Gå til innhold

Hva leder menn til utroskap når de har ei flott dame hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tror jeg du kanskje er inne på noe. Fordi de fortjener det, liksom? At samholdet og forpliktelser ikke betyr så mye lenger? Du kan ha rett, likevel tenker jeg at den type egoistisk tankegang er skremmende om det eksempelvis er barn med i bildet.

Anonymkode: 144f6...cb3

Det er veldig skremmende. Og igjen er det barna som blir den tapende part. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et stikkord; ressursterke kvinner

Det er ikke det menn søker, kanskje disse kvinnene glemmer den simple kunsten å være feminin, å se opp til og respektere mannen sin, å vise at de trenger han... Det er ikke sexen han får oss den andre damen, det er å bli sett. :) 

Anonymkode: c4bf5...441

Nettopp, og hvor feminin er hun egentlig når hun styrer med alt og behandler han som en rekvisitt, slik det nærmest blir beskrevet i HI.

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi slike kvinner kan få noen menn til å føle seg mindreverdige og mannen da søker bekreftelse et annet sted. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, og hvor feminin er hun egentlig når hun styrer med alt og behandler han som en rekvisitt, slik det nærmest blir beskrevet i HI.

Anonymkode: c61cc...aa5

Ikke sant! :kyss:

Anonymkode: c4bf5...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm...JA! Er det ikke du som er trådstarter og som lurer på hvordan menn fungerer? Du burde virkelig ta til deg svarene!

Anonymkode: c61cc...aa5

Jeg lurer virkelig på om jeg forstår deg riktig, og beklager om jeg misforstår. Men mener du at utroskap er kvinnens feil om hun ikke får han til å føle seg på riktig måte?

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er generelt mer spenningssøkende, og kvinner er mer trygghetssøkende av natur. 

Anonymkode: 5f714...191

Ikke så veldig. Dette er 2017.

Anonymkode: 292a5...c44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Vera skrev:

Det er veldig skremmende. Og igjen er det barna som blir den tapende part. 

Nemlig. Dessverre.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser stadig menn bli avslørt ift utroskap mens de har DEN flotte, ressurssterke dama hjemme. Hva er det som rører seg oppe i hodet på disse mennene? Hvorfor er de ikke fornøyd med, og setter pris på, det de har? Kan noen forklare meg det? Noen av disse har oppofrende kjærester/koner som tar seg av hjem, hus og barn. Som vil det beste for hele familien. Som husker alles bursdager og holder det hele sammen. Som tar vare på seg selv og er både flotte og gode på det de driver med og i jobben sin. Som er kvinner andre menn igjen synes er flotte. Hva er det som får menn til å risikere alt dette? Kan noen fortelle meg det? Hvorfor blir noen menn idioter og setter alt de egentlig setter pris på på spill?

Anonymkode: 144f6...cb3

Helt ærlig, trådstarter? Jeg kjenner ingen mann i dette land som tenner seksuelt på det du beskriver der. Det er selvfølgelig ikke ok å være utro. Men det er ikke helt greit å holde på sånn som du beskriver heller.

Du får en hel del svar her hvor man forsøker å fortelle deg det, men du lytter kun til de som tenker som deg og er helt fra deg når noen snakker om sex. Puling. Knulling. Slikking. Fingring. Ta deg oppetter veggen.

Giiiid, det er bare for 16-åringer. Nei, vet du hva? Menn (og enkelte kvinner :P ) liker det faktisk selv om de er voksne. De liker det bedre enn "huske alles bursdag" til og med.

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Dette er 2017.

Anonymkode: 292a5...c44

Hva betyr dette?

Anonymkode: 73698...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer virkelig på om jeg forstår deg riktig, og beklager om jeg misforstår. Men mener du at utroskap er kvinnens feil om hun ikke får han til å føle seg på riktig måte?

