Gå til innhold

Liker gutter jenter som er 150 høy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 16 år og er 150 høy. Jeg har ikke vokst siden jeg var 12 år eller noe. Uansett hva jeg gjør i sosiale sammenhenger, så skammer jeg meg over den jeg er. Jeg er alltid mye lavere enn alle de andre, og jeg føler høyden min påvirker hvordan folk ser på meg eller oppfatter meg som person.

Jeg er egentlig veldig redd for at jeg aldri kommer til å få kjæreste, eller at jeg kommer til å ende opp alene. Dette er noe som jeg går rundt og tenker på hele tiden. 

Liker gutter jenter som er 150? Eller blir det for lavt?

Anonymkode: cf6b2...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ennå en "er jeg høy nok" tråd. Folk driter i hvor høy man er.

Endret av QQbaby
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten og spretten jente i klassen min som var et sted mellom 150-155, rimelig poppis! Har en venninne som er 154 og hun får oppmerksomhet hele tiden. Ikke noe å bekymre seg over! En vakker jente vil alltid være vakker, om hun er høy eller liten. Just own it!

Anonymkode: 4f1b7...7e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vakkert og feminint. Ikke bekymre deg. Noen er høy, noen er lave. Om jeg ikke liker en jente så er det ikke fordi hun er for høy eller for lav, da er det andre ting.

Anonymkode: 64057...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 170 og 25 år og ingen menn vil ha meg. Er dessverre for høy og lite feminin. 

Anonymkode: 78720...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er 170 og 25 år og ingen menn vil ha meg. Er dessverre for høy og lite feminin. 

Anonymkode: 78720...0a7

Du blir ikke valgt bort fordi du er 170!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Du blir ikke valgt bort fordi du er 170!

Jeg gidder ikke være i forhold med en mann som sitter å jacker off til nette damer på 150 konsekvent og liksom finner meg attraktiv... :P Og på toppen av hele presset i samfunnet så må man også være under 160 for å bli anset som feminin.. Innser at jeg fremstår som bitter. Ikke meningen. Trives bare som singel! :) 

Anonymkode: 78720...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er 170 og 25 år og ingen menn vil ha meg. Er dessverre for høy og lite feminin. 

Anonymkode: 78720...0a7

Nå må dere gi dere. Søsteren min og jeg er nesten 180 og drar til og med menn når vi går i høye hæler. (Gjorde i alle fall, nå er jeg sliten småbarnsmor) Høyde er uviktig. Rett dere opp og ha selvtillit på at dere er bra nok samme om dere er 150 eller 170.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde på damer er ikke viktig. Like ubetydelig som penisstørrelse hos menn. Men folk har nå komplekser likevel.

Anonymkode: 207d3...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Geirfuglen skrev:

Nå må dere gi dere. Søsteren min og jeg er nesten 180 og drar til og med menn når vi går i høye hæler. (Gjorde i alle fall, nå er jeg sliten småbarnsmor) Høyde er uviktig. Rett dere opp og ha selvtillit på at dere er bra nok samme om dere er 150 eller 170.

Sikker på at det er trolling.. mye av det for tiden. 

Anonymkode: 70dfa...8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det er trolling.. mye av det for tiden. 

Anonymkode: 70dfa...8fe

Håper du er full som faktisk tror det.

178 her, mitt minste problem I livet er å tiltrekke meg digge menn. Helt utrolig at du har så forvrengt syn på ting.

Anonymkode: f0fa7...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 152 og har alltid vært omsvermet :) elsker høyden min!! Får masse opperksomhet fordi jeg er lita :) Gutter/menn elsker å løfte på meg, tøyse og flørte. Man kan liksom omfavne det, eller hate det - jeg omfavner det til det fulle!! :D eneste man på passe på som lita er å ikke få i seg for mange kalorier :P er ikke så søtt med ei på 150 og 90kg. :P 

Anonymkode: d865d...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 16 år og er 150 høy. Jeg har ikke vokst siden jeg var 12 år eller noe. Uansett hva jeg gjør i sosiale sammenhenger, så skammer jeg meg over den jeg er. Jeg er alltid mye lavere enn alle de andre, og jeg føler høyden min påvirker hvordan folk ser på meg eller oppfatter meg som person.

Jeg er egentlig veldig redd for at jeg aldri kommer til å få kjæreste, eller at jeg kommer til å ende opp alene. Dette er noe som jeg går rundt og tenker på hele tiden. 

Liker gutter jenter som er 150? Eller blir det for lavt?

Anonymkode: cf6b2...8c5

Treffer du en gutt som blir glad i deg tenker ikke han "Huff, nei ho kan ikke jeg bli sammen med for ho er for lav..." Det har ingenting å si. Om du er 150 høy eller 180 høy, det har ingenting å si om du møter en som er glad i deg, da liker han deg for akkurat den du er. Så det skal du ikke bekymre deg for ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingen jenter på 150 som noen gang får seg kjæreste. Hele den asiatiske verdenen holder på å gå under fordi ingen vil være sammen med damene der.

 

:ironi:

 

 

Anonymkode: 3577d...373

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei klasse venninne av meg sa det så fint på ungdomsskolen. Jeg suger han når jeg står. Han var altså 2,05. De er i lag ennå. 😁

Anonymkode: c5def...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...