Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

Gjest Annetnavn_
På 26.4.2017 den 11.41, Sphere skrev:

"Det kan du og den lille patetiske pikken din drite i!"

Hun trakk seg sammen da hun så reaksjonen min. Vantro. Hadde aldri trodd hun ville gå så lavt. En million responser fløy rundt i hodet mitt, uten at jeg fikk tak i noen av dem. Jeg bare gikk. Ja, jeg fikk også noen andre reaksjoner jeg dengang ikke fikk tak på, men det skal ikke handle om dem. Jeg dro hjem. Svarte ikke på tlf noen dager. Etterhvert bare dukket hun opp. Og vi måtte ta en veldig vanskelig samtale. Vi var tenåringer begge to, og det ble klønete og kleint. Hvordan kan man bare viske bort noe slik? At den du er glad i forteller deg det du frykter. Og nå forsøker å fortelle deg noe annet. Resultatet ble at vi gjorde et nytt forsøk, og var sammen noen år til. Men det ble aldri det samme. Hun gjentok det noen ganger til, uten at det gjorde inntrykk i nærheten som første gangen. Alltid under drittsinne. Alltid da hun ville slå der det gjør vondt.

Hvorfor er det egentlig blitt slik? Vi ser det over alt. Også i stor grad her på KG. Som et virkemiddel i debatten. Smak på den. Mannlige brukere som oppfører seg dårlig. Som er sinna. Som man er uenig med. Som er idioter. De har små peniser. Har man en stor flott bil og oppfører seg dårlig, er bilen en penisforlenger. En mann som Trump, må selvsagt ha små hender og liten penis, dette kjører faktisk media også på. Og hva er egentlig problemet? De av dere som kjenner meg her inne, vet at jeg liker slike hentydninger, vitser og erting. Men det gjelder ikke alle med liten penis. Før jeg fant ut om fetisjen min, og fremdeles hadde litt problemer med å akseptere meg selv som liten, tok jeg meg selv i å tenke hvorfor jeg ble satt i samme bås som disse idiotene. Som til og med ganske sikkert hadde større penis enn meg uansett. 

Det er åpenbart at mange tenker at det verste man kan si til en mann, er at han har liten penis. Det er det ultimate fornærmelse. Og ingen vil si noe på fornærmelsen heller. For sier man noe imot den som ytrer det, har man selvsagt liten penis selv. Og det stempelet vil ingen ha. Får man et slikt stempel er det bare å glemme dating. Det er ikke stas å være sammen med en som er kjent for å være liten. Iallefall ikke opp til en viss alder, da man evt lærer seg å gi blaffen i slik. 

Men er det så ille å ha en liten penis? Nei! Jeg liker minien min. Han gir meg mange gode og deilige stunder. Han er lett å gjemme vekk, gjør ikke så mye ut av seg, og han liker visst veldig godt å være liten. Det eneste jeg ser på som negativt er hvordan samfunnet ser på små peniser. At det er det verste man kan si til en mann. Det burde ikke være slik. Så tenk på det neste gang du har lyst til å kalle en tastaturkriger for en mikropikk. Vi som sitter her med små blir nok mer provosert enn han du ønsker å provosere. Fordi du setter oss i samme kategori som en skroting.

Enig i det meste du sier i innlegget ditt, men må påpeke at en ting som er HELT feil. Minien din gjør ikke lite av seg, tvert i mot er den nokså ivrig og oppmerksomhetskrevende:laugh:

Endret av Annetnavn_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Strixa skrev:

Enig i det meste du sier i innlegget ditt, men må påpeke at en ting som er HELT feil. Minien din gjør ikke lite av seg, tvert i mot er den nokså ivrig og oppmerksomhetskrevende:laugh:

😂😂 Joda, men om han blir slik, er han lett å overse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeez... Hvorfor kan EN sang sende deg helt tilbake igjen...?

IMG_1116.GIF

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En perfekt løsning på et lite problem...

