Gå til innhold

Taco i konfirmasjon


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Lørdag skal vi ha Taco . Søndag skal vi i konfirmasjon. Ville blitt skuffet om det var taco der også

Anonymkode: f46fa...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

På "god morgen norge" nå, sa Wenche Andersen at Taco har blitt veldig populært som konfirmasjonsmat. Jeg måtte le litt, for jeg tenkte på denne tråden og hvor forferdet mange her inne på kvinneguiden er for at noen vil ha taco i en konfirmasjon. :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, chisandra skrev:

På "god morgen norge" nå, sa Wenche Andersen at Taco har blitt veldig populært som konfirmasjonsmat. Jeg måtte le litt, for jeg tenkte på denne tråden og hvor forferdet mange her inne på kvinneguiden er for at noen vil ha taco i en konfirmasjon. :ler:

 

Er det så rart?   Taco er hverdagsmat på lik linje med fiskepinner i mine øyne.  Man serverer vel heller ikke fiskepinner på en høytidsdag?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mystix skrev:

Er det så rart?   Taco er hverdagsmat på lik linje med fiskepinner i mine øyne.  Man serverer vel heller ikke fiskepinner på en høytidsdag?

Kan man vel, man kan bruke fersk torsk som man panerer å steker i olje. Blir godt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Severus skrev:

Kan man vel, man kan bruke fersk torsk som man panerer å steker i olje. Blir godt det.

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til helgen skal jeg i konfirmasjon. 25 gjester. Foreldre vil at dagen skal bli spesiell for konfirmanten. Med tenåringer i hus, så blir det ofte taco.Så det er ikke et tema engang. 

Foreldre har heller ikke flust med penger. De har regnet på der.  Med arbeide og innkjøp av alt som trengs. De fant ut at det var ikke mye å spare på penger /arbeide. De har bestilt forrett og middag på hotell. Det blir en kaffekopp og en sjokoladebiter etterpå. Kaffe og kaker serveres hjemme. 

Anonymkode: f46fa...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til helgen skal jeg i konfirmasjon. 25 gjester. Foreldre vil at dagen skal bli spesiell for konfirmanten. Med tenåringer i hus, så blir det ofte taco.Så det er ikke et tema engang. 

Foreldre har heller ikke flust med penger. De har regnet på der.  Med arbeide og innkjøp av alt som trengs. De fant ut at det var ikke mye å spare på penger /arbeide. De har bestilt forrett og middag på hotell. Det blir en kaffekopp og en sjokoladebiter etterpå. Kaffe og kaker serveres hjemme. 

Anonymkode: f46fa...817

Hva har dette med saken å gjøre? Skjønner ikke greia med å bare slenge ut tilfeldig informasjon i en tråd. Dette var verken svar på spørsmålet eller nyttig informasjon til TS 

Anonymkode: 2ae85...516

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med saken å gjøre? Skjønner ikke greia med å bare slenge ut tilfeldig informasjon i en tråd. Dette var verken svar på spørsmålet eller nyttig informasjon til TS 

Anonymkode: 2ae85...516

Du har sikkert gitt nyttige, hjelpsomme råd til TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mystix skrev:

Er det så rart?   Taco er hverdagsmat på lik linje med fiskepinner i mine øyne.  Man serverer vel heller ikke fiskepinner på en høytidsdag?

Ja, ærlig talt så er det rart, for folk er så opptatt av at det er konfirmantene dag på alle områder. Så hvorfor ikke maten?

Anonymkode: 5a62b...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. 32 sider om taco i konfirmasjon?!!??!? Verden er syk. La konfirmanten spise hva hun vil!

Anonymkode: 1cba0...abf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg. 32 sider om taco i konfirmasjon?!!??!? Verden er syk. La konfirmanten spise hva hun vil!

Anonymkode: 1cba0...abf

Man kan jo servere kebab til konfimanten, for all del.  Men man kan ikke forvente at de 45 gjestene syns det er like stas.  En 14 åring er et barn og har ikke idè om hva selskapsmat er! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 12.50, The Kitten skrev:

Det er lett å grise med taco enten man spiser med fingrene eller kniv og gaffel. Greit at konfirmanten vil ha taco, men det blir jo bare stress for gjestene. 

Skjerp deg

Anonymkode: 94538...b53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Friday, April 28, 2017 den 15.25, Mystix skrev:

Man kan jo servere kebab til konfimanten, for all del.  Men man kan ikke forvente at de 45 gjestene syns det er like stas.  En 14 åring er et barn og har ikke idè om hva selskapsmat er! 

Hjemmelaget kebab er sikkert kjempegodt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen over, og ingen krise noen streder. Alle var kjempe fornøyd og de sa dette var den beste tacoen de har smakt ever 😊. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Daiquiry skrev:

Da er dagen over, og ingen krise noen streder. Alle var kjempe fornøyd og de sa dette var den beste tacoen de har smakt ever 😊. 

:danse: 

og ingen erstatningskrav for ødelagte bunader og et lokale som helst burde brennes til grunnen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daiquiry skrev:

Da er dagen over, og ingen krise noen streder. Alle var kjempe fornøyd og de sa dette var den beste tacoen de har smakt ever 😊. 

Så hva besto denne fantastiske tacomenyen av da? Trenger tips, for taco er jammen noe av det kjedeligste jeg vet....

Anonymkode: edd10...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Daiquiry skrev:

Da er dagen over, og ingen krise noen streder. Alle var kjempe fornøyd og de sa dette var den beste tacoen de har smakt ever 😊. 

Supert! :blomst:

Anonymkode: 01ac5...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva besto denne fantastiske tacomenyen av da? Trenger tips, for taco er jammen noe av det kjedeligste jeg vet....

Anonymkode: edd10...443

All tacostæsj man kjøper i Old el Paso hylla på butikken er kjedelig. 

Lager man derimot skikkelig taco så er det ikke kjedelig i det hele tatt. Altså guacamole, salsa, kjøtt, bønner, salater, tortillas, nachos osv bare hjemmelaget, skikkelig taco

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...