Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

Jeg synes det faktisk var på tide at jeg og miniSphere fikk oss en dagbok. Folk begynner nok å gå lei av spammingen min, så dette er avlastningen. Her kommer jeg til å legge ut historier, tanker, morsomheter, og dersom det snubler noen innom, svarer jeg også gjerne på spørsmål. Om meg, fetisjen og hva det nå måtte være. Både her og på pm, om det skulle bli litt flaut å spørre åpent. Og nei, ALT vil ikke handle om pikk her inne. :fnise:

IMG_1007.PNG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, for å kanskje røske litt opp i dagboka, kan jeg jo starte med et vanlig spørsmål jeg får. Når merket du for første gang at du var liten? Det ble jo virkelig klart på ungdomsskolen etter gymtimene, men mitt første minne om det er faktisk med den to år eldre nabojenta. Vi hadde en periode hvor vi lekte doktor en del. Jeg husker ikke hvor gammel jeg kunne være. Kanskje 11-12 år? Jeg var nesten alltid pasient. Av en eller annen merkelig grunn tok hun plutselig en dukkesko på min stive, og begynte å le. Deretter fortalte hun at xxxx ikke hadde fått plass i de dukkeskoene. Xxxx var to år yngre enn meg. Siden ville hun at jeg skulle gå rundt med disse dukkeskoene på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

Min lille venn! Gratulerer med ny dagbok, håper den blir til stor nytte for deg og den lille... Det er vel helst minis bok tenker jeg, for det er han som har størst hode og dermed størst behov for oppmerksomhet:mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah... velkommen! :nordvesta:

Det blir nok mer rør enn nytte, men skal ha det moro på veien. Du vet jo hva som skjer når han får litt oppmerksomhet. Spesielt "negativ". :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Strixa skrev:

Min lille venn! Gratulerer med ny dagbok, håper den blir til stor nytte for deg og den lille... Det er vel helst minis bok tenker jeg, for det er han som har størst hode og dermed størst behov for oppmerksomhet:mynona:

Glemte sitering :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

 

6 minutter siden, Sphere skrev:

Hah... velkommen! :nordvesta:

Det blir nok mer rør enn nytte, men skal ha det moro på veien. Du vet jo hva som skjer når han får litt oppmerksomhet. Spesielt "negativ". :P

Når det gjelder deg er det nokså vanskelig å vite hva som er negativt og hva som er positivt...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Strixa skrev:

 

Når det gjelder deg er det nokså vanskelig å vite hva som er negativt og hva som er positivt...🙄

Det går ofte hånd i hånd. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Umulig å bli lei av deg, du er gull! 🙏🏽🙌🏽💛 skal følge med i dagboka og forventer at den ikke hindrer deg fra at du fortsetter å spre visdom og reflekterte svar i ulike andre tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Umulig å bli lei av deg, du er gull! 🙏🏽🙌🏽💛 skal følge med i dagboka og forventer at den ikke hindrer deg fra at du fortsetter å spre visdom og reflekterte svar i ulike andre tråder. 

Takk for fine ord, søte deg! :hug: Stas å se deg her inne! Jeg er litt rundtomkring...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
2 minutter siden, Sphere skrev:

Funfact: Har jeg feber, krymper jeg. En del. :sjokkert:

Bare krymp deg du... men ta det helt med ro, DEN kan ikke bli mindre enn den allerede er...:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Strixa skrev:

Bare krymp deg du... men ta det helt med ro, DEN kan ikke bli mindre enn den allerede er...:skratte:

Jo, det er det verste! 😂 Eneste som er verre er isbading.... :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
26 minutter siden, Sphere skrev:

Jo, det er det verste! 😂 Eneste som er verre er isbading.... :sjokkert:

Få se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_
4 minutter siden, Sphere skrev:

Da er det ikke noe å se :rodme:

Nei, heller lite, men man blir jo nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strixa skrev:

Nei, heller lite, men man blir jo nysgjerrig...

Ingen grunn til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Strixa skrev:

Liten grunn til, heter det...