IMG_0577.PNG.365e0f079e25055ba766e04d62c4adc6.PNG

 

Bortsett fra at dere ikke hadde blitt kvitt MEG så enkelt... :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, noen personlige tanker om dette med hatet som sprer seg på dette forumet. Kvinner vs Menn. Ja, vi har fattet det. Du har hatt noen dårlige opplevelser med det annet kjønn, men hva i alle dager får folk til å spy ut dritt på nettforum av den grunn? Har man ingen andre arenaer til å få ut slik gruff? Hva med venner som kan sette seg ned med dem, klappe dem på skulderen eller gi dem en klem, og være enig i at mannfolk eller kvinnfolk kan være håpløse, men også sørge for å nyansere det? Er det det som mangler? Mange er åpenbare troll, som skriver rett og slett for å provosere. Men la oss se litt bort fra dem. De går det ikke an å hjelpe uansett.

Jeg burde være en av dem. En som radbrekker kvinnfolk på nett. Jeg har opplevd mye jævlig med kvinner. Jeg har til og med fått elendige kort i kortstokken. Så hvorfor klaprer ikke jeg på tastaturet i drittsinne? Jeg burde være en sinna mann i følge mange "sinna mann"-eksperter. Jeg tror ikke det er så enkelt som at man har noen dårlige opplevelser, og så blir man kvinne-/mannehater. Det er et valg. Man velger med andre ord aktivt å legge all skyld for egen misere på ufattelig mange mennesker som aldri har gjort seg noe vondt. Så gi faen. Det er nok av individer å være grinete på om man ikke skal dra med resten i en voldsom generalisering også. Peace out.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

"Størrelse er relativt". Interessant å høre to venninner snakke åpent om det. De har begge vært bortpå samme fyr. Hun ene mente han var liten. Hun andre mente han var normal. Og de hadde hatt forskjellig inngang til det å ha sex med ham. Hun som så på ham som liten, var i utgangspunktet mer negativ. Og da ble det heller ikke så bra. Mens hun andre hadde hatt en fin natt. Men er det virkelig så enkelt? Det er jo en mengde faktorer som også er forskjellige fra den ene gangen til den andre. Det ble litt baluba da jeg var så frekk at jeg kommenterte at kvinner varierer like mye som vi menn gjør. Hun ene mente jeg insinuerte at hun var vid. Så da måtte vi snakke om elastisitet og muskelbruk også. Men de var mye mer opptatt av å snakke pikk. Og om han gjorde noe forskjellig. For det er også et viktig poeng. At man sjeldent kjører samme løp fra gang til gang. Og da vil det jo også oppleves forskjellig. 

Noe å tenke på for disse som ser ut til å tro at alt handler om størrelse. Han hadde vært mer opptatt av forspill med hun som var fornøyd. Han hadde også vært litt røffere, mer selvsikker og mer leken. Så hvorfor? Dersom jeg ser på de to venninnene, er hun ene ikke så veldig flink til å skjule hva hun synes. Så jeg ser for meg at hun kan skille ut negativitet, som igjen sørger for at stakkaren blir usikker. Da vil han ganske sikkert holde igjen en del, framfor å slippe seg helt løs. 

Men det er andre faktorer også. Som dagsform, tenning, hvem som får ham til å føle seg mest komfortabel, og penisstørrelse kan også endres litt fra dag til dag. Samme antar jeg skjer med vagina. Og hva med tungebruk og fingerbruk? Når det er så mange faktorer som bestemmer om sexen er god eller ikke, virker det sært å legge alt presset på størrelsen. Her må vi menn bli flinkere til å gi mer faen. Det er ikke ille å være liten. Vi burde nyte det vi har. Vi er ikke for alle, men det er mange som blåser i størrelse. Da burde vel vi klare det også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jepp, jeg deltar i penistråder igjen. Dere blir ikke kvitt meg. Jeg irriterer tydeligvis vettet av noen, men det driter jeg i. Det er viktig for meg. Jeg har selv gravd meg fullstendig ned, og vet hvor vondt det kan være. Og dette er jo ikke noe man kan snakke med alle og enhver om heller. Som oftest sitter man helt alene med usikkerheten, og det blir mørkere og mørkere. Hadde jeg bare hatt noen positive sjeler som kunne realitetsorientert meg den gang, hadde det nok ikke vært så vanskelig å komme seg opp igjen. Så nei, dere får bare holde ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I loved her against reason

