Gå til innhold

Jeg synes IKKE dette er ok - Karpe Diem i Spektrum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen,

føler at hele helgen har gått med til dette. Fått telefoner og sms fra flere i familien som absolutt skal "hylle" eksen og det han gjorde var så bra, minne for livet, hanbryr seg om barna mm. 

Jeg prøvde å ta opp at han må si ifra neste gang, men da satte han seg som vanlig på bakbeina og mente at det kunne jeg ikke kreve siden dette var en anledning der han "plutselig" hadde fått billettene. Så spurte han om vi hadde planer, jeg var ærlig og svarte nei og da var det liksom en bekreftelse på at han kan gjøre som han vil. Uten at jeg har sagt noe virker det som om alle vet at de var på Karpe -konsert og de kunne nesten ikke vente med å dra på skolen og fortelle de andre. Dette er liksom så stort. Min innsats er liksom ikke noe verdt. 

 

ts

Anonymkode: 24d00...acf

meg meg meg...

Anonymkode: 47c71...5d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, nå må du slutte!! Jentene har fått en fin opplevelse, du hadde sjansen til en rolig og deilig kveld alene hjemme, men i stedet ser du tydeligvis det hele som en slags konkurranse mellom deg og eksen. Dere vil vel barnas beste begge to? Så slutt å sammenlign, eller tro at han gjør det for å overgå deg. De kan jo ikke gå på konsert hver helg uansett. Selvfølgelig er de "vanlige" helgene med deg like viktige! Du kan jo også planlegge en tur eller noe annet gøy med dem, hvis du har lyst. Det er mange slags opplevelser som kan knytte dere sammen og gi dere noen fine minner sammen, ikke bare de "store overskriftene." 

Anonymkode: 148e1...b37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...