Gå til innhold

Fyfaen så flaut :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler med deg TS,,,, Utrolig kjipt å bli dumpet av ei du likte så godt. Synd at kvinnfolk ikke synes en kar som deg er å vente på

Anonymkode: e5183...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, den er kjip, føler med deg, TS :( 

For ordens skyld så kan det kanskje i framtiden være lurt å teste temperaturen på vannet litt først istedet for å hoppe i vannet med begge beina på én gang. Som noen andre allerede har påpekt så er nok de fleste av disse trådene du sikter til myntet på menn som disse kvinnene allerede har et slags romantisk forhold til, enten det er snakk om fast forhold eller bare casual dating, og ikke på alt og alle som har noe mer enn vennskap i tankene. 

Du var tøff som turte å fortelle henne hva du følte, men å komme med slike tilståelser uten noen form for forvarsel er sjeldent en god idé. Det skal også sies at det er godt mulig at du har en sjanse, men at hun rett og slett ble så overrasket at hun ikke visste hva hun skulle svare og derfor gikk for det tryggeste alternativet. "Jeg vil ikke ha kjæreste" er tross alt ikke rettet mot deg personlig. Det hadde blitt noe annet hvis hun hadde sagt, "Jeg liker deg ikke på den måten" eller noe i den retninga. Man kan tross alt ha visse følelser for en person uten at man selv er klar over det før man faktisk begynner å tenke aktivt over det! Jeg sier ikke at det nødvendigvis er tilfellet, men det er en mulighet, så jeg ville i alle fall ikke ha gitt opp vennskapet helt enda. Nå vet hun hva du føler, så prøv og gjenoppta vennskapet og se hva som skjer:) Lykke til videre med situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal kontakte henne igjen. Hvis du gjør det kan hun oppfatte det som at du ikke gir deg. Ikke vær den som skaper redsel eller utrivelighet i livet hennes.

Anonymkode: 2fa2b...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 år faktisk. Du jobber ikke akkurat fort.

Men håper du har lært deg forskjellen på normal vennlighet og seksuell interesse. 

Anonymkode: 2fa2b...b7a

Duh.. det er faktisk ikke så enkelt. For de aller fleste kan det tidvis være vanskelig å vite om noen egentlig er interessert eller ikke. TS, av ren nysgjerrighet, og med risiko for å fremstå kynisk; har hun betalt reisene sine selv osv? Eller har du lagt ut for henne økonomisk ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke skyld på noen her på forumet, men i mange av singel trådene så skriver damene på forumet at dem ønsker oss menn å være direkte om vi liker dem. Men fyfaen kor kjipt det er å si du liker noen også tenker ikke den personen det samme tilbake. Jeg opplevde nettopp dette. En dame jeg traff gjennom venner var singel, og vi fant tonen fort i form av humor og diskusjoner. Hun kom flere ganger på besøk til meg, vi kunne diskutere alt mulig, og vi dro til og med til Manchester for å se en fotball kamp ilag! Vi har vært venner i 2 år. Vi har aldri kysset eller hatt sex, har ALDRI vært noe som kunne tyde på dette. Men i går så ville jeg fortelle henne at jeg rett og slett var forelska i henne.... fyfaen det er kleint bare å skrive det haha, men det blikket hun gav meg da.....før det ble en klein stillhet ... og hun sier "Ehh nei jeg er ikke interessert i noen kjæreste".... Etter dette så har vi ikke hatt kontakt, og vennskapet er nok ødelagt. Min selvtillit er helt knekt også. Jeg hadde håpet at hun heller kunne tatt det som et kompliment.... Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Anonymkode: e5183...3a0

Er kun mennesker som er så blokk i hodet at man ikke kan fortsette å være venner etter noe slikt:hoho:.

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, disse følelsene som skal ødelegge alt:hoho:

Anonymkode: 948e1...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, vscare skrev:

Huff, den er kjip, føler med deg, TS :( 

For ordens skyld så kan det kanskje i framtiden være lurt å teste temperaturen på vannet litt først istedet for å hoppe i vannet med begge beina på én gang.

Og hvordan foreslår du han skulle følt seg frem når han ikke klarte å finne ut av noe på 2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal kontakte henne igjen. Hvis du gjør det kan hun oppfatte det som at du ikke gir deg. Ikke vær den som skaper redsel eller utrivelighet i livet hennes.

Anonymkode: 2fa2b...b7a

Ja tenk å være den som skaper redsel og utrivelighet for kvinner ved å kontakte noen som man har vært venner med i TO ÅR

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ja tenk å være den som skaper redsel og utrivelighet for kvinner ved å kontakte noen som man har vært venner med i TO ÅR

Det var jo ikke et ekte vennskap når han hele veien har vært forelsket i henne. Å forsøke å ta omveien via vennesonen for å bli noens kjæreste er bare manipulativt. Jeg skjønner henne godt hvis hun anser dette falske vennskapet som over.

Anonymkode: 82a63...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, den var lei. 

Hvis det er noen trøst, så har jeg aldri skjønt meg helt på "friendzone" jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke et ekte vennskap når han hele veien har vært forelsket i henne. Å forsøke å ta omveien via vennesonen for å bli noens kjæreste er bare manipulativt. Jeg skjønner henne godt hvis hun anser dette falske vennskapet som over.

Anonymkode: 82a63...3f0

Så man kan ikke være venner dersom man synes jenta er attraktiv?

Eller, hvis man blir forelsket etter å ha blitt gode venner, må man slutte å være venner da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Forstår du er såret nå. Jeg forstår det er flaut å bli avvist, men dere er jo venner. Det er jo det dette handler om. Et vennskap. Om du kutter henne ut, så viser du ikke respekt for deres vennskap i det hele tatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Så man kan ikke være venner dersom man synes jenta er attraktiv?

Stråmann.

12 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Eller, hvis man blir forelsket etter å ha blitt gode venner, må man slutte å være venner da?

Da holder man det enten for seg selv, eller så sier man det, og godtar at den andre da kommer til å føle seg lurt, og ønsker å avslutte det som egentlig aldri var et vennskap.

Anonymkode: 82a63...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stråmann.

Da holder man det enten for seg selv, eller så sier man det, og godtar at den andre da kommer til å føle seg lurt, og ønsker å avslutte det som egentlig aldri var et vennskap.

Anonymkode: 82a63...3f0

Jo, det er helt absurd å si at det ikke kan være et vennskap om den ene faller for den andre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jo, det er helt absurd å si at det ikke kan være et vennskap om den ene faller for den andre

Det blir et slitsomt vennskap for den som ikke faller. Jeg hadde ikke giddet.

Anonymkode: 82a63...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...