Gå til innhold

Skurrer dette litt eller er det bare meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Meadow skrev:

1)Jeg hadde følt meg utnyttet, nesten litt brukt egentlig, hvis jeg skulle ha gitt mannen min bj's hver dag og aldri fått noe tilbake. 2)Han får jo tømt seg, hvorfor skal han gidde å bruke energi på deg da? Det er sånn det virker ihvertfall! 

1) Enig.

2) Det kan hende at det er slik den egoistiske drittsekken tenker, ja.

Jeg synes at han høres hensynsløs ut.

Hvordan er han ellers trådstarter?

Anonymkode: 753fe...ae6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ønsker du ikke å gjøre det slutt?

Ønsker du å fortsette å leve med en mann som ikke er interessert i at du skal ha det godt? Hvorfor??

Ønsker du å fortsette å leve sammen med en mann som ikke en gang vil gjøre noe for å prøve å løse problemet? Hvorfor??

Anonymkode: 753fe...ae6

Det er det jeg spør om med denne tråden, om det høres legitimt ut at han ikke ønsker sex fordi han er redd for graviditet. 

Jeg ønsker ikke gjøre det slutt fordi jeg er utrolig glad i ham, han er utrolig glad i meg, og vi trives sammen.

Akkurat nå, Meadow skrev:

Jeg hadde følt meg utnyttet, nesten litt brukt egentlig, hvis jeg skulle ha gitt mannen min bj's hver dag og aldri fått noe tilbake. Han får jo tømt seg, hvorfor skal han gidde å bruke energi på deg da? Det er sånn det virker ihvertfall! 

Jeg skjønner hva du mener, men det er ofte jeg som initierer det. Jeg liker vel å gi ham nytelse da, tenker som sagt at det er bedre med én form for intimitet enn ingen.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere det ellers? Bortsett fra det verbale?

Anonymkode: cc2a0...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1) Enig.

2) Det kan hende at det er slik den egoistiske drittsekken tenker, ja.

Jeg synes at han høres hensynsløs ut.

Hvordan er han ellers trådstarter?

Anonymkode: 753fe...ae6

Ellers er han snill, morsom, flink og god. Jeg er veldig fornøyd med ham som person, han er min beste venn. Kunne ikke tenkt meg noen andre.

TS 

Anonymkode: c57f2...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan har dere det ellers? Bortsett fra det verbale?

Anonymkode: cc2a0...160

Vi har det fint sammen, er veldig sikre på at vi vil ha hverandre.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ellers er han snill, morsom, flink og god. Jeg er veldig fornøyd med ham som person, han er min beste venn. Kunne ikke tenkt meg noen andre.

TS 

Anonymkode: c57f2...d9c

Er det slik at han absolutt aldri i livet ønsker å få barn, så finnes det en svært bra løsning for han: Han kan sterilisere seg.

Anonymkode: 753fe...ae6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at han absolutt aldri i livet ønsker å få barn, så finnes det en svært bra løsning for han: Han kan sterilisere seg.

Anonymkode: 753fe...ae6

Jeg skulle nettopp foreslå det samme. Men bare vent, TS kommer til å ha innvendinger mot dette, også.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at han absolutt aldri i livet ønsker å få barn, så finnes det en svært bra løsning for han: Han kan sterilisere seg.

Anonymkode: 753fe...ae6

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du deg barn i fremtiden?

Anonymkode: 753fe...ae6

Vi ønsker begge å starte prøvingen om et drøyt år.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skjønner hva du mener, men det er ofte jeg som initierer det. Jeg liker vel å gi ham nytelse da, tenker som sagt at det er bedre med én form for intimitet enn ingen.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Han har vel ikke behov for mer sex enn han allerede får da... og bruker kanskje graviditetskortet som unnskyldning- kanskje han er deprimert, lat, ett eller annet? Du pleaser han kanskje litt for mye, gi han litt tid og rom til å få lysten tilbake, er mitt råd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg spør om med denne tråden, om det høres legitimt ut at han ikke ønsker sex fordi han er redd for graviditet. 

Jeg ønsker ikke gjøre det slutt fordi jeg er utrolig glad i ham, han er utrolig glad i meg, og vi trives sammen.

