Gå til innhold

Opp i rumpen ved et uhell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Under et fylleknull med daten kom han i skade for å penetrere analen min. Han hevdet det var et uhell. 

Er dette vanlig? Andre som har opplevd lignende?

 

Jente 24

Anonymkode: d80ab...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han visste nøyaktig hva han gjorde. Han ville bare ikke spørre, sikkert fordi han visste du ville si nei. 

Dette er virkelig i gråsonen. Det var absolutt seksuell handling uten samtykke. 

Nå har vi jo faktisk noe som heter uaktsom voldtekt.

Anonymkode: 84e34...0db

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig var det ikke et uhell!

Anonymkode: 9a26d...260

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte han den inn balls deep liksom?

Anonymkode: 449ab...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

vel det er nok ikke så vanlig men kan jo selvfølgelig skje i kampens hete 😂

Har han spurt om analsex tidligere hadde jeg nok tenkt mitt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Sånt kan skje, men den beste måten å bedømme om det var med vilje eller ikke er jo å se hva han gjorde etterpå. Hvis han prøvde å fortsette etter at han fant det ut var det nok ikke noe uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Under et fylleknull med daten kom han i skade for å penetrere analen min. Han hevdet det var et uhell. 

Er dette vanlig? Andre som har opplevd lignende?

 

Jente 24

Anonymkode: d80ab...3e9

Hehe tviler. Der er så trangt at det må han vite vil Jeg tro. Rart om han ikke merket forskjell på ei våt fitte og et trangt møkk hull. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vel ha merket det selv, om han var på vei inn der...?

Anonymkode: c2e7f...a97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han visste nøyaktig hva han gjorde. Han ville bare ikke spørre, sikkert fordi han visste du ville si nei. 

Dette er virkelig i gråsonen. Det var absolutt seksuell handling uten samtykke. 

Nå har vi jo faktisk noe som heter uaktsom voldtekt.

Anonymkode: 84e34...0db

å herregud:fnise: voldtekt av å ta den i feil hull ? nei no må du gi deg din rødstrømpe  haha, hun har allerede samtykket til sex, så voldtekt er det ikke, uansett om han tok den i feil hull med vilje eller ikke

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok skje at den svupper inn i feil hull. Men han ville nok raskt å merket det.  Hva skjedde da? Trakk han seg ut, eller pulte han på til orgasme lissom? Sa eller gjorde du noe ift det som skjedde eller?

Anonymkode: 7dc91...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, brownbrown skrev:

å herregud:fnise: voldtekt av å ta den i feil hull ? nei no må du gi deg din rødstrømpe  haha, hun har allerede samtykket til sex, så voldtekt er det ikke, uansett om han tok den i feil hull med vilje eller ikke

Det er voldtekt hvis han med vilje putter den i feil hull. Ingen liker surprise buttsex. 

Anonymkode: 265aa...899

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men alle som har hatt analsex vet at det ikke bare er å "svuppe" den inn. Det krever litt innsats. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt i begynnelsen av forholdet til min nåverende kjæreste så hadde vi sex på fylla. Han puttet den i feil hull, jeg tenkte ikke såå mye over det og lot han prøve litt før jeg sa at det var for ubehagelig. Noen uker seinere så spurte han om jeg vill prøve doggy igjen, kanskje jeg likte det bedre denne gangen. Jeg sa at jeg alltid hadde likt doggy og lurte på hvor han hadde det fra. Vi fikk oss en god latter når vi begge skjønte at han hadde trodd han var i riktig hull og bare trodde det var stillingen som var ubehagelig. Det er altså mulig at han tok feil, men skal ikke si det sikkert.. finnes nok av drittsekker som ikke gidder å spørre

Anonymkode: f970d...4f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt i begynnelsen av forholdet til min nåverende kjæreste så hadde vi sex på fylla. Han puttet den i feil hull, jeg tenkte ikke såå mye over det og lot han prøve litt før jeg sa at det var for ubehagelig. Noen uker seinere så spurte han om jeg vill prøve doggy igjen, kanskje jeg likte det bedre denne gangen. Jeg sa at jeg alltid hadde likt doggy og lurte på hvor han hadde det fra. Vi fikk oss en god latter når vi begge skjønte at han hadde trodd han var i riktig hull og bare trodde det var stillingen som var ubehagelig. Det er altså mulig at han tok feil, men skal ikke si det sikkert.. finnes nok av drittsekker som ikke gidder å spørre

Anonymkode: f970d...4f7

Hvordan klarte du å få kuken inni uten å hylgrine av smerte? :overrasket: Det gjør jo kjempevondt når rumpa ikke er skikkelig "oppvarma".

Anonymkode: 265aa...899

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd akkurat det samme. Litt for ivrige og litt for fulle. 

Var helt sinnsykt vondt. Har ikke testet det igjen for å si det sånn.

Anonymkode: 2669b...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt utrolig at det går an. Å penetrere analen uten at den er varmet opp og klar for penetrering er omtrent umulig uten å gjøre skader og påføre store smerter. Det er voldtekt, og han bør anmeldes og straffes knallhardt! Jeg mener 6-7 års fengsel for en så grov voldtekt er på sin plass.

Anonymkode: 69798...01a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er voldtekt hvis han med vilje putter den i feil hull. Ingen liker surprise buttsex. 

Anonymkode: 265aa...899

Helt enig. Viktig å få med antall tillate hull når sexkontrakten undertegnes (i 2 eksemplarer) :ler:

Anonymkode: f7a58...4ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...