Gå til innhold

Opp i rumpen ved et uhell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne ? Hvis ikke, må jeg si at jeg ikke har peiling på hva du snakker om. Jeg kan aldri tenke meg at jeg ikke vil kjenne umiddelbart FØR kuken i det hele tatt har fått tid til å komme inn 1 mm.

Hvisdu derimot er kvinne. Kanskje du har ett stort romoehull som ikke gjør mye motstand og at kuken "sklir" lett inn. 

 

Anonymkode: a130b...031

Er kvinne. Og har fått uhellpikk i analen i kjempefart. Har helt vanlig rumpehull. Man rekker ikke reagere når det går så fort.

Anonymkode: dc970...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne. Og har fått uhellpikk i analen i kjempefart. Har helt vanlig rumpehull. Man rekker ikke reagere når det går så fort.

Anonymkode: dc970...98b

Tror ikke på deg.

Anonymkode: 21dba...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke på deg.

Anonymkode: 21dba...163

Du tror ikke jeg er kvinne eller at rumpehullet og vaginalåpningen min er såpass tette at når pikken treffel mellomkjøttet så er det en sjanse for at den sklir ned mot rumpehullet og ikke vaginalåpningen?

Anonymkode: dc970...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tippemor skrev:

Å ha analex,krever litt forarbeid. Det er ikke bare til å putten den inn.. så at det skjer ved ett uhell...tvilsomt.

så det at vi nå er flere kvinner her inne, som sier at det HAR skjedd, er bare tull? 

Har man nok kraft i støtet, fordi man er i en rytme, så kjøres den inn uten forarbeid altså. For meg var det sinnsykt vondt da 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å penetrere et rumpehull uten forberedelser dersom kuken først er dyvåt og innsmurt i fittesaft, og rumpa i tillegg er svett og fin. Det har jeg gjort mange ganger.

Anonymkode: 449ab...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kattepusen skrev:

så det at vi nå er flere kvinner her inne, som sier at det HAR skjedd, er bare tull? 

Har man nok kraft i støtet, fordi man er i en rytme, så kjøres den inn uten forarbeid altså. For meg var det sinnsykt vondt da 

Jeg mente ikke det sånn at det ikke går. Ordla meg feil. Joda, såklart går det. Men som du sier,det gjør sinsykt vondt. Antar at økten ble avsluttet ganske fort da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tippemor skrev:

Jeg mente ikke det sånn at det ikke går. Ordla meg feil. Joda, såklart går det. Men som du sier,det gjør sinsykt vondt. Antar at økten ble avsluttet ganske fort da

hos meg ble den avsluttet på sekundet, og vi hadde ikke sex på en uke :P *ler* Og vi hadde aldri analsex, den gleden har jeg funnet senere i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, kattepusen skrev:

hos meg ble den avsluttet på sekundet, og vi hadde ikke sex på en uke :P *ler* Og vi hadde aldri analsex, den gleden har jeg funnet senere i livet. 

Samme her.

Anonymkode: dc970...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk hendt meg en gang. Jeg hadde vanlig sex med kjæresten min. Jeg lå på magen, og han kjørte ganske hardt på, og plutselig smatt den inn feil hull. Jeg er ganske trang der bak, så vi hadde aldri fått det til før (det gjorde for vondt), så denne gangen var det et rent helvete. Jeg revnet og blødde og hylte ut. Kjæresten min kastet deg bakover og så helt sjokkert ut. 

Anonymkode: 86ed7...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, kattepusen skrev:

hos meg ble den avsluttet på sekundet, og vi hadde ikke sex på en uke :P *ler* Og vi hadde aldri analsex, den gleden har jeg funnet senere i livet. 

Ja, vil tro det blr en liten turn off d der🙈 Det tok oss faktisk 15 år,før jeg ville i det hele tatt prøve d😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har faktisk hendt meg en gang. Jeg hadde vanlig sex med kjæresten min. Jeg lå på magen, og han kjørte ganske hardt på, og plutselig smatt den inn feil hull. Jeg er ganske trang der bak, så vi hadde aldri fått det til før (det gjorde for vondt), så denne gangen var det et rent helvete. Jeg revnet og blødde og hylte ut. Kjæresten min kastet deg bakover og så helt sjokkert ut. 

Anonymkode: 86ed7...1a5

😞😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
5 timer siden, Charlotteul skrev:

 Hvordan våger du å komme her med din kvinnefiendtlige 

Er det ulovlig å ha preferanser nå plutselig?

Det er ikke sånn at jeg forventer at noen skal bleke runpehullet heller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det med en ex. Det var siste jukket før han kom og det virket som han tok sats og ja.. kjentes og føltes emosjonelt ut som voldtekt. Noe jeg aldri fortalte ham men bærer fortsatt nag den dag i dag. Men han fikk som fortjent tilslutt.

Anonymkode: 6d831...e29

Det kjentes emosjonelt ut som voldtekt?😂😂 javell det var det du følte. Men tror du må pakke sammen følelsene dine og kontrollere dem litt. For du kan ikke skrike voldtekt når du selv har samtykket til sex. Bare sånn at du er klar over det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også fått uhellsAnal. Sånn kan det gå. Det er vått og fyren tar den litt for langt ut og kjører den inn igjen, men bommer på inngangen og den havner i feil hull.

