Gå til innhold

Gammel feminist angrer - Vi tenkte ikke på barna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Vi tenkte ikke på barna skriver hun. Ganske tydelig med det tilsiktet av feminisme har ført til at færre får barn. Feminisme er bra for kvinner under 30, men siden de fleste vil ha vanlige jobber og de jobber seg ihjel, var det gjerne ikke så bra for alle kvinner. 

Anonymkode: 9cb43...b68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feministene har også ødelagt for oss som ønsker å være hjemmeværende med barna lenge. Før var dette akseptert,  nå må kvinnen også jobbe. Om man lever på mannens penger er det uglesett og du blir fortalt at du snylter på det norske systemet og ødelegger for andre borgere ved å ikke delta i jobbsamfunnet. Mens sannheten er at økonomien bukker og ting blir dyrere nettopp fordi det i hver er husstand jobbes for mye! En kvinne i 150% jobb og mannen med 130% jobb utgjør at den husstanden er i 280%. Ikke bra for Norge sier jeg bare!

Anonymkode: b6251...fd1

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Athleisure skrev:

Hvorfor et problem av man får færre barn?

Norske gener dør ut innen 60 år. Det er ett. Det andre at det ikke blir født nye borgere til å ta viktige jobber i samfunnet vårt. Barn er idag faktisk en ressurs i samfunnet. 

Anonymkode: b6251...fd1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feministene har også ødelagt for oss som ønsker å være hjemmeværende med barna lenge. Før var dette akseptert,  nå må kvinnen også jobbe. Om man lever på mannens penger er det uglesett og du blir fortalt at du snylter på det norske systemet og ødelegger for andre borgere ved å ikke delta i jobbsamfunnet. Mens sannheten er at økonomien bukker og ting blir dyrere nettopp fordi det i hver er husstand jobbes for mye! En kvinne i 150% jobb og mannen med 130% jobb utgjør at den husstanden er i 280%. Ikke bra for Norge sier jeg bare!

Anonymkode: b6251...fd1

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske gener dør ut innen 60 år. Det er ett. Det andre at det ikke blir født nye borgere til å ta viktige jobber i samfunnet vårt. Barn er idag faktisk en ressurs i samfunnet. 

Anonymkode: b6251...fd1

:Nikke: alt dette! 

Anonymkode: c6fe9...e46

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske gener dør ut innen 60 år. Det er ett. Det andre at det ikke blir født nye borgere til å ta viktige jobber i samfunnet vårt. Barn er idag faktisk en ressurs i samfunnet. 

Anonymkode: b6251...fd1

Innvandring fikser det problemet.

Norske gener, hva nå enn det er, får du bekymre deg over for deg selv på gutterommet.

Anonymkode: 25cbb...071

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Athleisure skrev:

Hvorfor et problem at færre får barn?

Ingen barn = befolkningsvekst. Og da kan du bare glemme i pensjonen din når du blir gammel.

I tillegg er det jo utrolig trist at våre norske gener og tradisjoner dør ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

Ingen barn = befolkningsvekst. Og da kan du bare glemme i pensjonen din når du blir gammel.

I tillegg er det jo utrolig trist at våre norske gener og tradisjoner dør ut. 

At norske gener og tradisjoner dør ut betyr ingenting for sosialister.. Man taler for døve ører. Men tipper de samme hadde vært opptatt av å bevare typ alle andre gener og tradisjoner, spesielt om den er muslimsk. 

Anonymkode: c6fe9...e46

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dette kommer ut, kanskje det blir stoppet før det er for sent

Det blir bare problem når man ødelegger den naturlige symbiosen mellom mann og kvinne ved å komme med giftige ideer som at kvinner MÅ gjøre akkurat det samme som menn for å leve et fullverdig liv. Hva er det som gjør at kvinner vil herme etter og bli menn?

Frihet for alle, men slutt å spre ideer til kvinner om at å oppdra barn ikke er like viktig eller suksessfullt som å skrive tall i excel hele dagen

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innvandring fikser det problemet.

Norske gener, hva nå enn det er, får du bekymre deg over for deg selv på gutterommet.

