Gå til innhold

Taco i konfirmasjon


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rosewood skrev:

Er det rart det er krig i verden :rolleyes:

Ja.

Anonymkode: e5ee6...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor diskuteres det i alle retninger ang matvalg? TS spør ikke hva jeg og du og naben mener. Hun spør om råd til eksakt mengde kjøtt. Hvis hun vil servere taco i konfirmasjon, så blir det taco. Hva du og jeg gjør, blir opp til oss.

Lykke til med taco-komfirmasjon, Ts :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for engasjementet! Har vært morsomt å lese. Har tatt til meg gode råd og tips 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, ♥Missy♥ skrev:

Hvorfor diskuteres det i alle retninger ang matvalg? TS spør ikke hva jeg og du og naben mener. Hun spør om råd til eksakt mengde kjøtt. Hvis hun vil servere taco i konfirmasjon, så blir det taco. Hva du og jeg gjør, blir opp til oss.

Lykke til med taco-komfirmasjon, Ts :)

Jajajajajajajajajajajajajau

Anonymkode: e5ee6...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, de blir nok skuffet de som finner denne tråden gjennom google og kanskje tror at det er ekstremt mange gode mat-tips i denne tråden som har langt over 400 innlegg...

Tråden ligger som nr 4 på googles søkeforslag, når man googler Taco konfirmasjon

:sukk:

Anonymkode: 01ac5...fa3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff, de blir nok skuffet de som finner denne tråden gjennom google og kanskje tror at det er ekstremt mange gode mat-tips i denne tråden som har langt over 400 innlegg...

Tråden ligger som nr 4 på googles søkeforslag, når man googler Taco konfirmasjon

:sukk:

Anonymkode: 01ac5...fa3

:fnise::fnise:

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min oldefar giftet seg under krigen. Det var rasjonering og lite med mat. Og klær.

Det ble laget lapskaus dagen i forveien.  De hadde ikke kjøleskap, så den ble satt i den kalde elven. Om natten slo været om. De måtte ro til kirken. Han hadde dress og sko av papir,noe som var vanlig.

På tilbaketuren fra kirken til båt,kom det skybrudd. Voldsomt regnvær. Det tok tid å komme til gards...hilse på gjester osv. Været snudde og solen og varmen kom. Dress og sko var ødelagt av regn. 

De gikk til bords og skålte i hjemmelaget øl.

Alle fornøyde. Det hele endte i diaré på alle sammen

Selv i dag går historien i familien.

Anonymkode: f46fa...817

Legg merke til at den historien du beskriver kommer fra forrige årTUSEN. :rolleyes: Du kan heller ikke likestille vielse og konfirmasjon. På den tiden var de sannsynligvis også mer vant med at klær ble ødelagte av regn og vær, enn det vi er nå. Ikke sammenlignbart.

Anonymkode: 9c2a3...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise::fnise:

Anonymkode: e5ee6...d13

Og når man googler Taco i konfirmasjon, kommer denne øverst på googles søkeforslag :sad:  :cry3:

Anonymkode: 01ac5...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og når man googler Taco i konfirmasjon, kommer denne øverst på googles søkeforslag :sad:  :cry3:

Anonymkode: 01ac5...fa3

Så bra da. Takk for infoen.

Anonymkode: e5ee6...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant forresten en fin Konfirmasjonsmeny for de som vil ha litt forskjellig :sikle:

"Konfirmasjon 2017

 

(min. 15 personer)

 

Varmt:

- Hjemmelagede karbonader med stekt løk eller spanske kjøttboller med tomatsaus

(begge deler + kr. 30,-)                    

- Marinert kyllingfilet                         

- Taco-quiche (minipai) med tacokjøtt og ost (1 stk. pr. person, ekstra kr. 30,- pr. stk.)

Kaldt:

- Roastbiff med remulade og rå løk eller spekeskinke med pinjekjerner og parmesan

(begge deler + kr. 30,-) 

- Ovnsbakt laksefilet med pesto                 

- Røkelaks                  

- Eggerøre

- Hjemmelaget potetsalat            

- Blandet salat                                          

- Dressing

- Aioli   

- Foccacia                                

- Brød, loff og smør"

http://kokkeline.no/konfirmasjonsmeny.html

 

Anonymkode: 01ac5...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Godt.no ble litt litt inspirert at tråden :fnise: Nå er nyeste oppskrifter blant annet jalopeños-poppers, tomatillo-salsa, syltet rødløk med chilli, frisk tomatsalsa, og små maistortillas

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Fredsmegleren skrev:

Jeg tror Godt.no ble litt litt inspirert at tråden :fnise: Nå er nyeste oppskrifter blant annet jalopeños-poppers, tomatillo-salsa, syltet rødløk med chilli, frisk tomatsalsa, og små maistortillas

:laugh:

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som har hatt sykt lyst på taco etter at denne tråden ble laget? 😜

Anonymkode: e8ace...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

459 innlegg i tråden, og man kan telle på en hånd de som faktisk svarer på spørsmålet😂😂😂 

Men for en underholdning, da👏👏👏

Anonymkode: bd4b2...7fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er det mest morsomst jeg har lest på lenge.  OVER TACO!  HAHAHA!  Jeg dør! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...