Gå til innhold

I dag gjorde jeg det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen så det vel egentlig komme, så han tok det med fatning. Er ferdig med ham og ønsker ham lykke til videre.

Oppi det hele har jeg ut av det blå fått kontakt med en på nett. Blitt litt småforelska. Avsluttet også det i dag. DET gjør vondt. Ser ikke noen fremtid med ham, så nå er jeg helt alene. 

Anonymkode: 59c57...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du er redd for å være alene er det sannelig på tide at du er singel :D

Anonymkode: 6ff7b...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss du er redd for å være alene er det sannelig på tide at du er singel :D

Anonymkode: 6ff7b...f13

? Njææææææææ

Anonymkode: 6fcf2...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for og vere alene kansje ?? Mitt råd ta ting sakte og gi alt tid ang nye forhold

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen så det vel egentlig komme, så han tok det med fatning. Er ferdig med ham og ønsker ham lykke til videre.

Oppi det hele har jeg ut av det blå fått kontakt med en på nett. Blitt litt småforelska. Avsluttet også det i dag. DET gjør vondt. Ser ikke noen fremtid med ham, så nå er jeg helt alene. 

Anonymkode: 59c57...399

Brudd er alltid trist om det er flørt eller mer seriøst :) Har selv opplevd flere brudd opp igjennom tiden, og da gjerne vært usikker på om jeg likte det å være helt alene. Med tiden tror jeg du kommer til å trives alene, da du fint kan kun ta hensyn til deg selv noe som er ganske digg :) Nå har jeg samboer selv, som jeg har det fantastisk med, men savner selvsagt av og til den tiden jeg bare kunne drikke og kose meg uten å tenke på andre :) NYT DEN !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...