Gå til innhold

Hva leder menn til utroskap når de har ei flott dame hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alt handler jo om hvordan hun behandler HAN, ikke om hvor "flott" hun er. 

Anonymkode: c61cc...aa5

Nei det handler om hvordan hun får han til å føle seg.

Anonymkode: eaf3f...62a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er realiteten for mange i dag. "Se perfekt ut" har jeg ikke snakket om. Det er dine ord.

Anonymkode: 144f6...cb3

Se flott ut. Tolker det som det samme. Man amltid ser fresh og nysminka og perfekt ut..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn er generelt mer spenningssøkende, og kvinner er mer trygghetssøkende av natur. 

Anonymkode: 5f714...191

Kilder på det?

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

De vil spre genene sine, det er biologisk.

Leste boka "Get the Guy" av Matthew Hussey. Han skriver at menn drømmer om forskjellige seksuelle opplevelser, enten med kjæresten eller med forskjellige damer. De må altså ha variasjon, som Mickey sier i Natural Born Killers: "In this day and age a man has to have choices, a man has to have a little bit of variety." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg mann, men jeg var utro for noen år siden og kan fortelle kort hvordan det kunne skje.

Hadde en drømmemann hjemme: Kjekk, god far, snill, og omtenksom. Trygg og god. Tenkte ofte at han var mannen i mitt liv.

Så falt jeg for en på jobben. Sterkt fysisk begjær, og crazy forelskelse.  Innledet et hemmelig forhold.  Jeg visste selvsagt at det var galt, men valgte allikevel å gi etter for begjæret. 

Anonymkode: 3198e...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje om man er 16 år. Men nå snakker jeg om voksne mennesker, så la oss voksne ta diskusjonen.

Anonymkode: 144f6...cb3

Der har du grunnen! Dere "flotte" damer tror at sex er for unge gutter og at menn har vokst fra slike tenåringsgreier. Jeg er selv en voksen kvinne og jeg grøsser når kvinner på min alder innbiller seg at dere kan snakke sånn som det til andre og likevel tro at menn ikke kan være utro mot dere. Dere legger nærmest opp til det, med en sånn "snerpete husmor, men er så flott altså!"-mentalitet

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hjemme styrer jeg på.. mannen gjør ikke stort for å hjelpe til.  Noe som er ganske turnoff. Dette har jeg gang på gang gitt beskjed til ham om men han endrer ikke sitt huslige engasjement... så nå er det ca et halvt år siden sist. Jeg har bare null lyst på ham og går han og er utro så skjønner jeg ham til en viss grad. Men er han det så vil jeg i alle fall aldri ha ham ingen.

Anonymkode: fe978...629

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det handler om hvordan hun får han til å føle seg.

Anonymkode: eaf3f...62a

Var det jeg mente da.

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det handler om hvordan hun får han til å føle seg.

Anonymkode: eaf3f...62a

Du tuller nå? Det er HENNES feil at HAN er utro fordi HUN fikk han til Å FØLE SEG på en spesiell måte?

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk(menn og kvinner) kan finne på å være utro i både gode og dårlige forhold, men det at du som utenforstående synes forholdet virker bra og at dama er drømmedama betyr jo ikke at hun er det for han eller at ekteskapet går knirkefritt utenom mannens utroskap. Kan jo være at forholdet er dødt og at det er mye krangling, men at de holder det privat for det er jo ikke alle som ønsker å dele slikt.  Ikke at det legitimerer utroskap! 

Samme gjelder om man kun får historien fra den ene parten. Det er jo ikke nødvendigvis at den historien er den samme som den andre parten forteller når det kommer til ekteskapsproblemer. 

Igjen før noen henger meg, jeg sier selvsagt ikke at utroskap er greit og det må ikke være sånn at ekteskapet er dårlig om en er utro. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det er vel så enkelt at mennesker i ulik grad kan ha lyst på, og føle begjær for andre selv om man har kjæreste. Så er noen flinkere til å unngå de situasjonene som kan lede til utroskap. Ellers er det er klart at det er mye lettere for en som kun føler begjær for partneren sin å ikke være utro. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Se flott ut. Tolker det som det samme. Man amltid ser fresh og nysminka og perfekt ut..

