...9b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skjønte spørsmålet. 

" Hva leder menn til utroskap når de har ei flott dame hjemme? "
Altså når dama er flott i HANS øyne. 

Anonymkode: 292a5...c44

Jeg tror bare enkelte menn er notoriske horebukker. De skiller mellom kjærlighet og sex og føler seg berettiget til å få pose og sekk. De knuller horer på gutteturer i amsterdam og kommer hjem til konas trygge favn. For dem er det ingen indre konflikt å holde på slik.  Ingen dårlig samvittighet.  Det er to forskjellige ting for dem. 

Anonymkode: 017cc...0ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Oppsummering:

Jeg registrerer at det er mange stemmer her inne og at spørsmålet engasjerer i flere aldersgrupper. Fint!

Hvordan man forstår og forholder seg til spørsmålet avhenger nok litt av alder og livssituasjon - det er naturlig. Noen mener menn med flotte damer er utro fordi jenter ikke gir dem nok blow jobs. Noen mener menn er utro fordi kvinnene er for snerpete og husmoraktige. Fellesnevneren er, interessant nok, at dere, uansett alder, mener at menns utroskap er kvinnens feil. Det er hun som ikke har klart å gjøre seg interessant nok for mannen.

Jeg kan virkelig ikke si annet enn at jeg ber dere tenke dere om. Vi kvinner kan såvisst gjøre feil, og det gjør vi, men menns valg angående utroskap er deres eget valg alene. 

 

Anonymkode: 144f6...cb3

Du vet INGENTING om alderen på noen av oss. Det er dine fordommer som snakker.

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig. Dette er 2017.

Anonymkode: 292a5...c44

Evolusjonsmessig er det ikke mye forskjell på oss idag og urmennesket. Driftene er de samme selv om vi fremstår som høyere utviklet.

Anonymkode: 017cc...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Oppsummering:

Jeg registrerer at det er mange stemmer her inne og at spørsmålet engasjerer i flere aldersgrupper. Fint!

Hvordan man forstår og forholder seg til spørsmålet avhenger nok litt av alder og livssituasjon - det er naturlig. Noen mener menn med flotte damer er utro fordi jenter ikke gir dem nok blow jobs. Noen mener menn er utro fordi kvinnene er for snerpete og husmoraktige. Fellesnevneren er, interessant nok, at dere, uansett alder, mener at menns utroskap er kvinnens feil. Det er hun som ikke har klart å gjøre seg interessant nok for mannen.

Jeg kan virkelig ikke si annet enn at jeg ber dere tenke dere om. Vi kvinner kan såvisst gjøre feil, og det gjør vi, men menns valg angående utroskap er deres eget valg alene. 

Etterord: Når jeg leser svarene i denne tråden, så blir jeg oppriktig bekymret for egne døtre og andres døtre. Jeg håper virkelig ikke de tar til seg det som har framkommet her, at flere virkelig mener at det er oss jentene som bærer ansvaret fordi vi ikke er fine nok, suger bra nok, er for snerpete. Jeg blir kjempeskremt av dette. Er dette virkelig det dere vil formidle til egen døtre? Virkelig?

 

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Oppsummering:

Jeg registrerer at det er mange stemmer her inne og at spørsmålet engasjerer i flere aldersgrupper. Fint!

Hvordan man forstår og forholder seg til spørsmålet avhenger nok litt av alder og livssituasjon - det er naturlig. Noen mener menn med flotte damer er utro fordi jenter ikke gir dem nok blow jobs. Noen mener menn er utro fordi kvinnene er for snerpete og husmoraktige. Fellesnevneren er, interessant nok, at dere, uansett alder, mener at menns utroskap er kvinnens feil. Det er hun som ikke har klart å gjøre seg interessant nok for mannen.

Jeg kan virkelig ikke si annet enn at jeg ber dere tenke dere om. Vi kvinner kan såvisst gjøre feil, og det gjør vi, men menns valg angående utroskap er deres eget valg alene. 

Etterord: Når jeg leser svarene i denne tråden, så blir jeg oppriktig bekymret for egne døtre og andres døtre. Jeg håper virkelig ikke de tar til seg det som har framkommet her, at flere virkelig mener at det er oss jentene som bærer ansvaret fordi vi ikke er fine nok, suger bra nok, er for snerpete. Jeg blir kjempeskremt av dette. Er dette virkelig det dere vil formidle til egen døtre? Virkelig?

 

Anonymkode: 144f6...cb3

Du vet INGENTING om alderen på noen av oss! Du tror jo at mennesker som liker sex er 16 år. Vi er mange her som er minst det dobbelte og kanskje det trippelte. Kan du ikke bare slutte å leke mor som snakker til sine små barn og sin lille mann?

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg lærer med glede mine døtre at de ikke trenger å fikse hus og hjem og jobb bedre enn alle andre og se perfekt ut hele tiden!

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og ja, jeg lærer med glede mine døtre at de ikke trenger å fikse hus og hjem og jobb bedre enn alle andre og se perfekt ut hele tiden!

Anonymkode: c61cc...aa5

Har aldri vært snakk om å se perfekt ut. Du har misforstått totalt. 

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært snakk om å se perfekt ut. Du har misforstått totalt. 

Anonymkode: 144f6...cb3

Flott=vakker=perfekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Flott=vakker=perfekt

Du har åpenbart forstått lite av innholdet i problemstillingen i hovedinnlegget

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir superskremt av denne tråden, jenter. Så mange av dere konkluderer med at det er damas feil om mannen er utro! Hvordan KAN dere mene det? Han er utro fordi hun ikke er deilig nok, fin nok, gir bra nok blow jobs, er for snerpete, tar seg av familien og bursdager og det gjør henne kjedelig osv. Hva FAEN? Våkne!!

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...