Gå til innhold

Fyfaen så flaut :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ikke skyld på noen her på forumet, men i mange av singel trådene så skriver damene på forumet at dem ønsker oss menn å være direkte om vi liker dem. Men fyfaen kor kjipt det er å si du liker noen også tenker ikke den personen det samme tilbake. Jeg opplevde nettopp dette. En dame jeg traff gjennom venner var singel, og vi fant tonen fort i form av humor og diskusjoner. Hun kom flere ganger på besøk til meg, vi kunne diskutere alt mulig, og vi dro til og med til Manchester for å se en fotball kamp ilag! Vi har vært venner i 2 år. Vi har aldri kysset eller hatt sex, har ALDRI vært noe som kunne tyde på dette. Men i går så ville jeg fortelle henne at jeg rett og slett var forelska i henne.... fyfaen det er kleint bare å skrive det haha, men det blikket hun gav meg da.....før det ble en klein stillhet ... og hun sier "Ehh nei jeg er ikke interessert i noen kjæreste".... Etter dette så har vi ikke hatt kontakt, og vennskapet er nok ødelagt. Min selvtillit er helt knekt også. Jeg hadde håpet at hun heller kunne tatt det som et kompliment.... Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Anonymkode: e5183...3a0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er alternativet da? At du aldri flørter med noen og er singel hele livet? Alle risikerer å bli avvist, det er det man risikerer for kjærligheten

Jeg har selv sagt til en mann at jeg likte han og ble avvist. Kjipt når det skjer, men det går over

Noen kvinner er også klønete sosialt, så det er ikke alle som vet hvordan de skal reagere i slike situasjoner, Godt mulig at hun tok det som et kompliment, men at hun ble flau og visste ikke hva hun skulle si

Anonymkode: 7ac5a...97f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hun ikke følte det samme. Men: respekt til deg. 

Anonymkode: 84c01...ad1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år faktisk. Du jobber ikke akkurat fort.

Men håper du har lært deg forskjellen på normal vennlighet og seksuell interesse. 

Anonymkode: 2fa2b...b7a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke skyld på noen her på forumet, men i mange av singel trådene så skriver damene på forumet at dem ønsker oss menn å være direkte om vi liker dem. Men fyfaen kor kjipt det er å si du liker noen også tenker ikke den personen det samme tilbake. Jeg opplevde nettopp dette. En dame jeg traff gjennom venner var singel, og vi fant tonen fort i form av humor og diskusjoner. Hun kom flere ganger på besøk til meg, vi kunne diskutere alt mulig, og vi dro til og med til Manchester for å se en fotball kamp ilag! Vi har vært venner i 2 år. Vi har aldri kysset eller hatt sex, har ALDRI vært noe som kunne tyde på dette. Men i går så ville jeg fortelle henne at jeg rett og slett var forelska i henne.... fyfaen det er kleint bare å skrive det haha, men det blikket hun gav meg da.....før det ble en klein stillhet ... og hun sier "Ehh nei jeg er ikke interessert i noen kjæreste".... Etter dette så har vi ikke hatt kontakt, og vennskapet er nok ødelagt. Min selvtillit er helt knekt også. Jeg hadde håpet at hun heller kunne tatt det som et kompliment.... Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Anonymkode: e5183...3a0

:klem: Jeg syns du er skikkelig tøff! Kjip følelse, men, enda kjipere om du hadde ventet lengre. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 år faktisk. Du jobber ikke akkurat fort.

Men håper du har lært deg forskjellen på normal vennlighet og seksuell interesse. 

Anonymkode: 2fa2b...b7a

Og så må du jo slå til før du blir friendzoned. Etter 2 år kan du ikke regne med annet. 

Anonymkode: fe983...e3e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 år, turer og besøk uten sex, kyssing etc. så burde du ha skjønt at du var i vennesona. IKKE noengang gjør noe som helst forsøk på å rømme den sona! Aldri!

Anonymkode: 612d0...b49

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år ja. Lukter friendzone lang vei, dessverre. 

Anonymkode: e0783...974

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville vel ikke ha en som var så treg, til kjæreste. WTF. 2 år. Har jeg ikke kysset jenta eller gjort forsøk på å kysse henne etter 2 dager, så er det dødfødt som kjæresteforhold.

Anonymkode: 2919f...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tenkt på en viktig faktor;

Det er menn vi holder på med vi vil at skal være direkte. Ikke venner.

Sorry, men her har du misforstått og du mangler nok et par sosiale antenner.

Likevel var du tøff som turte å si noe. Men neste gang bør du nok føle deg frem og finne ut hva dama føler for deg før du plumper uti med begge beina slik som nå. 