Against promise

Against hope

Against happiness

Against all discouragement that could be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet hvor irriterende det kan være å ha en "dårlig hårdag"? Hvor håret lever sitt eget liv og alt blir bare blæh? Forsøk å ha en "liten penis dag", dere. DET er verre. Spesielt om dere er så liten som meg fra før. Og har denne fetisjen i tillegg. Har hatt morrabrød en evighet nå, jeg... :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funfact: Første minne om sph var med nabojenta som var et par år eldre. Vi lekte doktor, og jeg var pasient. Lå naken på rygg med erigert penis. Veldig spennende. Så satte hun plutselig en dukkesko på den lille stive. Deretter lo hun og fortalte at den ikke hadde passet på en annen gutt i nabolaget. Som var ett år yngre.  :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funfact: På en fuktig fest begynte gutta skryte av hvem som hadde størst. Jeg visste han ene der overdrev sykt, og regnet med de fleste gjorde det samme. Jeg fortalte min ekte størrelse med et smil, og alle begynte å le. Damene også. Alle trodde jeg kødda. Godt jeg klarte å skjule hvor flau og hard jeg ble. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funfact: Jeg har vært en kvinnes største! Hun var japansk, og vi brukte lang tid på å få det til første gangen. Hun var vant til godt mindre, og hadde ikke hatt så mye sex før. Da jeg endelig kom inn, måtte jeg ha en cm utenfor. Ellers gjorde det vondt. Akkurat da ønsket jeg at jeg var ENDA mindre. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver utrolig godt altså! Og nei, størrelse har ikke alt å si, sålenge du kan bruke munn og fingre :biggrin: (er værre med en som er "godt utstyrt" som bare peiser på, og ikke bryr seg om noe annet enn penetrering) :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt den min er større enn din greia jeg altså. 

Jeg mener, hvem i huleste heiteste orker en på 25 cm med minst like stor omkrets? (Jada, for de er flinke til å smøre tykt på)

Gutta jeg kjenner dreiv å diskuterte størrelsen seg i mellom, og jeg måtte fint be dem om å lande litt.. 

Nå har jeg hatt hele 1 sexpartner. Han er 18 cm(jeg målte, for han sa han var ca 20), og får ikke lov å stappe inn hele! Da revner jo livmora og alt som er. Vondt :frkk:

Kvaliteten på KG har gått nedover, syns jeg. Var helt OK når jeg begynte å henge her. Nå er jeg her kun for å få en god latter, eller to. Så mye negativitet og dritt. Nesten som diskusjon.no nå.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2017 den 13.09, Strixa skrev:

Funfact: Du er en fin fyr du, Sphere:kline:

:hug:

15 minutter siden, chupachupa skrev:

Du skriver utrolig godt altså! Og nei, størrelse har ikke alt å si, sålenge du kan bruke munn og fingre :biggrin: (er værre med en som er "godt utstyrt" som bare peiser på, og ikke bryr seg om noe annet enn penetrering) :takke:

Tusen takk, og velkommen! :roser: Jeg lærte tidlig å kompensere (Ja, jeg vet noen ikke liker uttrykket, men det tenner meg litt), og at penetrering kun er en liten (:fnise:) del av sexen. Jeg lærte også at jeg ikke er for alle. 😉

5 minutter siden, Sinsiew skrev:

Jeg har aldri skjønt den min er større enn din greia jeg altså. 

Jeg mener, hvem i huleste heiteste orker en på 25 cm med minst like stor omkrets? (Jada, for de er flinke til å smøre tykt på)

Gutta jeg kjenner dreiv å diskuterte størrelsen seg i mellom, og jeg måtte fint be dem om å lande litt.. 

Nå har jeg hatt hele 1 sexpartner. Han er 18 cm(jeg målte, for han sa han var ca 20), og får ikke lov å stappe inn hele! Da revner jo livmora og alt som er. Vondt :frkk:

Kvaliteten på KG har gått nedover, syns jeg. Var helt OK når jeg begynte å henge her. Nå er jeg her kun for å få en god latter, eller to. Så mye negativitet og dritt. Nesten som diskusjon.no nå.. 

Jepp, vi er mestere til å skru på oss antall cm. Og internettpenisen er enorm. :fnise: Det hele handler jo om hva samfunnet forteller oss. Det er manndommen vår. Dvs bestemmer hvor mye mann vi er, som også er et uttrykk jeg har hørt mange ganger: "Han var mye mann", gjerne etterfulgt av et fårete glis. Bruken av uttrykket "velutstyrt" er et annet. Og kjepphesten min da, det at alle idioter beskrives til å ha liten penis. Og små peniser er også en kilde til latter. Vitser, filmer, serier, media. Jeg husker dette var et problem da jeg hadde problemer med å akseptere meg selv. Og ingen ville si imot, for da ble de selv stemplet med en gang. Og ingen vil ha en liten penis. Mange ser det på som en manglende evne til å tilfredsstille. Og denne holdningen, som vi menn er verst på, blir adoptert av kvinner. 

