Gå til innhold

Venstrehendte


Fireflies

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"oi er du venstrehendt?" etterfulgt av "jeg også!", "jeg er ambidestriøs", "er ikke det vanskelig?", osv

Anonymkode: 0bbf0...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått spørsmålet hvis jeg skriver med venstre. Svarer som regel nei, og flytter pennen over i høyre hånd før jeg fortsetter å skrive. Da vet ikke folk helt hva de skal si alltid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, The Kitten skrev:

Har fått spørsmålet hvis jeg skriver med venstre. Svarer som regel nei, og flytter pennen over i høyre hånd før jeg fortsetter å skrive. Da vet ikke folk helt hva de skal si alltid. 

GET A LIFE, liksom.. det skulle du sagt

Anonymkode: 23e69...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør kanskje ikke om det åpenlyse spørsmålet "er du venstrehendt" når jeg ser noen utføre noe/skrive noe med venstrehånden. Men jeg er utrolig fascinert av ventrehendt bruk, nettopp fordi jeg synes det er så vanskelig selv å bruke venstre i ting jeg lett bruker høyre til. Jeg synes også det ser "vondt" ut å skrive med venstre, jeg har kanskje litt OCD med at ting skal være likt/på rett side etc, så jeg får litt verk i sjela ved venstrehendt skriving :rolleyes: (jeg er håpløs, ja). 

Men jeg rett og slett beundrer venstrehendte, fordi de klarer det jeg ikke klarer - med venstre hånd! Jeg kan ikke engang bruke kniv og gaffel skjeivhendt (kniven i venstre hånd). Skal sies at min høyrevendte bror spiser med kniven i venstre hånd, så er kanskje bare jeg som er generelt dårlig på det. 

Anonymkode: baa2d...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...