Anonymkode: 25cbb...071

Innvandringen i dag er hovedsaklig såkalte R-3 land. De koster i snitt 4.2 millioner før de begynner å bidra til samfunnet. Dvs en vanlig nordmann må betale skatt i 42 år for å forsørge 1 stk. Når det allrede er mangel på skattebetalere så fungerer det ikke at våre borgere må støtte våre nye landsmenn i 42 år. Ingen penger til pensjon, skole, sykehus osv osv da.

Derfor trenger vi norske barn!

Endret av herremann
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Athleisure skrev:

Hvorfor et problem at færre får barn?

Hvordan skal man betale pensjonen til eldre hvis det blir færre og færre som skaper inntekter for staten? Det er bare én av uendelig mange problemstillinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Bra dette kommer ut, kanskje det blir stoppet før det er for sent

Det blir bare problem når man ødelegger den naturlige symbiosen mellom mann og kvinne ved å komme med giftige ideer som at kvinner MÅ gjøre akkurat det samme som menn for å leve et fullverdig liv. Hva er det som gjør at kvinner vil herme etter og bli menn?

Frihet for alle, men slutt å spre ideer til kvinner om at å oppdra barn ikke er like viktig eller suksessfullt som å skrive tall i excel hele dagen

Det er vel mest i Norge og et par andre vestlige land at kvinner som prioriterer karriere er mer suksessfulle og på mange måter blir sett på som noe bedre enn de som prioriterer familielivet, neppe tilfeldig at det er slik i land med mest likestilling. 

Anonymkode: c6fe9...e46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel mest i Norge og et par andre vestlige land at kvinner som prioriterer karriere er mer suksessfulle og på mange måter blir sett på som noe bedre enn de som prioriterer familielivet, neppe tilfeldig at det er slik i land med mest likestilling. 

Anonymkode: c6fe9...e46

Ja, og som de sier på videoen, det er bra til de blir 30

Og mer suksessfull, hvem har bestemt at å tjene mer penger er suksessfult? Det er bare penger, det kan ikke måle seg med å skape et nytt liv og se det vokse. Jeg synes kvinner med godt oppdradde lykkelige barn er de mest suksessfulle. Ikke de som har smykke til 5000kr i stedet for 1000kr, eller kjøper jarlsbergost i stedet for first price ost

Suskessfulle karrierekvinner ser alvorlige og ulykkelige ut

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ja, og som de sier på videoen, det er bra til de blir 30

Og mer suksessfull, hvem har bestemt at å tjene mer penger er suksessfult? Det er bare penger, det kan ikke måle seg med å skape et nytt liv og se det vokse. Jeg synes kvinner med godt oppdradde lykkelige barn er de mest suksessfulle. Ikke de som har smykke til 5000kr i stedet for 1000kr, eller kjøper jarlsbergost i stedet for first price ost

Suskessfulle karrierekvinner ser alvorlige og ulykkelige ut

Hyggelig lesning, så flott at noen tenker sånn :) 

Anonymkode: c6fe9...e46

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, herremann skrev:

Ingen barn = befolkningsvekst. Og da kan du bare glemme i pensjonen din når du blir gammel.

I tillegg er det jo utrolig trist at våre norske gener og tradisjoner dør ut. 

Tja, norske menn klager bare over norske kvinner uansett. De mistrives og de liker ikke det norske samfunn heller. Så jeg ser ikke problemet

Anonymkode: 8b81b...bf1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feministene har også ødelagt for oss som ønsker å være hjemmeværende med barna lenge. Før var dette akseptert,  nå må kvinnen også jobbe. Om man lever på mannens penger er det uglesett og du blir fortalt at du snylter på det norske systemet og ødelegger for andre borgere ved å ikke delta i jobbsamfunnet. Mens sannheten er at økonomien bukker og ting blir dyrere nettopp fordi det i hver er husstand jobbes for mye! En kvinne i 150% jobb og mannen med 130% jobb utgjør at den husstanden er i 280%. Ikke bra for Norge sier jeg bare!