Som jeg har sagt tidligere her inne, så klarer jeg meg bra. Jeg har mye god sex til tross for min lille. Men det har veldig mye med holdninger også. Både fra min side og fra partners side. Jeg er nødt til å tenke at dette skal bli bra. At jeg vil klare å levere like godt som en større. Selvtillit i senga er sexy. Men jeg skal innrømme at hver gang en ny partner ser meg naken for første gang, har jeg det litt jævlig. Det er ikke noe moro å se et skuffet blikk. Og det har jeg fått selv om jeg har advart på forhånd. Men jeg vet jo at den følelsen forsvinner om de har det godt. Så det er bare å sette igang. Kaste meg ut i det. De som har vært mest kritiske til meg er også de som har vært mest opphengt i dette med størrelse. Og mange av dem har jeg skjønt at faktisk trenger større. Så nei, jeg er ikke for alle. Kanskje jeg er for de spesielt interesserte? 😉 For det er faktisk noen der ute som foretrekker små. 

18 cm, ja. Hadde jeg stått ved siden av ham, hadde det nok blitt noen smil. :fnise: Vel, jeg slipper iallefall å måtte være forsiktig når jeg har sex. Ingen fare der. Og jeg har hørt jeg er lett og deilig å suge, og selv om jeg ikke har forsøkt anal (annet enn to mislykkede forsøk), har jeg fått høre at jeg ville vært perfekt til det. Det er heller ikke så synlig når jeg blir kåt, noe som er en fordel med denne fetisjen. :fnise: Men det viktigste er at jeg har begynt å kose meg med det. Omfavne det. Og ja, det har blitt litt ekstra fokus etter jeg fant ut denne fetisjen, men det vil gå seg til etterhvert. Og det er jo heller ikke noe jeg MÅ leve ut. Det har ikke tatt over, for å si det slik. 

KG er i fritt fall. Mange kvalitetsbrukere som forsvinner, og som erstattes med... ehhh... mindre kvalitet. Men utrolig koselig å se deg her inne! :roser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, for å være pirkete er penisen rent biologisk sett til for å sprute sæd, ikke tilfredstille.. 

Jeg må være en merkelig kvinne, for jeg har aldri sett på penisen som den største tilfredsstillelsen. Hender og tunge derimot :ninuskapus: Penetrering er deilig, men gir meg ingen ting annet enn gleden ved å se min mann nyte akten. Mao kjedelig i lengden uten andre ting ved siden av..

Må innrømme at jeg kom inn så sent at jeg aldri fikk oppleve de berømte kvalitetsbrukerne :( Men fikk min mann inn hit, for at han skulle se tilstandene x) Huff, vi har ledd mye i vennegjengen av hva som står her :fnise:

Takk for det! Er så hyggelig når man kommer over folk det faktisk går ann å skrive til, uten tull. Derfor jeg henger mest i dagbøkene :P

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, rent biologisk vet jeg at jeg duger, @Sinsiew. Jeg har jo verdens beste sønn som bevis.

Jeg har møtt veldig mange som tenker likt som deg. Hender, fingre, tunge og lek foran penis. Selv de som kommer vaginalt. Det er allikevel veldig koselig å få en tilbakemelding om at den også er deilig, synes jeg. :fnise:

Det er til tider stor humor her inne. Dessverre ikke alltid like tilsiktet, men allikevel. Får noen gode lattere innimellom. Og det er bare å henge her. Jeg skal bli flinkere til å sjekke etter nye poster. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er så liten som du skal ha det til, men du har også sagt at du aldri vil fortelle målene... mellom 10 og 20 er normalt vet du. Tykkelsen er vel mellom 10 og 15, litt usikker her. Er du under disse målene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter å henge her jeg! Men du må bli flinkere til å poste :raven:

Jeg har tross alt ikke noe liv, er ferdig med alle isfolketbøkene og trenger et oppholdssted! 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...