Gå til innhold

Taco i konfirmasjon


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Hadde jeg fått servert taco i konfirmasjon hadde jeg blitt skuffa. Det spiser vi jo 1-2 ganger i uka likevel. I høytidelige selskap bør det være selskapsmat, ikke fredagstaco, lørdagspizza eller lignende. 

Anonymkode: e5294...832

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg fått servert taco i konfirmasjon hadde jeg blitt skuffa. Det spiser vi jo 1-2 ganger i uka likevel. I høytidelige selskap bør det være selskapsmat, ikke fredagstaco, lørdagspizza eller lignende. 

Anonymkode: e5294...832

Men så er det ikke alle som spiser det et par ganger i uka heller da. 
Jeg hadde tørr steik, med salta poteter og grønnsaker. Til dessert ble det Dronning Maud pudding. 

Ingen av delene er jeg noe begeistret for. Ikke tørr steik i hvert fall, den må lages skikkelig, og det er det få som klarer etter min erfaring. 
Det er konfirmantens dag, og da er det ikke for mye forlangt at de får være med og bestemme meny, og ja, også gjester. Hvis konfirmanten ikke vil ha mer enn 20 stk, så hva så? Eller hvis konfirmanten ikke vil ha grandtanter og tremenninger de knapt kjenner der? 
Slikt høres ikke akkurat ut som en trivelig dag for konfirmanten, og det er ikke den type kameler man må finne seg i å svelge som voksen heller. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...