Gå til innhold

Damer kåte i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, mann her. Er det noen kvinnfolk her som kan innrømme at de blir kåtere i fylla enn de er vanlig? Registrer at dama mi blir kjempe kåt, vist hun drikker så hun blir brisen. Tar initiativ og blir helt gal etter sex. Vel det gjør jo ingen ting.:fnise: 

Anonymkode: 93fdb...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommer an på hva jeg drikker, men så er jeg nokså kåt og "gal etter sex" uten alkohol også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det enten eller, blir jeg først kåt blir jeg ekstra kåt. Men generelt blir jeg nok nesten mindre kåt i fylla. 

Anonymkode: abc5c...cc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir ekstra kåt i fylla.

 

Anonymkode: ff998...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ihvertfall slutty, kanskje litt i overkant også. Derfor holder jeg meg mest mulig unna alkohol.

Anonymkode: 0378d...05d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye moro med damer som drikker, ja. Men ikke når de blir for fulle.

Anonymkode: d982e...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye moro med damer som drikker, ja. Men ikke når de blir for fulle.

Anonymkode: d982e...e39

For fulle menn er heller ikke mye sjarmerende.

Anonymkode: f3d2c...b38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol har den effekten at det øker testosteronnivået hos kvinner. Til nesten samme nivå som menn.

At dette skulle ha en effekt på seksualdriften er vel ikke spesielt overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Uredd skrev:

Alkohol har den effekten at det øker testosteronnivået hos kvinner. Til nesten samme nivå som menn.

At dette skulle ha en effekt på seksualdriften er vel ikke spesielt overraskende.

Det tror jeg faktisk mye på ja. Men så er det jo noe som skjer med oss menn, dagen etter vi har drukket. Kan jo bli så kåt at man går på helveggen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ikke begeistra for fyllesex, men dagen derpå er jeg umettelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ruspus skrev:

Det tror jeg faktisk mye på ja. Men så er det jo noe som skjer med oss menn, dagen etter vi har drukket. Kan jo bli så kåt at man går på helveggen.:)

Akkurat det med dagen derpå gjelder ikke bare menn. 

Anonymkode: abc5c...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ruspus skrev:

Det tror jeg faktisk mye på ja. Men så er det jo noe som skjer med oss menn, dagen etter vi har drukket. Kan jo bli så kåt at man går på helveggen.:)

Det er det samme for kvinner.

Anonymkode: ff998...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
2 timer siden, Uredd skrev:

Alkohol har den effekten at det øker testosteronnivået hos kvinner. Til nesten samme nivå som menn.

At dette skulle ha en effekt på seksualdriften er vel ikke spesielt overraskende.

Kilde? I følge Helsedirektoratet sine sider, hemmer alkohol testosteronproduksjonen. Vet ikke om dette er på kort eller lang sikt, så jeg skal ikke uttalle meg skråsikkert.

Men ja, selv blir jeg nok kåtere av alkohol, og særlig dagen derpå. Og vet at det gjelder en del kvinner også :)

Endret av UngMann1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, UngMann1986 skrev:

Kilde? I følge Helsedirektoratet sine sider, hemmer alkohol testosteronproduksjonen. Vet ikke om dette er på kort eller lang sikt, så jeg skal ikke uttalle meg skråsikkert.

Men ja, selv blir jeg nok kåtere av alkohol, og særlig dagen derpå. Og vet at det gjelder en del kvinner også :)

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10684783

Anonymkode: f4302...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stund til jeg kan drikke, men jeg er kåt nok som det er nå, tviler på om jeg kan bli kåtere av å drikke alkohol :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg blir ekstra kåt i fylla.

 

Anonymkode: ff998...f07

Så hvis jeg kommer bort til deg med et fint smil og tar deg på låret,  så er du ikke vanskelig å be? 

Anonymkode: 08565...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men kom på at jeg ble sykt kåt som gravid da🙈 Måtte kose med med musa 4-5 ganger daglig. Men kan det ha noen sammenheng med at fitta blir oppsvulmet i svangerskapet? Min så hoven ut 24/7 i hele svangerskapet:fnise:

Anonymkode: d2c37...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er ikke dette helt vanlig? Og så handler det kanskje også litt om at man får mindre hemninger? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare rett og slett en "luremus", flørter og holder på, men vil helst sove når jeg skal legge meg for da er jeg så trøtt😂

Anonymkode: 1a711...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...