Endret av Mippi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

g hun sier "Ehh nei jeg er ikke interessert i noen kjæreste".... Etter dette så har vi ikke hatt kontakt, og vennskapet er nok ødelagt. Min selvtillit er helt knekt også. Jeg hadde håpet at hun heller kunne tatt det som et kompliment.... Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Dette er jo bare en del av det å finne seg en livspartner. Har ikke tallet på alle de som avviste meg før jeg fant min kone, noen traff jeg da, men det klaffet ikke helt. Slik er det bare, ikke gi opp fordi du møter litt motgang. Men avklare dette langt tidligere da om du faktisk har slike intensjoner, slik at du ikke bruker 2 år før du bringer opp din egentlige intensjon :) Det er jo å kaste bort tiden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er kjipt å bli avvist. Men ikke vær flau, jeg synes det var dødstøft gjort! Men støtter at du burde prøvd deg tidligere, test det neste gang :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette er jo bare en del av det å finne seg en livspartner. Har ikke tallet på alle de som avviste meg før jeg fant min kone, noen traff jeg da, men det klaffet ikke helt. Slik er det bare, ikke gi opp fordi du møter litt motgang. Men avklare dette langt tidligere da om du faktisk har slike intensjoner, slik at du ikke bruker 2 år før du bringer opp din egentlige intensjon :) Det er jo å kaste bort tiden.

Er jo ganske interessant at kvinnfolkene ønsker at men skal oppføre seg desperate og si det rett ut asap, men i mange tråder så klager dem over alle som prøver seg på dem. TS virker jo å ha respekt for dama, og ville forsøke å se hvordan det gikk seg til. Er da mange som har blitt kjærester etter å ha vært venner lenge.

Anonymkode: e5183...3a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke skyld på noen her på forumet, men i mange av singel trådene så skriver damene på forumet at dem ønsker oss menn å være direkte om vi liker dem. Men fyfaen kor kjipt det er å si du liker noen også tenker ikke den personen det samme tilbake. Jeg opplevde nettopp dette. En dame jeg traff gjennom venner var singel, og vi fant tonen fort i form av humor og diskusjoner. Hun kom flere ganger på besøk til meg, vi kunne diskutere alt mulig, og vi dro til og med til Manchester for å se en fotball kamp ilag! Vi har vært venner i 2 år. Vi har aldri kysset eller hatt sex, har ALDRI vært noe som kunne tyde på dette. Men i går så ville jeg fortelle henne at jeg rett og slett var forelska i henne.... fyfaen det er kleint bare å skrive det haha, men det blikket hun gav meg da.....før det ble en klein stillhet ... og hun sier "Ehh nei jeg er ikke interessert i noen kjæreste".... Etter dette så har vi ikke hatt kontakt, og vennskapet er nok ødelagt. Min selvtillit er helt knekt også. Jeg hadde håpet at hun heller kunne tatt det som et kompliment.... Men jeg skal vise henne såpass respekt at jeg holder meg langt unna henne.  Mann i 30 årene

Anonymkode: e5183...3a0

Hva vet du om hun ikke tok det som en kompliment? Så lenge dere har vært venner,så er du iallefall en person hun liker,så ikke se bort fra at hun syns det var smigrende selv om hun ikke var interessert tilbake. Dessuten syns jeg det var bra at du har mot til å si fra om følelsene dine. Kjedelig for deg da,det syns jeg jo,men flaut var det ikke etter mitt syn! Ikke la det skremme deg for å si fra neste gang da,for det går nok i boks med ei annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ha ha ha den som kastet bort en så hengiven og tålmodig mann som deg vet nok ikke hva hun gikk glipp av, dette er jo nesten litt klasse å lese :)  Og da mener jeg det positivt. Men mange både damer og menn roter rundt og ser etter alt annet en det de skal se etter. Derfor ender de bare opp i en sirkel med endeløse bekjentskaper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

r jo ganske interessant at kvinnfolkene ønsker at men skal oppføre seg desperate og si det rett ut asap, men i mange tråder så klager dem over alle som prøver seg på dem. TS virker jo å ha respekt for dama, og ville forsøke å se hvordan det gikk seg til. Er da mange som har blitt kjærester etter å ha vært venner lenge

Joda mange damer som er umulige å forstå :)  Som en jeg kjenner sier  "kvinner de er riv ravende sinnssyke" :)  Men en ting er å fyre løs på byen etter en time og i den andre enden to år !  Må bare le ! Dette var faktisk litt av en historie.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv kvinne, og har da blitt avvist av menn, mer enn en gang.

Liker jeg noen, så viser jeg det, eventuelt sier det. Og noen ganger går det bra, andre ganger blir man avvist.

Anonymkode: 8fc5a...3a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er selv kvinne, og har da blitt avvist av menn, mer enn en gang.

Liker jeg noen, så viser jeg det, eventuelt sier det. Og noen ganger går det bra, andre ganger blir man avvist

 

Ja man må vise det, men ikke med en gang. Det går an å bruke noen uker eller mnd. Men to år er vel i overkant :) Avvist er bare en del av spillet. Snakker til damer på byen jeg, noen bare fnyser og ber meg ryke og reise :)  Jeg som er så snill og likendes. Da bare må jeg humre, og tar en sigar og bare kuler ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...