Gå til innhold

Opp i rumpen ved et uhell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, brownbrown skrev:

Analsex går under sex. Samtykker hun til sex er det da ikke voldtekt om hun plutselig får den i rumpen eller om jeg hadde fått en dildo i rumpen. Det er forsatt ikke voldtekt

Skremmende holdning. Er du av typen som synes at en som sier stopp under akten ikke har lov siden de allerede har sagt ja til sex da eller?

Anonymkode: 474e6...33e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, brownbrown skrev:

Analsex går under sex. Samtykker hun til sex er det da ikke voldtekt om hun plutselig får den i rumpen eller om jeg hadde fått en dildo i rumpen. Det er forsatt ikke voldtekt

Herregud! :klaske:

Anonymkode: 9a26d...260

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! :klaske:

Anonymkode: 9a26d...260

Whatever. Det er forsatt ikke voldtekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende holdning. Er du av typen som synes at en som sier stopp under akten ikke har lov siden de allerede har sagt ja til sex da eller?

Anonymkode: 474e6...33e

Nei. Har jeg sagt det? Nei det har jeg ikke så slutt å kveruler. Hun har samtykket til sex så da er det ikke voldtekt. Hun kan vell si stopp når det passer henne. Herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
1 time siden, brownbrown skrev:

Hun har samtykket til sex så da er det ikke voldtekt. Hun kan vell si stopp når det passer henne. Herregud

Hvis en dame stapper knyttneven sin opp i anusen min under sex. Hvor lang tid har jeg på meg før jeg kan si stopp?

Har hørt at enkelte tenner på bæsj... Knyttnevepenetrering går under sex?

Endret av Froning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Froning skrev:

Hvis en dame stapper knyttneven sin opp i anusen min under sex. Hvor lang tid har jeg på meg før jeg kan si stopp?

Har hørt at enkelte tenner på bæsj... Knyttnevepenetrering går under sex?

Du kan ikke si stopp, er du dum eller? Skal du være med på leken må du tåle :pisk:. Har man først sagt ja så dekker det alt. Analfisting og sexhuske? Hell yeah, du har nådd the point of no return - frem med stumpen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I motsettning til hva mange later til å tro så er det slett ikke mulig å penetrere analt ved et "uhell".

Anonymkode: c7954...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I motsettning til hva mange later til å tro så er det slett ikke mulig å penetrere analt ved et "uhell".

Anonymkode: c7954...60e

Da har nok du er unormalt gjensnurpet rumpehull eller en massiv vagina. For det er fult mulig.

Anonymkode: dc970...98b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Froning skrev:

Er du flink på kjøkkenet?

Oh no you didn't!! Hvordan våger du å komme her med din kvinnefiendtlige holdning. Også på kvinneguiden da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er helt ok at dama di stapper en tørr dildo HARDT inni rumpa di før du klarer å si stopp. Og når du har sagt stopp og hun tar den ut så er alt heeelt greit liksom? :) 

Anonymkode: 265aa...899

Det er forskjell på å TA en dildo og stappe den i rompa til mannen. Det kan neppe være ett uhell. Såpass bør du skjønne vel....

Det er noe helt annet når en mann og en dame har sex og mannen i utgangspunktet SKAL stappe pikken sin i ett hull, ja da kan det være en mulighet for å ta feil hull. 

Den dildohistoren din kan du dra ut på landet med. 

Anonymkode: a130b...031

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I motsettning til hva mange later til å tro så er det slett ikke mulig å penetrere analt ved et "uhell".

Anonymkode: c7954...60e

Homsekameraten min mener det samme. Og han får den opp rumpa regelmessig.

Anonymkode: 21dba...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å TA en dildo og stappe den i rompa til mannen. Det kan neppe være ett uhell. Såpass bør du skjønne vel....

Det er noe helt annet når en mann og en dame har sex og mannen i utgangspunktet SKAL stappe pikken sin i ett hull, ja da kan det være en mulighet for å ta feil hull. 

Den dildohistoren din kan du dra ut på landet med. 

Anonymkode: a130b...031

Eh vi snakker jo ikke om uhell her! Det er ikke DET jeg reagerer på! Grunnen til at jeg quotet brownbrown er fordi han mener at hvis man samtykker til sex så er det ok hvis en mann med VILJE stikker kuken i feil hull.

Anonymkode: 265aa...899

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke mann, men jeg tenker jo at sannsynligheten er der siden hullene er såpass nærme hverandre? Det er jo også veldig stor forskjell på om han tar den ut med en gang eller "prøver seg litt". 

Anonymkode: 5fd76...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh vi snakker jo ikke om uhell her! Det er ikke DET jeg reagerer på! Grunnen til at jeg quotet brownbrown er fordi han mener at hvis man samtykker til sex så er det ok hvis en mann med VILJE stikker kuken i feil hull.

Anonymkode: 265aa...899

Jeg er enig i att det ikke er greit at man med VILJE stikker kuken i feil hull bare fordi man har samtykket til sex. Man kan vel ikke bare ta seg til rette hvor som helst på kroppen av den grunn. Eller hva BROWNBROWN?

det virket for meg som at du i det innlegget prøvde å sammenligne det i å stappe en dildo og det å stikke kuken i feil hull som ett uhell.

Men da var kanskje sammenligningen mer ment som å gjøre med vilje...😊

Anonymkode: a130b...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i att det ikke er greit at man med VILJE stikker kuken i feil hull bare fordi man har samtykket til sex. Man kan vel ikke bare ta seg til rette hvor som helst på kroppen av den grunn. Eller hva BROWNBROWN?

det virket for meg som at du i det innlegget prøvde å sammenligne det i å stappe en dildo og det å stikke kuken i feil hull som ett uhell.

Men da var kanskje sammenligningen mer ment som å gjøre med vilje...😊

Anonymkode: a130b...031

Men det skal også sies at de fleste kvinner som ikke blir rævpult hver dag vil jo fint merke om kuken prøver seg i feil retning. Ellers må man være temmelig full eller neddopa for å ikke merke at romoehullet har kjørt seg før senere. 

Anonymkode: a130b...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha analex,krever litt forarbeid. Det er ikke bare til å putten den inn.. så at det skjer ved ett uhell...tvilsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det skal også sies at de fleste kvinner som ikke blir rævpult hver dag vil jo fint merke om kuken prøver seg i feil retning. Ellers må man være temmelig full eller neddopa for å ikke merke at romoehullet har kjørt seg før senere. 

Anonymkode: a130b...031

ikke om det går fort i kampens hete og han trekker den for langt ut og så sklir den ned og kjøres inn i rumpa isteden for vagina på det neste harde støtet. Man merker jo at den stanger mot feil hull når det er rolig forsiktig sakteknull.

Anonymkode: dc970...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ikke om det går fort i kampens hete og han trekker den for langt ut og så sklir den ned og kjøres inn i rumpa isteden for vagina på det neste harde støtet. Man merker jo at den stanger mot feil hull når det er rolig forsiktig sakteknull.

Anonymkode: dc970...98b

Er du kvinne ? Hvis ikke, må jeg si at jeg ikke har peiling på hva du snakker om. Jeg kan aldri tenke meg at jeg ikke vil kjenne umiddelbart FØR kuken i det hele tatt har fått tid til å komme inn 1 mm.

Hvisdu derimot er kvinne. Kanskje du har ett stort romoehull som ikke gjør mye motstand og at kuken "sklir" lett inn. 

 

Anonymkode: a130b...031

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...