Gå til innhold

Hva tror dere har jeg hatt eggløsning? og kan det ha klaffet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel denne syklusen har jeg dessverre ikke fått testet etter el på riktig tid tror jeg , så håper på litt ekspert hjelp av dere flinke kg damer. 

Her kommer litt info om meg :  

Sist mnd hadde jeg el smerter på den ene siden av eggstokkene. 

 dato 18 mars altså  ( dag 13 i syklusen ) og nøyaktig 14 dager senere kom mensen ( 26 dagers syklus hadde jeg da) 

Nå denne mnd nøyaktig på dag 13 i syklusen ( dato torsdag 13 april)  hadde jeg el smerter slik som sist , og det varte nøyaktig like lenge som sist også , etter dette har slimete utflod også avtatt og heller blitt litt mere vannlig. 

 

Vi hadde sex dag10 og 11 i syklusen og 13 ( den dagen jeg tror at jeg hadde eggløsning) så reiste mannen på jobb så er spm mitt er det mulig at det kan klaffe? noen andre som har blitt gravide av så lite sex? 

Anonymkode: cdef6...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid med andremann med sex en gang, den uka jeg hadde el. Nå med tredjemann har vi hatt sex flere ganger den uka med el, og fremdeles ikke gravid etter tre måneder. Så du kan enten være gravid, eller ikke. Vanskelig å si, men lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan absolutt klaffe. Men jeg tror å ha sex dag 13 kanskje er for sent i syklusen din. Hvis du blir gravid vil jeg tror det skyldes sex dag 10 og 11. Jeg tror de gunstigste dagen for deg å ha sex er dag 10-12, kanskje også 13. Så jeg tror timingen din var perfekt.

Anonymkode: e2ec0...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Strawberrygirl skrev:

Jeg ble gravid med andremann med sex en gang, den uka jeg hadde el. Nå med tredjemann har vi hatt sex flere ganger den uka med el, og fremdeles ikke gravid etter tre måneder. Så du kan enten være gravid, eller ikke. Vanskelig å si, men lykke til 😊

Ja du sier noe der :)  

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den kan absolutt klaffe. Men jeg tror å ha sex dag 13 kanskje er for sent i syklusen din. Hvis du blir gravid vil jeg tror det skyldes sex dag 10 og 11. Jeg tror de gunstigste dagen for deg å ha sex er dag 10-12, kanskje også 13. Så jeg tror timingen din var perfekt.

Anonymkode: e2ec0...617

Å så dag 10 og 11 kan ha vært godt nok altså ? :o t.o.m så lenge før hmm . 

Takk for svar dere :)

Anonymkode: cdef6...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ingenting nå :( , har i dag begynt å spotte litt blod , ble ferdig med mensen for 12 dager siden :/ ? Hva skjer

Anonymkode: cdef6...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ingenting nå :( , har i dag begynt å spotte litt blod , ble ferdig med mensen for 12 dager siden :/ ? Hva skjer

Anonymkode: cdef6...164

Åhh..5 dager siden du trodde du hadde eggløsning? Ikke mist håpet nå. Dette kan være noe veldig bra: det kan være festeblødning. Mer tro på det enn tidlig mens. Farlig er det neppe! uansett:) Nå blir dette spennende!

Anonymkode: e2ec0...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh..5 dager siden du trodde du hadde eggløsning? Ikke mist håpet nå. Dette kan være noe veldig bra: det kan være festeblødning. Mer tro på det enn tidlig mens. Farlig er det neppe! uansett:) Nå blir dette spennende!

Anonymkode: e2ec0...617

Tror du , jeg trodde alt håp var ute nå :( 

Anonymkode: cdef6...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du , jeg trodde alt håp var ute nå :( 

Anonymkode: cdef6...164

Helt ærlig, så har jeg enda mer trua nå. Jeg tror du har timet bra i forhold til egglsøning om du har en 26 dagers syklus. Da er det vanlig at de mest frutbare dagene er et sted fra dag 9-13. I tillegg har du nå en mindre blødning som passer veldig bra med festetidspunkt. I verste fall er du ikke gravid og får mensen etterhvert. Men her er det håp:)

Anonymkode: e2ec0...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere, jeg har blødd spottet fra 5 dpo til 8 dpo ca i dag 9dpo er det stoppet opp :/ aner ikke hva som skjer egentelig . 

En test nå nettopp var også negativ. 

Det var nesten som mensen bare ikke så ekstremt kraftig slik som jeg pleide å ha det .  

Tror jeg burde ringe min gynokolog og for en sjekk pga den uregelmessige mens som kommer og går.

Anonymkode: cdef6...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere, jeg har blødd spottet fra 5 dpo til 8 dpo ca i dag 9dpo er det stoppet opp :/ aner ikke hva som skjer egentelig . 

En test nå nettopp var også negativ. 

Det var nesten som mensen bare ikke så ekstremt kraftig slik som jeg pleide å ha det .  

Tror jeg burde ringe min gynokolog og for en sjekk pga den uregelmessige mens som kommer og går.

Anonymkode: cdef6...164

Hvis du har hatt festeblødning vises ikke det på test enda! Vent med å teste til du skulle hatt mensen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på innholdet i spørsmålet i denne tråden, og denne tråden:

Der hetser folk, og skriver: "vi er ikke synske", "ta en test", "du er dum" osv. 

 

Anonymkode: 3fc4f...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...