Gå til innhold

Livet ble ikke slik det skulle bli - Veien tilbake VOL.2.


Skadeskutt

Anbefalte innlegg

Går nå berg- og dalbane. Det er så utmattende og jeg er så sliten og lei. Vil ikke ha det slik som dette mer. Har hjemlengsel på samme tid som jegikke klarer tanken på å komme hjem. 

Vil bare ta meg en røyk og bli helt fjern. Jeg har et sykt behov for å utagere. Slik jeg har gjort med politiet flere ganger. Eller, jeg har vært vanskelig med dørvakt også har politiet kommet etter hvert og jeg har strittet imot slik at det har blitt basketak. 

Jeg forstår ikke hvorfor jeg har dette "behovet". Det er jo ikke normalt for fem flate øre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Dorey skrev:

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, Skadeskutt. Jeg skulle ønske du kunne hatt det godt med deg selv :hug:

Tusen takk. :)

Ja, jeg skulle ønske det jeg også. Nå er det virkelig ikke slik. I gruppeterapi i dag var det ei som sa hun begynte å bli glad i seg selv. Klumpen kom i halsen da for jeg klarer ikke å tenke på å være glad i meg selv. Det er nærmest et ikke-tema. 

Men nå er jeg i en prosess som jeg har unngått lenge. Nemlig å bestemme meg for om jeg skal anmelde eksen eller ikke. 

Endret av Skadeskutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Felixa skrev:

:klem:

 

Takk :)

 

---

Æsj. Nå føler jeg meg fryktelig deppa. Føler depresjonen tar mer tak igjen og jeg ligger med tanker om jeg skal skrive megut...Jeg vet jo at jeg blir å ruse meg med en gang jeg kommer hjem da. Men faen altså. Jeg er lei. 

Kommer jo aldri til å få det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seee. De siste dagene har vært både opp og ned. Fikk et sånt følelsesutbrudd på lørdag med gråting og mye depressive følelser. 

I går kjørte vi til Sverige på Harryhandel. Fikk kjøpt billig snus osv. 

I dag har jeg bare ligget i sengen da formen har vært laber. 

Har bestemt meg for å prøve ut noe jeg har tenkt på en god stund. Å kutte ut kjøtt. Det er det flere grunner til, men det skal visstnok være bra for ikke bare fysisk helse, men også psykisk. Så jeg gir det et forsøk. :)Kanskje det vil hjelpe meg å gå litt nedi vekt også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Er du fortsatt på kollektivet?

Interessant om kjøtt kan hjelpe noe på psykisk helse, det er ihvertfall verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Felixa skrev:

Hei.

Er du fortsatt på kollektivet?

Interessant om kjøtt kan hjelpe noe på psykisk helse, det er ihvertfall verdt et forsøk.

Hei du. :)

Ja, er her fortsatt. Forutsatt at jeg ikke skriver meg ut "før tiden" så er det 6-12 mnd. Jeg skal være her. Men tanken på å være så lenge føles i grunn veldig tung og veldig frammed. 

Første dag uten kjøtt har i alle fall gått bare bra. :) Sett bort fra at jeg spiste for mye til kveldsmat og det ble servert brownies. Så er i overskudd i dag også. Men i morgen er en ny dag og jeg skal spise passelig mengde mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2017 den 21.07, Skadeskutt skrev:

Hei du. :)

Ja, er her fortsatt. Forutsatt at jeg ikke skriver meg ut "før tiden" så er det 6-12 mnd. Jeg skal være her. Men tanken på å være så lenge føles i grunn veldig tung og veldig frammed. 

Første dag uten kjøtt har i alle fall gått bare bra. :) Sett bort fra at jeg spiste for mye til kveldsmat og det ble servert brownies. Så er i overskudd i dag også. Men i morgen er en ny dag og jeg skal spise passelig mengde mat. 

Så lenge ja! Det er jo bra, så slipper de deg ikke ut på egenhånd for tidlig. Veldig forståelig at det føles tungt og fremmed, du har jo en ukjent tid foran deg. Men dette skal gå bra, dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Felixa skrev:

Så lenge ja! Det er jo bra, så slipper de deg ikke ut på egenhånd for tidlig. Veldig forståelig at det føles tungt og fremmed, du har jo en ukjent tid foran deg. Men dette skal gå bra, dette klarer du!

Håper det :)

I dag tenker jeg veldig mye. Er i en prosess hvor jeg forsøker å ta stilling til om jeg skal anmelde eksen eller ikke. I dag fikk jeg snakket med saksbehandler i barnevernet om det. Kjenner jeg heller mer og mer mot å anmelde. 

Skal snakke med kontakten min i politiet også tror jeg, men tror nok det ender med anmeldelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff. Det går stadig nedover. Blir mer og mer deppa om dagen. Får stadig mindre lyst til å være her på kollektivet. Jeg vil hjem..

Anmeldte eksen i forrige uke. Får se hvordan det går framover da. Blir vel et mer detaljert avhør etter hvert. Gruer meg til han får vite om det... :sukk:

Men ja. Tilbake til det med at jeg vil hjem. Blir stadig mindre interessert i å være i fellesarealet. Vil helst bare være i fred. 

De neste dagene blir hektiske. Det er familieuke her. Så blir det å komme seg gjennom helgen uten å stikke derifra slik jeg egentlig vil. Så tror jeg nok at jeg kommer til å skrive meg ut innen neste helg faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 15.28, Felixa skrev:

Så leit å lese at du mistrives.  Har du snakket med de ansatte om det? 

Ja har snakket mye med de. I dag skrev jeg meg ut. Jeg er for syk til å være der. Klarer ikke følge opplegget. Men får kanskje plass på sykehuset på ROP (rus og psykiatri). Så får vi se hva som skjer videre. 

Kom hjem for en times tid siden. Er fryktelig sliten nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jo ikke bra i det hele tatt. Er opplegget på ROP annerledes? Får virkelig håpe de kan hjelpe deg. 

Er du alene hjemme? Eller har du noen sammen med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fantastica skrev:

forferdelig at de lar deg henge sånn.Håper de finner noe bra for deg.

Ja. Håper jeg også. Er sådesperat at jeg  vil prøve elektrosjokkterapi på nytt. 

8 minutter siden, Felixa skrev:

Dette var jo ikke bra i det hele tatt. Er opplegget på ROP annerledes? Får virkelig håpe de kan hjelpe deg. 

Er du alene hjemme? Eller har du noen sammen med deg?

Ja er anderledes. Er ikke opplegg fra morgen til kveld, tjukt med folk osv. 

 

Hadde besøk av pappa istad. Nå er jeg alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det greit å være alene? 

Du sier elektrosjokkterapi, har du blitt skikkelig deprimert? Men har du profesjonell hjelp nå? 

Beklager alle spørsmålene altså. Har virkelig medfølelse med deg. Synes det er grusomt at du ikke får den hjelpen du trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Felixa skrev:

Er det greit å være alene? 

Du sier elektrosjokkterapi, har du blitt skikkelig deprimert? Men har du profesjonell hjelp nå? 

Beklager alle spørsmålene altså. Har virkelig medfølelse med deg. Synes det er grusomt at du ikke får den hjelpen du trenger. 

Njæ. Jeg er ikke edru akkurat, så har det fint med musikk og sånt. 

Ja sitter dypt fast i en alvorlig depresjon. 

Helt i orden å spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang innlagt. Har vært ei tøff helg og jeg er så ekstremt sliten. Jeg blir så frustrert. Klarer rett og slett ikke å være hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...