Når det gjelder isbad, er ingen grunn mer presis... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre lepper møttes. Sultne, fuktige, smakte jordbær. Jeg lekte med håret hennes, og hun trakk meg ned mot seg. Jeg løftet henne opp og presset henne bestemt mot veggen. Visste hun elsket det. Tungene våre lekte krevende og vilt. Hun ga fra seg et lite stønn da jeg presset meg mot henne. Jeg snudde henne rundt. Kjente den deilige rumpa hennes mot min harde. Holdt et fast grep om hendene hennes, mens jeg dro av henne plagg etter plagg. Kjente hvor våt og klar hun var. "Ta meg", hvisket hun sultent. Det var signalet. Jeg tok hånda hennes og ledet henne inn på soverommet. Dyttet henne lekent og bestemt oppi senga. Latter. Hun lå der med spredte ben og så på mens jeg kledde av meg. Lekte litt med seg selv. Hun så hvor klar jeg var. For henne. Jeg kastet meg over henne. Vi klinte vilt, og hun forsøkte å få meg inn i seg. Ga fra seg et lite stønn da hun skjønte det ikke var tid for det enda. Men gliste bredt da hodet mitt forsvant ned mellom beina hennes. Først lekte fingrene litt. Hun var plaskvåt, og åpenbart utålmodig. Men første lille bølge ble tilfredsstilt da to fingre lekte seg inn. Øm og forsiktig lek, inntil tunga fant knoppen. Da presset hun seg mot meg. Tok tak i håret mitt. Lugget, mens hun rytmisk begynte å møte fingrene mine, og tunga mi. Hun ble mer og mer krevende, og like før hun kom kjente jeg hele ansiktet mitt var full av safter. Hun gikk nesten i bro da orgasmen skylte over henne. Skalv og ristet, og jeg hadde mer enn nok med å holde henne fast. Til hun dyttet meg av. Mens hun kom til seg selv igjen, lå vi tett, og hun lekte med min stive. Plutselig setter hun seg opp, tar tak i meg, og fører den inn mot sin deilige åpning... 

Og da våkner selvsagt Sphere! Det er så ufattelig irriterende at jeg alltid skal våkne før penetrering. Alltid. Noen andre som opplever lignende? Nå er jeg bare frustrert og smågrinete som gikk glipp av det i natt igjen... Blæh. Og med tidenes morrabrød...

God morgen, forresten....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det kan du og den lille patetiske pikken din drite i!"

Hun trakk seg sammen da hun så reaksjonen min. Vantro. Hadde aldri trodd hun ville gå så lavt. En million responser fløy rundt i hodet mitt, uten at jeg fikk tak i noen av dem. Jeg bare gikk. Ja, jeg fikk også noen andre reaksjoner jeg dengang ikke fikk tak på, men det skal ikke handle om dem. Jeg dro hjem. Svarte ikke på tlf noen dager. Etterhvert bare dukket hun opp. Og vi måtte ta en veldig vanskelig samtale. Vi var tenåringer begge to, og det ble klønete og kleint. Hvordan kan man bare viske bort noe slik? At den du er glad i forteller deg det du frykter. Og nå forsøker å fortelle deg noe annet. Resultatet ble at vi gjorde et nytt forsøk, og var sammen noen år til. Men det ble aldri det samme. Hun gjentok det noen ganger til, uten at det gjorde inntrykk i nærheten som første gangen. Alltid under drittsinne. Alltid da hun ville slå der det gjør vondt.

Hvorfor er det egentlig blitt slik? Vi ser det over alt. Også i stor grad her på KG. Som et virkemiddel i debatten. Smak på den. Mannlige brukere som oppfører seg dårlig. Som er sinna. Som man er uenig med. Som er idioter. De har små peniser. Har man en stor flott bil og oppfører seg dårlig, er bilen en penisforlenger. En mann som Trump, må selvsagt ha små hender og liten penis, dette kjører faktisk media også på. Og hva er egentlig problemet? De av dere som kjenner meg her inne, vet at jeg liker slike hentydninger, vitser og erting. Men det gjelder ikke alle med liten penis. Før jeg fant ut om fetisjen min, og fremdeles hadde litt problemer med å akseptere meg selv som liten, tok jeg meg selv i å tenke hvorfor jeg ble satt i samme bås som disse idiotene. Som til og med ganske sikkert hadde større penis enn meg uansett. 

Det er åpenbart at mange tenker at det verste man kan si til en mann, er at han har liten penis. Det er det ultimate fornærmelse. Og ingen vil si noe på fornærmelsen heller. For sier man noe imot den som ytrer det, har man selvsagt liten penis selv. Og det stempelet vil ingen ha. Får man et slikt stempel er det bare å glemme dating. Det er ikke stas å være sammen med en som er kjent for å være liten. Iallefall ikke opp til en viss alder, da man evt lærer seg å gi blaffen i slik. 

Men er det så ille å ha en liten penis? Nei! Jeg liker minien min. Han gir meg mange gode og deilige stunder. Han er lett å gjemme vekk, gjør ikke så mye ut av seg, og han liker visst veldig godt å være liten. Det eneste jeg ser på som negativt er hvordan samfunnet ser på små peniser. At det er det verste man kan si til en mann. Det burde ikke være slik. Så tenk på det neste gang du har lyst til å kalle en tastaturkriger for en mikropikk. Vi som sitter her med små blir nok mer provosert enn han du ønsker å provosere. Fordi du setter oss i samme kategori som en skroting.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...