Gå til innhold

Skurrer dette litt eller er det bare meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men forstår du meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å "kreve" noe som helst av ham? Hva om jeg klarer å overtale ham da, til enten samleie eller gjøre meg noe godt på noen måte seksuelt.. Hvordan i alle dager skal jeg klare å nyte det? Han pleide å ha veldig lyst på meg hver eneste dag. Jeg vil ikke mase meg til sex, det er veldig avtennende for meg. 

Jeg tenker at jeg bare får slutte å prøve meg på ham, så får vi bare ha et samliv uten intimitet da, så lenge det går. Han må vel få opp øynene før eller siden?

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Ja slutt iallefall  å gi han bj's, det blir en sovepute for han. Og selvfølgelig kan du ikke presse han, dette valget må han ta selv.

Mulig det er noen uløste følelser rundt at dere mistet barnet, og så lenge han får sex "gratis", så trenger han ikke å tenke på det eller prøve å løse det eller komme gjennom det?

Anonymkode: 0120d...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke så gira på kondom, og det er overhode ikke jeg heller. Derfor jeg valgte spiral, hvor det ikke er rom for brukerfeil osv, slik at vi skal føle oss sikre.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Da enten knuller han noen andre på si, eller er homo.  Hadde han virkelig hatt lyst på sex med deg og var redd for graviditet så hadde han glatt brukt kondom samme faen, det kan jeg love deg) 

Anonymkode: 45ab9...f59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han glad i deg?

Ønsker han at du skal ha det deilig? Gjør han noe for at du skal ha det deilig?

Anonymkode: 753fe...ae6

THIS! 

Anonymkode: 45ab9...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Meadow skrev:

Jeg hadde følt meg utnyttet, nesten litt brukt egentlig, hvis jeg skulle ha gitt mannen min bj's hver dag og aldri fått noe tilbake. Han får jo tømt seg, hvorfor skal han gidde å bruke energi på deg da? Det er sånn det virker ihvertfall! 

And THIS 

Anonymkode: 45ab9...f59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hmmm jeg har et paranoid sinn.. og tenker; kan det være andre grunner til at han ikke vil? Kan han ha vært utro? og så være redd for å smitte deg med noe før han har fått svar på alle tester?? det tar vel flere mnd for at hiv -test skal være helt sikker?

Anonymkode: d7397...240

Hvis det er tilfelle, hvorfor tar han imot blowjobs fra ts da? Kjønnsykdommer smitter også gjennom munnsex.

Anonymkode: 753fe...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Har han gitt deg oralsex tidligere?

Det kan være mange legitime grunner til at dette med graviditeten kan ha vært vanskelig for han også, men det hjelper egentlig ingenting så lenge han ikke evner eller ønsker å kommunisere om dette. Og det er heller ikke en sympatisk egenskap at han utnytter din velvilje og lener seg tilbake og mottar bj's og ikke tar tak i problemene dere i mellom. Du kan ikke vente på at dette kanskje blir bedre om et år, når dere skal lage barn. Hva om dere unnfanger en baby, og med en gang det er gjort trekker han seg tilbake på ny? Da er du stuck i en relasjon til denne mannen for resten av livet. Dette må avklares før dere lager barn. 

Anonymkode: 0ba8e...720

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du kan spørre om du kan få lov til å ha sex med andre menn?

Anonymkode: 4e186...fbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen menn kjenner faktisk trådene til spiralen og det kan kjennes som stikking, skraping. Fra litt ubehagelig til veldig vondt. 

Dette vet jeg. Jeg har spiral og har hatt noen opplevelser der ff eller ons har syntes det har vært såpass til plage at de ikke har villet mer. 

Faktisk kunne jeg se hvor spiralen hadde stukket også

Anonymkode: b03db...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger på sofaen nå, da jeg og kjæresten la oss for en stund siden la jeg meg inntil ham og gjorde ham bevisst på at jeg var i "humør". Nok en gang avviste han meg. Dette er den ørtende avvisningen de siste månedene, faktisk nærmer det seg 3mnd siden sist vi hadde sex. Det vil si, siden sist jeg fikk noe nytelse iallefall. Han får seksuell oppmerksomhet fra meg omtrent daglig, i form av bj osv. 

Bakgrunn: Jeg gikk på hormonell prevensjon som sviktet (logisk forklaring på det), noe som endte med en graviditet. Mistet i uke 5, hadde uansett vurdert abort. Byttet etter dette til spiral (kobber) - en prevensjon som ansees som veldig trygg. 