Anonymkode: 144f6...cb3

Nei. Jeg mener at han burde forlatt henne og så funnet en elskerinne. Eller enda bedre, at hun kunne fått hjelp mot noe som åpenbart ligner frigiditet.

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig. Dette er 2017.

Anonymkode: 292a5...c44

Åja, har vi fått utdelt ny dna?

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, trådstarter? Jeg kjenner ingen mann i dette land som tenner seksuelt på det du beskriver der. Det er selvfølgelig ikke ok å være utro. Men det er ikke helt greit å holde på sånn som du beskriver heller.

Du får en hel del svar her hvor man forsøker å fortelle deg det, men du lytter kun til de som tenker som deg og er helt fra deg når noen snakker om sex. Puling. Knulling. Slikking. Fingring. Ta deg oppetter veggen.

Giiiid, det er bare for 16-åringer. Nei, vet du hva? Menn (og enkelte kvinner :P ) liker det faktisk selv om de er voksne. De liker det bedre enn "huske alles bursdag" til og med.

Anonymkode: c61cc...aa5

Det er selvsagt helt ok at du tenker som du tenker, men jeg tror vi skal være åpne for at ulike aldersgrupper tenker ulikt om slike spørsmål.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem har sagt at det handler om at kona ikke vil ha sex? Enkelte menn er utro med andre selv om kona ligger hjemme og kanskje ønsker mer intimitet og sex. Den blir for enkel.

Anonymkode: 144f6...cb3

Da må hun slutte å "ligge hjemme og ønske". Hun må ta saken i egne hender.

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt helt ok at du tenker som du tenker, men jeg tror vi skal være åpne for at ulike aldersgrupper tenker ulikt om slike spørsmål.

Anonymkode: 144f6...cb3

Men det er jo derfor mennesker er utro!! Folk forsøker å si det til deg. Nesten alle her sier det samme. Les tråden din på nytt, og LES DEN! Ikke bare hopp over det du ikke er vant med.

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, har vi fått utdelt ny dna?

Anonymkode: c61cc...aa5

dna? Du er klar over hva dna betyr?

Anonymkode: 292a5...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjesp, enda en tråd som skal ha det til at bare menn er utro.

Anonymkode: a31ba...39e

Nei. Men akkurat DENNE gangen handler det om MENNS utroskap.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du grunnen! Dere "flotte" damer tror at sex er for unge gutter og at menn har vokst fra slike tenåringsgreier. Jeg er selv en voksen kvinne og jeg grøsser når kvinner på min alder innbiller seg at dere kan snakke sånn som det til andre og likevel tro at menn ikke kan være utro mot dere. Dere legger nærmest opp til det, med en sånn "snerpete husmor, men er så flott altså!"-mentalitet

Anonymkode: c61cc...aa5

Men her legger du jo som grunnpremiss at kona ikke er interessert i sex og at hun er "snerpete husmor". Hvor har du det i fra?

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men akkurat DENNE gangen handler det om MENNS utroskap.

Anonymkode: 144f6...cb3

Ja. Men du vil jo ikke høre!

Vi er mange kvinner som svarer deg, og vi ser det samme. Ikke helt utenkelig er dette fordi vi opplever at deres menn prøver seg på oss. Og når jeg leser her inne, så forstår jeg hvorfor! Enkelte kvinner later virkelig til å tro at "flott kvinne som husker bursdager" er det ene som får en mann til å føle seg bra. Det er ikke det! Du har også en skremmende fornektende holdning til seksualitet!

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men her legger du jo som grunnpremiss at kona ikke er interessert i sex og at hun er "snerpete husmor". Hvor har du det i fra?

Anonymkode: 144f6...cb3

Fra DEG. Hvor mange ganger må jeg repetere det? Kan du nå lese din egen tråd på nytt?

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må hun slutte å "ligge hjemme og ønske". Hun må ta saken i egne hender.

Anonymkode: c61cc...aa5

På hvilken måte? Og mener du at hans utroskap er hennes feil?

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...