Tror du bør lese HI en gang til.

Anonymkode: 144f6...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vare på seg selv = trener og gjør sitt for å se bra ut. Resten av innlegget indikerer også at kvinnene gjør absolutt alt for familien ene og alene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller nå? Det er HENNES feil at HAN er utro fordi HUN fikk han til Å FØLE SEG på en spesiell måte?

Anonymkode: 144f6...cb3

Ehm...JA! Er det ikke du som er trådstarter og som lurer på hvordan menn fungerer? Du burde virkelig ta til deg svarene!

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Folk(menn og kvinner) kan finne på å være utro i både gode og dårlige forhold, men det at du som utenforstående synes forholdet virker bra og at dama er drømmedama betyr jo ikke at hun er det for han eller at ekteskapet går knirkefritt utenom mannens utroskap. Kan jo være at forholdet er dødt og at det er mye krangling, men at de holder det privat for det er jo ikke alle som ønsker å dele slikt.  Ikke at det legitimerer utroskap! 

Samme gjelder om man kun får historien fra den ene parten. Det er jo ikke nødvendigvis at den historien er den samme som den andre parten forteller når det kommer til ekteskapsproblemer. 

Igjen før noen henger meg, jeg sier selvsagt ikke at utroskap er greit og det må ikke være sånn at ekteskapet er dårlig om en er utro. 

Tror ikke du skjønte spørsmålet. 

" Hva leder menn til utroskap når de har ei flott dame hjemme? "
Altså når dama er flott i HANS øyne. 

Anonymkode: 292a5...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Tar vare på seg selv = trener og gjør sitt for å se bra ut. Resten av innlegget indikerer også at kvinnene gjør absolutt alt for familien ene og alene

Nettopp. Og det trådstarter skriver her indikerer at hun ikke en gang vet at det handler om hvordan hun får han til å føle seg:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller nå? Det er HENNES feil at HAN er utro fordi HUN fikk han til Å FØLE SEG på en spesiell måte?

Anonymkode: 144f6...cb3

 

Anonymkode: c61cc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skjønte spørsmålet. 

" Hva leder menn til utroskap når de har ei flott dame hjemme? "
Altså når dama er flott i HANS øyne. 

Anonymkode: 292a5...c44

At hun ikke får han til å føle seg flott. Det er ikke hun som skal være flott. Det er han.

Anonymkode: c61cc...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kvalitetene du TS ramset opp er grunnen til at jeg er singel...vi nærmer oss faretruende 2018.

Anonymkode: ee392...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stikkord; ressursterke kvinner

Det er ikke det menn søker, kanskje disse kvinnene glemmer den simple kunsten å være feminin, å se opp til og respektere mannen sin, å vise at de trenger han... Det er ikke sexen han får oss den andre damen, det er å bli sett. :) 

Anonymkode: c4bf5...441

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Folk(menn og kvinner) kan finne på å være utro i både gode og dårlige forhold, men det at du som utenforstående synes forholdet virker bra og at dama er drømmedama betyr jo ikke at hun er det for han eller at ekteskapet går knirkefritt utenom mannens utroskap. Kan jo være at forholdet er dødt og at det er mye krangling, men at de holder det privat for det er jo ikke alle som ønsker å dele slikt.  Ikke at det legitimerer utroskap! 

Samme gjelder om man kun får historien fra den ene parten. Det er jo ikke nødvendigvis at den historien er den samme som den andre parten forteller når det kommer til ekteskapsproblemer. 

Igjen før noen henger meg, jeg sier selvsagt ikke at utroskap er greit. 

Jeg er helt enig med deg. Selvsagt kan vi ikke vite noe om andres forhold innad. Likevel er det interessant å prøve å forstå, på et generelt plan, hvorfor slikt skjer. Og jeg er helt enig i at den andre part kan ha en annen vinkling på historien. Likevel legitimerer det ikke det å gå bak en annens rygg. Jeg forstår at at man kan være misfornøyd i et forhold. Men jeg forstår ikke hvordan man kan gå bak en annens rygg.

Anonymkode: 144f6...cb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...