Gå til innhold

Damer kåte i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Rotemor skrev:

Det var jo ikke det det var snakk om. 

Og det unaturlige språket til Peter aksepterer jeg ikke; han får ikke finne opp begreper som skal bli sannheter,, Meningene hans er ille nok når man bare får tolket ham.

Takk så hyggelig av deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, brownbrown skrev:

jeg har også lest dommen og fulgt saken nøye. det er så mye som skurrrer der jeg viste fra dag 1 at dette måtte være falsk voldtektsanklage

de skriver blandt annet at hun hadde tatt en " dødelig dose mdma og ikke var tilstedet pga det"

200 mg mdma er en helt vanelig brukerdose mdma, hvordan vet jeg dette ? har brukt det selv i 4 år da jeg hadde en litt vill festeperiode. 200 mg er langt ifra en dødelig dose, samtidig så blir man ikke helt vekke av å ta mdma, det er ikke som alkohol man mister kontrollen, man får bare ene jevlig god følelse i seg og blir i ekstra godt humør. hun må ha drukket for mye, samtykket til sex , så angret dagen etterpå og skriker voldtekt. 

det som er morsomt er at de måtte betale 300 000 i erstatning for noe som de ikke hadde beviser mot. det var ingen beviser for at voldtekten skjedde eller ikke skjedde. det blir ord mot ord. er glad de ikke fikk fengsel, direkte bevis skal man ha før noen skal ha straff, å synse gjør man ikke i et sivilisert samfunn

Ja en erstatning finner jeg også merkelig I straffesaker der en IKKE blir dømt skyldig. Det er et merkelig regelverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peter007 skrev:

Ja en erstatning finner jeg også merkelig I straffesaker der en IKKE blir dømt skyldig. Det er et merkelig regelverk.

det står at hun hadde blitt " traumatisert" av alt stresset og rettsakene at de personene som ingen vet hva hadde gjort måtte betale 300k. håper for all del det ikke var 300 000 hver. kunne gjerne blitt voldtatt jeg for 900 000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
På Friday, April 21, 2017 den 14.13, Ruspus skrev:

Det tror jeg faktisk mye på ja. Men så er det jo noe som skjer med oss menn, dagen etter vi har drukket. Kan jo bli så kåt at man går på helveggen.:)

Jeg blir bare kvalm og har null krefter i kroppen..😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, brownbrown skrev:

det står at hun hadde blitt " traumatisert" av alt stresset og rettsakene at de personene som ingen vet hva hadde gjort måtte betale 300k. håper for all del det ikke var 300 000 hver. kunne gjerne blitt voldtatt jeg for 900 000

Det var ca. 300 000 til sammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...