Anonymkode: b6251...fd1

Feministene har skaffet kvinner muligheten til å velge jobb og barn. I 1970 var det 12711 barnehageplasser i hele Norge. Hva tror du de som ikke hadde barnehageplass gjorde? Tror du det var far som var hjemme med barna? 

Jeg er feminist, jeg driter laaangt i om en person vil være husmor, men ikke kom her og si at flertallet av norske kvinner ønsker at mannen deres skal fø hele familien på sin inntekt mens hun er hjemme og passer barn, vasker og lager mat. Det blir for dumt. Vi kvinner har mye potensial, vi har mye vi kan bidra med. Hvis det er slik som du sier at husstandene jobber for mye, hvorfor er det kvinnens problem? 

 

 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Chiyo skrev:

Feministene har skaffet kvinner muligheten til å velge jobb og barn. I 1970 var det 12711 barnehageplasser i hele Norge. Hva tror du de som ikke hadde barnehageplass gjorde? Tror du det var far som var hjemme med barna? 

Jeg er feminist, jeg driter laaangt i om en person vil være husmor, men ikke kom her og si at flertallet av norske kvinner ønsker at mannen deres skal fø hele familien på sin inntekt mens hun er hjemme og passer barn, vasker og lager mat. Det blir for dumt. Vi kvinner har mye potensial, vi har mye vi kan bidra med. Hvis det er slik som du sier at husstandene jobber for mye, hvorfor er det kvinnens problem? 

 

 

Enig! Jeg hadde aldri vært lykkelig av å kun være hjemme og være avelsku, jeg er smart og flink, jeg vil mer her i livet.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chiyo skrev:

Vi kvinner har mye potensial, vi har mye vi kan bidra med.

 

Men føler du at du ikke bidrar like mye om du oppdrar barn?

Såklart dere skal få jobbe om dere vil, men ikke gjør det fordi dere føler dere ikke bidrar til samfunnet ved å sørge for fremtiden til oss alle. Veldig mange jobber er overhodet ikke essensielle, oppfostring av barn derimot - det er en av de få tingene vi ikke kan klare oss uten. Og det kreves smarte sterke mennesker for å skape smarte sterke barn. Kvinner er også bedre på å gi barn den oppmerksomheten og kjærligheten de trenger under oppveksten

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chiyo skrev:

Feministene har skaffet kvinner muligheten til å velge jobb og barn. I 1970 var det 12711 barnehageplasser i hele Norge. Hva tror du de som ikke hadde barnehageplass gjorde? Tror du det var far som var hjemme med barna? 

Jeg er feminist, jeg driter laaangt i om en person vil være husmor, men ikke kom her og si at flertallet av norske kvinner ønsker at mannen deres skal fø hele familien på sin inntekt mens hun er hjemme og passer barn, vasker og lager mat. Det blir for dumt. Vi kvinner har mye potensial, vi har mye vi kan bidra med. Hvis det er slik som du sier at husstandene jobber for mye, hvorfor er det kvinnens problem? 

 

 

Om Norges økonomiske går unner er det ikke norske kvinner sitt problem? Eh, nei vel?

Anonymkode: b6251...fd1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Bra dette kommer ut, kanskje det blir stoppet før det er for sent

Det blir bare problem når man ødelegger den naturlige symbiosen mellom mann og kvinne ved å komme med giftige ideer som at kvinner MÅ gjøre akkurat det samme som menn for å leve et fullverdig liv. Hva er det som gjør at kvinner vil herme etter og bli menn?

Frihet for alle, men slutt å spre ideer til kvinner om at å oppdra barn ikke er like viktig eller suksessfullt som å skrive tall i excel hele dagen

Vi vil ikke bli menn. Vi vil ha et liv. 

Hvem er det som har giftige ideer her? Det er du som foreslår at kvinner ikke burde bruke sitt potensiale og faktisk bli noe! Vi har en hjerne faktisk, og vi kan få til så mye mer enn å presse ut babyer. Kvinner som vil bli husmødre kan gjøre det, men vi andre skal ikke måtte føle noe føle skam fordi vi har lyst til andre ting. Jeg stortrives som akademiker, jeg hadde blitt gal om jeg skulle omgås barn hele dagen! 

Endret av Chiyo
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...