Han sier at han ikke vil ha sex fordi han er redd jeg skal bli gravid igjen?! Jeg forklarer for ham hvordan det funker, har sikkert prøvd å prate fornuft med ham 100 ganger de siste månedene. Men nei, sex vil han ikke ha lengre. Jeg spør om han har en plan for fremtiden, hvordan han tenker forholdet vårt skal overleve uten noen form for intimitet mellom oss.. Men nei. Det har han ingen tanker om. 

Jeg synes det er ubeskrivelig sårende og vondt å bli kontant avvist ved den minste tilnærming fra min side. Jeg får tanker om min egen kropp og min person som jeg helst skulle vært foruten. Jeg synes det høres veldig rart ut at han fremdeles er så "redd" for graviditet og tenker at det kanskje egentlig handler om noe helt annet?

Jeg har også forslått at vi kan gå og prate med noen om dette. Det vil han ikke.

Vi har vært sammen i flere år og er i slutten av 20-årene.

Hva tenker dere om situasjonen?

 

Anonymkode: c57f2...d9c

Først: Klart det er vondt å bli avvist. Jeg er UTROLIG lei av å høre at det er kvinnen som ikke vil og at mannen alltid vil. Det er VELDIG ofte omvendt. Selv enkelte samlivseksperter kjører ennå på den frasa - "når kvinnen ikke vil" osv. Virker som at de sliter med å oppdatere seg og ennå baserer seg på en eller annen forskning fra 50-tallet hvor det står at "kvinnen har ofte vondt i hodet". I dag blir kvinner i forhold OFTE avvist av mannen når det kommer til intimitet og sex. Mange menn med "vondt i hodet" der ute nå, altså. MANGE opplever det du gjør (så du er i hvert fall ikke alene om det er noen trøst).

Jeg tror ikke noe på unnskyldningen hans om at han er redd for graviditet. Menn som som har lyst på en kvinne bekymrer seg ikke SÅ mye for det (bl.a  derfor det finnes så mange uplanlagte barn).

Derimot så tror jeg at dere har kommet inn i en vond sirkel der du stadig tar opp temaet og han føler seg presset. At han ikke vil gå å prate med noen om dette er fordi han føler en viss skyldfølelse og skam over at han ikke har lyst. Likevel så synes jeg du bør gå alene. Det er fint å få prate med noen. Noen gang blir menn med etter hvert likevel. Gi det litt tid, men om dette vedvarer lenge, så bør du tenke over om det er slik du vil leve framover. Dere har mange år foran dere og er fremdeles unge.

Anonymkode: 6db12...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, noen menn kjenner faktisk trådene til spiralen og det kan kjennes som stikking, skraping. Fra litt ubehagelig til veldig vondt. 

Dette vet jeg. Jeg har spiral og har hatt noen opplevelser der ff eller ons har syntes det har vært såpass til plage at de ikke har villet mer. 

Faktisk kunne jeg se hvor spiralen hadde stukket også

Anonymkode: b03db...628

Da er trådene for lange, du kan gå til legen og be han klippe dem kortere. Det gjorde jeg, etter klager fra kjæresten.

Men det er vel neppe problemet her, jeg forsto det som de ikke hadde hatt samleie i det hele tatt etter at spiralen ble satt inn.

Anonymkode: e110b...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men forstår du meg når jeg sier at jeg ikke ønsker å "kreve" noe som helst av ham? Hva om jeg klarer å overtale ham da, til enten samleie eller gjøre meg noe godt på noen måte seksuelt.. Hvordan i alle dager skal jeg klare å nyte det? Han pleide å ha veldig lyst på meg hver eneste dag. Jeg vil ikke mase meg til sex, det er veldig avtennende for meg. 

Jeg tenker at jeg bare får slutte å prøve meg på ham, så får vi bare ha et samliv uten intimitet da, så lenge det går. Han må vel få opp øynene før eller siden?

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Nei, jeg forstår deg ikke. Skal et forhold fungere må man kommunisere, først og fremst. Når han bare avviser deg uten å gi deg noen forklaring på hvorfor, og lar deg ligge på sofaen og gråte uten å bry seg - da virker han rett og slett ikke interessert. Det kan godt hende han har gode grunner for å oppføre seg slik han gjør, men da fortjener du å få vite årsaken. Vet du hvorfor er det også lettere å leve med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men har du vurdert om han kan være deprimert /i sorg. 

Selv om graviditeten ikke var planlagt og du mistet jo tidlig så kan han gjennomgå ting og ha følelser rundt det som han kan synes er vanskelig å snakke om. Kanskje ting som overrasker han og føles overveldende ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...