Gå til innhold

Fyfaen så flaut :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir et slitsomt vennskap for den som ikke faller. Jeg hadde ikke giddet.

Anonymkode: 82a63...3f0

Slitsomt er en ting

Å påstå at det aldri var et vennskap og at jenta ble lurt derimot..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Slitsomt er en ting

Å påstå at det aldri var et vennskap og at jenta ble lurt derimot..

For henne var det kanskje et vennskap, men for ham var vennskapet bare et springbrett til noe mer. Og et ekte vennskap er gjensidig.

Anonymkode: 82a63...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Så man kan ikke være venner dersom man synes jenta er attraktiv?

Eller, hvis man blir forelsket etter å ha blitt gode venner, må man slutte å være venner da?

Veldig mange klarer ikke være venner med noen de er forelsket i, nei. Noen blir også sinte fordi den de er forelsket i forventer at de skal fortsette å være venner som normalt, men det oppleves umulig for den som har følelser

Anonymkode: 7ac5a...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke skyld på noen her på forumet, men i mange av singel trådene så skriver damene på forumet at dem ønsker oss menn å være direkte om vi liker dem. Men fyfaen kor kjipt det er å si du liker noen også tenker ikke den personen det samme tilbake. 

Anonymkode: e5183...3a0

Jeg synes både menn OG kvinner bør ta initiativ og være direkte. Synes slett ikke det er noen mannejobb! Når det er sagt betyr jo ikke det at man får ja hver gang. Ingen dame eller mann skylder deg å si ja, selv om du er direkte og tar initiativ, tross alt! Er man ikke interessert så er man ikke interessert, uansett om mange generelt liker at noen tar initiativ overfor dem... 

Synd det gikk som det gikk denne gangen, men det var kanskje optimistisk å tro at hun følte noe annet enn vennskap siden det har gått to år og ingenting har skjedd... Lykke til neste gang! 

Anonymkode: 40a5f...e2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For henne var det kanskje et vennskap, men for ham var vennskapet bare et springbrett til noe mer. 

Anonymkode: 82a63...3f0

Det vet du ikke

Høres ut som du er rimelig dømmende ovenfor menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Det vet du ikke

Høres ut som du er rimelig dømmende ovenfor menn

Jeg vet hvordan menn fungerer, siden jeg er en selv. Har også prøvd meg på sånne manipulerende "good guy" - taktikker selv da jeg var ung og dum.

Anonymkode: 82a63...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvordan menn fungerer, siden jeg er en selv. Har også prøvd meg på sånne manipulerende "good guy" - taktikker selv da jeg var ung og dum.

Anonymkode: 82a63...3f0

Du er ikke mannen i HI er du?

Jeg er og mann. Argumentet ditt gir ingen mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2017 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Skal ikke skyld på noen her på forumet, men i mange av singel trådene så skriver damene på forumet at dem ønsker oss menn å være direkte om vi liker dem. Men fyfaen kor kjipt det er å si du liker noen også tenker ikke den personen det samme tilbake. Jeg opplevde nettopp dette. En dame jeg traff gjennom venner var singel, og vi fant tonen fort i form av humor og diskusjoner. Hun kom flere ganger på besøk til meg, vi kunne diskutere alt mulig, og vi dro til og med til Manchester for å se en fotball kamp ilag! Vi har vært venner i 2 år. Vi har aldri kysset eller hatt sex, har ALDRI vært noe som kunne tyde på dette. Men i går så ville jeg fortelle henne at jeg rett og slett var forelska i henne.... fyfaen det er kleint bare å skrive det haha, men det blikket hun gav meg da.....før det ble en klein stillhet ... og hun sier "Ehh nei jeg er ikke interessert i noen kjæreste".... Etter dette så har vi ikke hatt kontakt, og vennskapet er nok ødelagt. Min selvtillit er helt knekt også. Jeg hadde håpet at hun heller kunne tatt det som et kompliment.... Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Anonymkode: e5183...3a0

Synes hennes respons var veldig merkelig. Hadde det vært meg, hadde jeg blitt oppriktig lei meg på dine vegne, men gjort alt jeg kunne for å bevare vennskapet. At hun nærmest latterliggjør deg og slutter å ta kontakt er utrolig frekt.

