Gå til innhold

Noen med erfaring fra youwish.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)
Min samboer fyller 27 år ganske snart. Han har alt og sier han ikke vil ha noe.. Han er meget glad i biler, og har i flere anledninger hørt at han har så lyst å prøvekjøre sportsbiler på en bane.. Jeg gikk derfor inn på youwish.no og bestilte et gavekort på akkurat dette til over 3000.. Siden det er mange penger vi snakker om så lurer jeg på om noen har erfaringer med siden? er den trygg? 

tusen takk for svar!!! :) 

Anonymkode: 7f5b6...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt gavekort hos youwish mange ganger og alltid vært fornøyd! Ga selv bort et gavekort på supersportsbil til broren min, og det var skikkelig kult. Han ble veldig fornøyd hvertfall :) Er trygt å handle der, aldri opplevd noe problemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Trippen skrev:

Jeg har kjøpt gavekort hos youwish mange ganger og alltid vært fornøyd! Ga selv bort et gavekort på supersportsbil til broren min, og det var skikkelig kult. Han ble veldig fornøyd hvertfall :) Er trygt å handle der, aldri opplevd noe problemer!

Åh så bra! Blir alltid litt skeptisk til sånt. Men har lest litt rundt nå, og ser at mange er fornøyd! :)  vi får håpe samboer blir fornøyd! :)

ts

Anonymkode: 7f5b6...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...