Jeg skjønner hva du mener, men det er ofte jeg som initierer det. Jeg liker vel å gi ham nytelse da, tenker som sagt at det er bedre med én form for intimitet enn ingen.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Har dere snakket om hva som vil skje dersom du skulle bli gravid igjen? Ønsker han abort, mens du ønsker å beholde? Er det der problemet hans ligger? I såfall bør han sterilisere seg.

Anonymkode: 753fe...ae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Vi ønsker begge å starte prøvingen om et drøyt år.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Du er altså fornøyd med å leve i et forhold uten samleie med din partner i uviss tid?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Vi ønsker begge å starte prøvingen om et drøyt år.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Ok. Det høres bra ut. I mellomtiden kan dere jo bruke kondom da.

Er det krise for noen av dere dersom du blir gravid tidligere enn det tidspunktet som dere har blitt enige om?

Anonymkode: 753fe...ae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Meadow skrev:

Han har vel ikke behov for mer sex enn han allerede får da... og bruker kanskje graviditetskortet som unnskyldning- kanskje han er deprimert, lat, ett eller annet? Du pleaser han kanskje litt for mye, gi han litt tid og rom til å få lysten tilbake, er mitt råd. 

Problemet er bare at for noen måneder siden hadde vi sex omtrent daglig, i tillegg til bj osv. Han påstår at dette ikke har med lyst å gjøre i det hele tatt. Det er nettopp det som skurrer litt for meg.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Du er altså fornøyd med å leve i et forhold uten samleie med din partner i uviss tid?

Åpenbart ikke da, siden jeg startet denne tråden.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det høres bra ut. I mellomtiden kan dere jo bruke kondom da.

Er det krise for noen av dere dersom du blir gravid tidligere enn det tidspunktet som dere har blitt enige om?

Anonymkode: 753fe...ae6

Hvis du leser lenger bak i tråden er hverken han eller jeg spesielt glad i kondom. Jeg satt inn spiralen nettopp for å slippe dette.

"Krise" er det vel ikke, men jeg mener at en graviditet ikke alltid kan planlegges i detaljer, men skulle jeg bli gravid på nåværende tidspunkt ville jeg neppe beholdt. 

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags svar vil du egentlig ha her?

Anonymkode: cc2a0...160

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Vi ønsker begge å starte prøvingen om et drøyt år.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Du høres rimelig urealistisk ut at en mann som klikker og ikke tørr ta i deg etter at du er blitt uplanlagt gravid av redsel for å bli far, vil ønske barn med deg om ett år. 

Anonymkode: 66bee...d05

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart ikke da, siden jeg startet denne tråden.

Hvis du leser lenger bak i tråden er hverken han eller jeg spesielt glad i kondom. Jeg satt inn spiralen nettopp for å slippe dette.

"Krise" er det vel ikke, men jeg mener at en graviditet ikke alltid kan planlegges i detaljer, men skulle jeg bli gravid på nåværende tidspunkt ville jeg neppe beholdt. 

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Hvorfor ikke? Er forholdene annerledes om et års tid? Hva er innvendingene idag, bortsett fra at mannen ikke vil ha samleie med deg?

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er bare at for noen måneder siden hadde vi sex omtrent daglig, i tillegg til bj osv. Han påstår at dette ikke har med lyst å gjøre i det hele tatt. Det er nettopp det som skurrer litt for meg.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

Og dette ble det en brå slutt på?

Da virker det ikke som at det er sant at årsaken til at han ikke vil ha sex er hans redsel for graviditet. Han var jo tydeligvis ikke redd for dette for noen måneder siden.

Han høres uærlig ut. Han burde kunne være ærlig med deg.

Var det noe spesielt som hendte rett før dere sluttet å ha sex?

Anonymkode: 753fe...ae6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags svar vil du egentlig ha her?

Anonymkode: cc2a0...160

Tja, enten få høre at dere er enige i at det skurrer og at jeg burde ane ugler i mosen. Eller at jeg burde forstå bekymringene hans.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du høres rimelig urealistisk ut at en mann som klikker og ikke tørr ta i deg etter at du er blitt uplanlagt gravid av redsel for å bli far, vil ønske barn med deg om ett år. 

Anonymkode: 66bee...d05

Dette er jeg enig i.

TS

Anonymkode: c57f2...d9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...