Anonymkode: f91b6...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2017 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Skal ikke skyld på noen her på forumet, men i mange av singel trådene så skriver damene på forumet at dem ønsker oss menn å være direkte om vi liker dem. Men fyfaen kor kjipt det er å si du liker noen også tenker ikke den personen det samme tilbake. Jeg opplevde nettopp dette. En dame jeg traff gjennom venner var singel, og vi fant tonen fort i form av humor og diskusjoner. Hun kom flere ganger på besøk til meg, vi kunne diskutere alt mulig, og vi dro til og med til Manchester for å se en fotball kamp ilag! Vi har vært venner i 2 år. Vi har aldri kysset eller hatt sex, har ALDRI vært noe som kunne tyde på dette. Men i går så ville jeg fortelle henne at jeg rett og slett var forelska i henne.... fyfaen det er kleint bare å skrive det haha, men det blikket hun gav meg da.....før det ble en klein stillhet ... og hun sier "Ehh nei jeg er ikke interessert i noen kjæreste".... Etter dette så har vi ikke hatt kontakt, og vennskapet er nok ødelagt. Min selvtillit er helt knekt også. Jeg hadde håpet at hun heller kunne tatt det som et kompliment.... Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Anonymkode: e5183...3a0

Når du stifter nye kvinnelige bekjentskaper så skal du aldri skjule din intensjon - ellers blir du friendszona. Det er på den måten du skal være direkte. Du har nok kompiser og hun har nok venninner ...så det blir uansett helt feil å skjule din egentlig intensjon. Get it ? 

Som jeg har prøvd å poengtere i flere tråder ...mannfolk kan ikke være venner med kvinner. De kan bare lure seg selv til å tro det så eller så lenge. Imellomtiden (disse 2årene) så har venninnen din vært en av dem på forumet her som har tilbakevist det med at hun har mange kompiser som deg b.la som hun er venn med og bare en VENN altså. 

Nå har altså hun forstått at det stemte ikke, og du har lært at du ikke skal lure deg selv med det flere ganger.? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvordan menn fungerer, siden jeg er en selv. Har også prøvd meg på sånne manipulerende "good guy" - taktikker selv da jeg var ung og dum.

Anonymkode: 82a63...3f0

Nei. Du vet hvordan DU fungerer. Hvordan jeg, som også er mann, fungerer har du ingen anelse om.

Anonymkode: 948e1...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeinteressant tråd, dette. Og mange har svart med gode poenger.

 

Til Ts: For det første, det er ikke forbudt å gradvis utvikle følelser for henne, selv om det går to år før man er kommet dit at det må fortelles. Jeg som kvinne, syns det er fint gjort av deg, og ikke feil på noe vis. Men - samtidig hadde aldri JEG kunne hatt den tålmodigheten i et vennskap med en mann, jeg er mye mer rett på, og hadde forventet at mannen kom på banen noe fortere. Men likevel - du har ikke gjort noe feil, altså. 

Det kom trolig som en bombe på henne, og hun er sikkert satt ut, og ikke vet hva hun skal gjøre nå. Hvis hun er oppriktig glad i deg som venn, vil hun trolig ta opp tråden igjen. Noe annet ville ha overrasket meg. Men det kan hende hun istedet føler seg lurt, som flere her sier. Eller hun trenger å være i tenkeboksen en stund. Gi henne litt slack.

~Og jeg mener dessuten at menn og kvinner kan være oppriktige venner.~  

 

 

Anonymkode: 33bfa...a1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, caskerette skrev:

Stakkars deg, den var lei. 

Hvis det er noen trøst, så har jeg aldri skjønt meg helt på "friendzone" jeg heller. 

For meg er friendzone når man

1. Ikke tiltrekkes av vedkommende fysisk, og/eller kjemi mangler, men man liker personligheten (mao en unnskyldning).

eller

2. Mannlige venner som er i forhold (-men som man kanskje hadde vært interessert i hvis man hadde fått sjansen).

eller

3. Venner man har hatt hele livet

eller

4. Menn som tror de er i friendzone.

 

Er man i boks nr 1 eller 3 er det nærmest umulig å bli noe annet enn venner. Er man i boks nr 2, kan foten være plantet i en av de andre boksene uten at man vet det selv. Menn jeg har plassert i boks 1, kan være veldig attraktive for andre, selv om ikke jeg tiltrekkes av de.

Veldig få av mine kompiser er i boks 4. Jeg går ikke rundt og er betatt, men ser at potensialet er der.

Sånn er det i mitt hode 😊

Anonymkode: 90833...1e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...