Ingen har skyld i det, ville ikke ropt voldtekt i det hele tatt. Blir som om gubben skulle anmeldt meg for vold om jeg ved et uhell kneet ham i sengehalmens hete.

Anonymkode: dc970...98b

Det er det dummeste jeg har lest på lenge. For en sammenligning. De som har prøvd analsex vet utmerket godt hva som kreves for at det skal fungere, nemlig mye fuktighet, dvs. glidekrem fordi anus ikke blir fuktig når man blir opphisset slik som vagina. I tillegg må lukkemuskelen tøyes og varmes opp. Derfor er det helt umulig å få kuken inn i analen ved et uhell. Hvis det virkelig var et uhell ville han ha stoppe topp straks han berørte anusåpningen. Her har han presset sin penis inn i rektum uten noen form for oppvarming og uten at hun var klar. Det er soleklar voldtekt og han bør selvsagt anmeldes slik at han kan straffes med flere års fengsel.

Anonymkode: 69798...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2017 den 1.18, brownbrown skrev:

å herregud:fnise: voldtekt av å ta den i feil hull ? nei no må du gi deg din rødstrømpe  haha, hun har allerede samtykket til sex, så voldtekt er det ikke, uansett om han tok den i feil hull med vilje eller ikke

Å samtykke til sex med noen betyr da ikke det samme som å samtykke til å at vedkommende kan ta seg til rette på alle vis. Det er ikke alle som vil ha analsex i det hele tatt. Og selv om noen i utgangspunktet vil ha det,  er det ikke bare å få den rett inn helt uforberedt og uten glidemiddel. Det er VONDT og kan i verste fall gi skader. Selvsagt KAN det være et uhell,  men om det er med vilje er det IKKE greit. 

Men regner egentlig med at du bare prøver å provosere...? 

Anonymkode: 1c4c6...e14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2017 den 20.18, brownbrown skrev:

Nei. Det er ikke voldtekt om hun allerede har damtykket til sex og hun ikke sier stopp eller har gitt beskjed at det ikke er greit

Så dersom hun ikke spesifikt gar sagt fra på forhånd at hun ikke vil ha analsex så er det helt greit å bare kjøre den rett inn uten glidemiddel når hun minst aner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Thyra skrev:

Så dersom hun ikke spesifikt gar sagt fra på forhånd at hun ikke vil ha analsex så er det helt greit å bare kjøre den rett inn uten glidemiddel når hun minst aner det?

Vist hun sier nei til analsex men han gjør det allikavell da blir det voldtekt. Da blir det mot hennes vilje. Men i dette tilfellet har ikke ts sagt noe på forhånd eller sagt stopp så her blir det ikke voldtekt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å samtykke til sex med noen betyr da ikke det samme som å samtykke til å at vedkommende kan ta seg til rette på alle vis. Det er ikke alle som vil ha analsex i det hele tatt. Og selv om noen i utgangspunktet vil ha det,  er det ikke bare å få den rett inn helt uforberedt og uten glidemiddel. Det er VONDT og kan i verste fall gi skader. Selvsagt KAN det være et uhell,  men om det er med vilje er det IKKE greit. 

Men regner egentlig med at du bare prøver å provosere...? 

Anonymkode: 1c4c6...e14

Ts sa ingenting om analsex og sa heller ikke stopp eller motsa seg noe når han tok den i feil hull. Så voldtekt er det ikke...uansett om noen høner her mener det er greit eller ikke greit så er det forsatt ikke voldtekt , som da er en straffbar handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det dummeste jeg har lest på lenge. For en sammenligning. De som har prøvd analsex vet utmerket godt hva som kreves for at det skal fungere, nemlig mye fuktighet, dvs. glidekrem fordi anus ikke blir fuktig når man blir opphisset slik som vagina. I tillegg må lukkemuskelen tøyes og varmes opp. Derfor er det helt umulig å få kuken inn i analen ved et uhell. Hvis det virkelig var et uhell ville han ha stoppe topp straks han berørte anusåpningen. Her har han presset sin penis inn i rektum uten noen form for oppvarming og uten at hun var klar. Det er soleklar voldtekt og han bør selvsagt anmeldes slik at han kan straffes med flere års fengsel.

Anonymkode: 69798...01a

Er du mann? Har du en penis som du har tatt noen i ræven med? Jeg har gått inn tørt nesten like mange ganger som jeg har brukt olje og glidemiddel. Det er fullt mulig. Noen damer har også musen mye nærmere rumpehullet enn andre. Det kan skje alle ...på fylla vertfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, brownbrown skrev:

Vist hun sier nei til analsex men han gjør det allikavell da blir det voldtekt. Da blir det mot hennes vilje. Men i dette tilfellet har ikke ts sagt noe på forhånd eller sagt stopp så her blir det ikke voldtekt. 

Så du mener altså at kvinner må si fra på forhånd om de ikke ønsker å plutselig bli penetrert hardt og brutalt uten glidekrem? Du synes ikke man må kunne forvente at menn SPØR først,  og ikke minst tar seg god tid når de skal gå inn bakveien? Du klarer ikke å forestille deg at det faktisk er VONDT og potensielt skadelig å gjøre det på den måten? Og at ikke engang kvinner som i utgangspunktet LIKER analsex setter pris på slikt? 

Selv om du ikke definerer det som voldtekt,  synes du at det faktisk er GREIT? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...